Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Nee Da kan ni!
Na checken van zijn speelminuten zie ik al meer mogelijkheden
Na checken van zijn speelminuten zie ik al meer mogelijkheden
En laat jullie niet gek maken: Van Acker vertrekt niet. Onder voorbehoud van een astronomisch bod natuurlijk maar dat valt niet meer te verwachten normaal gezien.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Puur gerucht en ook niet van de persoon waar ik normaal alles van doorkrijg dus pak het met een extra korreltje zout. Maar er zou interesse zijn om hem terug te huren wegens weinig speelminuten.
Zit wel niet in België precies, op basis van zijn sociale media.
- Justhomuch
Als ze dan toch nog een aanvallende speler zoeken ,zou ik liever een snelle spits zien komen ,die eventueel rond Oulare kan zwerven . Elke keer als hij een bal doorkopt is er niemand gevolgd want de flanken staan te ver aan de buitenkant dikwijls . Liever systeem met twee spitsen.
Vervanger voor Laes had ook een must geweest, Poelmans zakt zoals verwacht door het ijs, veel te licht voor 1B. Spits ook een must valt Oulare uit zit je met een probleem.