Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
Carlke
Re: Transfernieuws

Post by Carlke » Tue Jul 30, 2024 4:08 pm

esreil wrote:
Tue Jul 30, 2024 2:59 pm
Geen noodzaak voor mij. Zoek die ervaring dan maar bij die middenvelder. Beter daar een centje extra aan besteden om dit waar te kunnen maken
2... spits met ervaring is moeilijk vindbaar en heel kostelijk. Nu deze spits heeft toch al heel wat wedstrijden op niveau gespeeld dus zie er ook geen problemen in. Nu nog back want ook grote prioriteit . Weet niet krabbendam tegen union gezien vond die toen onopvallend ! Dus ga er geen oordeel over geven ... maar daar zou ik toch ook geen risico nemen .

TV2002

Post by TV2002 » Tue Jul 30, 2024 4:17 pm

Carlke wrote:
Tue Jul 30, 2024 4:08 pm
esreil wrote:
Geen noodzaak voor mij. Zoek die ervaring dan maar bij die middenvelder. Beter daar een centje extra aan besteden om dit waar te kunnen maken
2... spits met ervaring is moeilijk vindbaar en heel kostelijk. Nu deze spits heeft toch al heel wat wedstrijden op niveau gespeeld dus zie er ook geen problemen in. Nu nog back want ook grote prioriteit . Weet niet krabbendam tegen union gezien vond die toen onopvallend ! Dus ga er geen oordeel over geven ... maar daar zou ik toch ook geen risico nemen .
Ervaring in de spits hoeft voor mij ook niet per se. Liever een jonge, beweeglijke aanvaller. Op het middenveld en op de rechterwingback vind ik dat wel een noodzaak.

KRKN

Post by KRKN » Tue Jul 30, 2024 7:32 pm

TV2002 wrote:
Tue Jul 30, 2024 4:17 pm
Carlke wrote:
esreil wrote:
Ervaring in de spits hoeft voor mij ook niet per se. Liever een jonge, beweeglijke aanvaller. Op het middenveld en op de rechterwingback vind ik dat wel een noodzaak.
Eens. Liefst nog een echte patron op het middenveld met wat jaren op de teller.

Het moet gezegd worden: plots staat onze kern er toch voor een heel groot deel al. Er moeten nog een aantal puzzelstukjes bij, maar er lijkt hard gewerkt.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Tue Jul 30, 2024 7:36 pm

KRKN wrote:
Tue Jul 30, 2024 7:32 pm
TV2002 wrote:
Carlke wrote:

Het moet gezegd worden: plots staat onze kern er toch voor een heel groot deel al. Er moeten nog een aantal puzzelstukjes bij, maar er lijkt hard gewerkt.
Ik vind onze vriend hier verdacht stil nu meneer niet kan zagen over broodnodige versterkingen en medeinvesteerders.

Ik kreeg daarstraks telefoon van de Lenn dat we kampioen spelen dit seizoen :lol:
Wij komen áltijd terug!

Carlke

Post by Carlke » Tue Jul 30, 2024 9:20 pm

Justhomuch wrote:
Tue Jul 30, 2024 7:36 pm
KRKN wrote:
Tue Jul 30, 2024 7:32 pm
TV2002 wrote:

Ik vind onze vriend hier verdacht stil nu meneer niet kan zagen over broodnodige versterkingen en medeinvesteerders.

Ik kreeg daarstraks telefoon van de Lenn dat we kampioen spelen dit seizoen :lol:
Dat woord kampioen gaat hij u nog aansmeren denk 🤣🤣🤣

ozzy105

Post by ozzy105 » Tue Jul 30, 2024 10:22 pm

Enkel achteraan is men versterkt zekers wanneer PDS-Laes hun niveau terug halen. Het middenveld-voorlijn blijft afwachten hopelijk gaat men het drietal Ocansey-VA-Oulare niet missen want het drietal was toch goed voor een goal of 20! Tov 2 seizoenen terug vind ik trouwens dat de kern verzwakt is! Maar bon afwachten geblazen maar top zes met de huidige kern? Of is de doelstelling al veranderd?

Justhomuch

Post by Justhomuch » Tue Jul 30, 2024 10:30 pm

Er zijn nog zekerheden in't leven
Wij komen áltijd terug!

Carlke

Post by Carlke » Tue Jul 30, 2024 11:26 pm

ozzy105 wrote:
Tue Jul 30, 2024 10:22 pm
Enkel achteraan is men versterkt zekers wanneer PDS-Laes hun niveau terug halen. Het middenveld-voorlijn blijft afwachten hopelijk gaat men het drietal Ocansey-VA-Oulare niet missen want het drietal was toch goed voor een goal of 20! Tov 2 seizoenen terug vind ik trouwens dat de kern verzwakt is! Maar bon afwachten geblazen maar top zes met de huidige kern? Of is de doelstelling al veranderd?
Volg jij u club wel ozzy , top 6 is geen prioriteit er kort tegen eindigen wel ! Heb jij al wedstrijden gezien dan omdat je weet dat we verzwakt zijn ? Of alleen namen belangrijk ? Ik kan u verzekeren heb 2 matchen gezien een daquin en mpanzu zijn niet slechter hoor !

Fiero67

Post by Fiero67 » Wed Jul 31, 2024 11:42 am

Carlke wrote:
Tue Jul 30, 2024 11:26 pm
ozzy105 wrote:
Tue Jul 30, 2024 10:22 pm
Volg jij u club wel ozzy , top 6 is geen prioriteit er kort tegen eindigen wel ! Heb jij al wedstrijden gezien dan omdat je weet dat we verzwakt zijn ? Of alleen namen belangrijk ? Ik kan u verzekeren heb 2 matchen gezien een daquin en mpanzu zijn niet slechter hoor !
Reageer daar toch niet meer op.
Die zit hier alleen maar om telkens en tot in den treure op dezelfde nagels te kloppen en te polariseren.
Zijn trio (VA-Oulare en Ocansey) buiten enkele uitschieters hebben die toch gewoon een vrij zwak seizoen gedraaid zeker.
We zijn zeker niet verzwakt in dit opzicht dat er meer snelheid en beweeglijkheid in de groep zit - wat maturiteit mag er altijd bij.
Er zit muziek in deze groep - maar om een rol van betekenis te spelen, is weer een andere zaak. Competitie is dan toch weer iets anders dan voorbereiding, he.
Een goede start zal (zoals gewoonlijk) belangrijk zijn - en dan zien we wel. Let the party begin!

Yentl1992

Post by Yentl1992 » Wed Jul 31, 2024 1:08 pm

't mag gaan beginnen, enorm veel zin in!

De transfers zijn bij uitstek veel beredeneerder dan vorig seizoen en mijn gevoel zegt ook dat er meer kwaliteit zit om op te kunnen boksen tegen de subtop van de Challenger Pro League. Of we top zes effectief gaan halen hangt van teveel factoren af die je niet altijd in de hand hebt (Blessures, samenhang van de groep, schorsingen zoals vorig jaar om de haverklap, arbitrage, ...). Grégoire moet zich op club niveau ook nog bewijzen, maar aangezien die van één van de nationale jeugdelftallen komt, zal die zeker wel kwaliteiten hebben.

Bovendien vind ik het ook positief dat ze durven kijken naar buitenlandse namen in combinatie met belgische profielen. Scouten en spelers halen in de franse tweede en derde klasse hoeft ook niet meteen een issue te zijn. Beveren heeft ons dit al op een positieve manier voor gedaan en toen ook enorm zitten verrassen. Zelfs de eerste klasse ploegen gaan daar scouten.

Post Reply