Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Bij vele supporters die in Deinze aanwezig waren zijn de ogen open gegaan dat het zo niet verder kan. Ook bij mezelf trouwens. Ik dacht altijd van: het zal wel goedkomen, maar er was echt niks meer in de ploeg.
Als onze voorzitter niet ingrijpt in het sportieve voor de deadline nemen we een héél groot risico. Minstens 2à3 spelers met meerwaarde zijn nodig en zeker een goede trainer ook. Want in Emmerecht heb ik echt 0,0 vertrouwen.
Als onze voorzitter niet ingrijpt in het sportieve voor de deadline nemen we een héél groot risico. Minstens 2à3 spelers met meerwaarde zijn nodig en zeker een goede trainer ook. Want in Emmerecht heb ik echt 0,0 vertrouwen.
2Flammea wrote: ↑Mon Jan 22, 2024 9:45 amBij vele supporters die in Deinze aanwezig waren zijn de ogen open gegaan dat het zo niet verder kan. Ook bij mezelf trouwens. Ik dacht altijd van: het zal wel goedkomen, maar er was echt niks meer in de ploeg.
-
De vraag is komen ze er en zijn 2 a 3 voldoende?
Sow kreeg bijvoorbeeld van het weekend ook niet bepaald "bruikbaars" toegespeeld op de flank.
Sow kreeg bijvoorbeeld van het weekend ook niet bepaald "bruikbaars" toegespeeld op de flank.
Voila... Men gaat minstens 4 kwalitatieve en direct inzetbare spelers moeten gaan halen nl een linksachter-rechtsachter, nummer 10 die rust kan brengen en voor diepgang enz kan zorgen en nog een ervaren CV! Nu die spelers hadden er al moeten zijn ergens begin juni!!! Volgens mij komt er niks deftig meer bij. Nog dit sinds de heropstart van de club heeft men nooit een nummer 10 aangeworven, Lierse is een van de weinige clubs die dit profiel niet heeft!andyosgarcia wrote: ↑Mon Jan 22, 2024 6:49 pmDe vraag is komen ze er en zijn 2 a 3 voldoende?
Zijn er soms transfergeruchten? Ik hoor helemaal niets
Begin al eens met de beste spelers op te stellen.
Durf eens wat heilige huisjes af te breken en straf gebrek aan inzet/motivatie af met bank/B-kern.
Toon eens wat ballen aan u lijf, trainer en spelers.
Dan kom je met 2 gerichte versterkingen al heel ver !
Durf eens wat heilige huisjes af te breken en straf gebrek aan inzet/motivatie af met bank/B-kern.
Toon eens wat ballen aan u lijf, trainer en spelers.
Dan kom je met 2 gerichte versterkingen al heel ver !
- Justhomuch
-
YT zei toch in dat interview laatst "we zijn met heel wat dossiers bezig"
Die zullen intussen de wedstrijden gezien hebben
Die zullen intussen de wedstrijden gezien hebben
Zijn contract zou vandaag eindelijk ontbonden zijn in Turkije. Hopelijk kiest hij voor ons.