Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Ik weet niet.... Met een te plat middenveld krijgen je aanvallers toch te weinig in scoringspositie. Blij met deze versterkingen en geef El Touile maar volop zijn kans !
ET is NOG te plat realistisch blijven he. Te wisselvallig nog. De invalbeurt, de minuten die hij kreeg tegen Lommel viel hij tegen. Heb je de balcontrole en kans gezien die hij vlak voor tijd miste? Was een perfecte voorzet... Neen moet nog wat groeien, ervaring, meer body ook krijgen. Sampers-Vekemans verwacht ik niet meer veel van dus hopen dat Oulare fit blijft en niet voor een langere tijd geblesseerd geraakt of dikke miserie! Achteraan toch op de honger blijven zitten geen volwaardige vervangers voor het duo PDS-Laes jammer maar bon ieder zijn mening. De tijd zal uitwijzen wie het bij het rechte eind had.
Dat ET nog veel te plat is, moet ik ozzy wel gelijk in geven. Is een beetje hetzelfde als met walbrecq vind ik. Is nog wel jong dus kan nog veel verbeteren. Moet zijn kansen blijven krijgen maar als je wil meespelen kan die er (nog) niet vast in staan, denk ik.
- Justhomuch
En heeft meneer Ozzy al 1 wedstrijd van de voorbereiding gezien? Voor mij was hij de man toen, kwam altijd veel meer dreiging vanaf hij inviel.GeelZwart wrote: ↑Thu Sep 07, 2023 1:01 pmDat ET nog veel te plat is, moet ik ozzy wel gelijk in geven. Is een beetje hetzelfde als met walbrecq vind ik. Is nog wel jong dus kan nog veel verbeteren. Moet zijn kansen blijven krijgen maar als je wil meespelen kan die er (nog) niet vast in staan, denk ik.
Wij komen áltijd terug!
Justhomuch wrote: ↑Thu Sep 07, 2023 2:35 pmEn heeft meneer Ozzy al 1 wedstrijd van de voorbereiding gezien? Voor mij was hij de man toen, kwam altijd veel meer dreiging vanaf hij inviel.GeelZwart wrote: ↑Thu Sep 07, 2023 1:01 pmDat ET nog veel te plat is, moet ik ozzy wel gelijk in geven. Is een beetje hetzelfde als met walbrecq vind ik. Is nog wel jong dus kan nog veel verbeteren. Moet zijn kansen blijven krijgen maar als je wil meespelen kan die er (nog) niet vast in staan, denk ik.
Klopt zeker, en is altijd dreigend bij het invallen, maar daar kan je volgens mij nog geen basisspeler van maken die het echt het verschil gaat maken.
Gisteren is de transfer van Niklo Dailly van RWDM naar ons nog afgeketst. Ze wilden hem een jaar huren.
Dat was dus de aanvaller waar ze nog mee aan het onderhandelen waren.
Dat was dus de aanvaller waar ze nog mee aan het onderhandelen waren.
Dus de intentie om Rocha te huren was een komplete fabel ?
Formerly known as Lisp-boy
- Justhomuch
TrueGeelZwart wrote: ↑Thu Sep 07, 2023 2:48 pmJusthomuch wrote: ↑Thu Sep 07, 2023 2:35 pmEn heeft meneer Ozzy al 1 wedstrijd van de voorbereiding gezien? Voor mij was hij de man toen, kwam altijd veel meer dreiging vanaf hij inviel.GeelZwart wrote: ↑Thu Sep 07, 2023 1:01 pmDat ET nog veel te plat is, moet ik ozzy wel gelijk in geven. Is een beetje hetzelfde als met walbrecq vind ik. Is nog wel jong dus kan nog veel verbeteren. Moet zijn kansen blijven krijgen maar als je wil meespelen kan die er (nog) niet vast in staan, denk ik.
Klopt zeker, en is altijd dreigend bij het invallen, maar daar kan je volgens mij nog geen basisspeler van maken die het echt het verschil gaat maken.
Wij komen áltijd terug!
Toch even mijn vraag nog eens herhalen.
Was de intentie om Rocha te huren een fabel of was er wel degelijk interesse ?
Was de intentie om Rocha te huren een fabel of was er wel degelijk interesse ?
Formerly known as Lisp-boy