Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
ozzy105
Re: Transfernieuws

Post by ozzy105 » Tue Jul 09, 2024 10:21 pm

Axassin wrote:
Tue Jul 09, 2024 10:07 pm
Magico wrote:
Tue Jul 09, 2024 9:21 pm
Mag toch stilaan gaan komen nu, de laatste en misschien wel belangrijkste transfers..

Een vervanger voor Van Acker, en een spits indien Oulare nog gaat vertrekken..

Ik zou toch graag een ingespeelde ploeg zien de 1 ste competitie match
Ik begrijp het ongeduld maar de transfermarkt is officieel 1 week open... nog een goeie 2 maanden te gaan. Je hoort ook overal dat alles trager op gang komt dit jaar. Ik volg Kindermans wel dat er al een bepaalde basis staat. Nu is het kwestie van nog een 3-4 posities kwalitatief in te vullen.
Men mag toch geen weken meer wachten hoor het zal snel dag zijn. De eventuele nieuwe spelers moeten zich ook inwerken in een systeem en dit heeft altijd zijn tijd nodig! De eerste matchen zijn al niet van de poes dus...

Axassin

Post by Axassin » Tue Jul 09, 2024 10:31 pm

ozzy105 wrote:
Tue Jul 09, 2024 10:21 pm
Axassin wrote:
Magico wrote:
Mag toch stilaan gaan komen nu, de laatste en misschien wel belangrijkste transfers..

Ik begrijp het ongeduld maar de transfermarkt is officieel 1 week open... nog een goeie 2 maanden te gaan. Je hoort ook overal dat alles trager op gang komt dit jaar. Ik volg Kindermans wel dat er al een bepaalde basis staat. Nu is het kwestie van nog een 3-4 posities kwalitatief in te vullen.
Men mag toch geen weken meer wachten hoor het zal snel dag zijn. De eventuele nieuwe spelers moeten zich ook inwerken in een systeem en dit heeft altijd zijn tijd nodig! De eerste matchen zijn al niet van de poes dus...
:roll:
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Magico

Post by Magico » Wed Jul 10, 2024 10:42 am

Axassin wrote:
Magico wrote:

Ik denk er net hetzelfde over hoor.. ik heb gewoon geen zin in een seizoen zoals het vorige.. gezond ongeduldig 😊

Netzer

Post by Netzer » Wed Jul 10, 2024 1:43 pm

Ik meende toch gelezen te hebben dat de spits al een tijdje geleden zo goed als rond was?
Is dat dan afgeketst?
Formerly known as Lisp-boy

ozzy105

Post by ozzy105 » Wed Jul 10, 2024 1:55 pm

Met een opvolger voor VA ook dacht ik of had ik het mis? Maar dat is het probleem he je laat goede spelers vertrekken voor een paar luttele stuivers naar andere clubs en dan nog wetende dat je werkt met een zeer laag budget... Ik heb maar 1 keer sinds de heropstart in 2018 geweten dat de kern voor 95% gevormd was in juli nl een paar seizoenen terug!

G.C.

Post by G.C. » Wed Jul 10, 2024 3:41 pm

Maar dat is toch nergens meer? Norm 1 transfer van Anderlecht, kv Mechelen, …

Er wordt meestal gewacht tot eind augustus

Axassin

Post by Axassin » Wed Jul 10, 2024 3:47 pm

Ik denk dat het aantrekken van nog een spits samenhangt met het vertrek van Oulare. Naar wat ik vernomen heb, is Oulare niet echt van plan om te vertrekken en wilt hij vol de strijd aangaan met Adinany. Dan heb je 2 volwaardige spitsen voor 1 plek. Misschien dat als ze Sampers kunnen lozen, er nog een (jongere) 3de spits bijkomt?

Indien dit allemaal blijven, en je hangt toch vast aan hun contract, dan spendeer je imo dat geld beter aan een sterkere speler op een andere positie (CM of RB)
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

ozzy105

Post by ozzy105 » Wed Jul 10, 2024 6:31 pm

Axassin wrote:
Wed Jul 10, 2024 3:47 pm
Ik denk dat het aantrekken van nog een spits samenhangt met het vertrek van Oulare. Naar wat ik vernomen heb, is Oulare niet echt van plan om te vertrekken en wilt hij vol de strijd aangaan met Adinany. Dan heb je 2 volwaardige spitsen voor 1 plek. Misschien dat als ze Sampers kunnen lozen, er nog een (jongere) 3de spits bijkomt?

Indien dit allemaal blijven, en je hangt toch vast aan hun contract, dan spendeer je imo dat geld beter aan een sterkere speler op een andere positie (CM of RB)
Oulare-Adinany dan zit je goed vooraan maar er zal toch minstens 2 middenvelders moeten aangeworven worden want je zit daar bijzonder krap op die positie momenteel.

Mark

Post by Mark » Wed Jul 10, 2024 7:36 pm

ozzy105 wrote:
Wed Jul 10, 2024 6:31 pm
Axassin wrote:
Wed Jul 10, 2024 3:47 pm

Oulare-Adinany dan zit je goed vooraan maar er zal toch minstens 2 middenvelders moeten aangeworven worden want je zit daar bijzonder krap op die positie momenteel.
Inderdaad !
Van mij mag Oulare blijven vond hem vorig jaar goed in de wedstrijden die hij gespeeld heeft, was regelmatig beslissend.

Ziggy

Post by Ziggy » Wed Jul 10, 2024 11:41 pm

Benieuwd wie de vervanger ga worden van tva dat een Belg ga zijn of we in buitenland gaan zien daar voor

Post Reply