Transfernieuws
Re: Transfernieuws
De rotte appel die vorig seizoen tot zijn ontslag op een tweede plek stond en door zowat iedere speler bewierookt werd en terecht overigens btw ook door éne Wils hoor …Thomas1906 wrote: ↑Sat Feb 01, 2020 2:28 pmSpaenhoven is zelf een rotte appel in onze club hoor. Vraag dat maar aan Doumbia, Frans, Wils, etc..Axassin wrote: ↑Thu Jan 30, 2020 11:50 pmDe Van Lommels hebben de transfers mogen doen in de zomer, met alle gekende gevolgen. Sam van Aerschot was zo'n typische transfer.
Zij hebben ook Rocky veel te lang het hand boven het hoofd gehouden.
Spaenhoven had een lijstje bezorgd met goede aanwinsten (periode dat hij niet officieel in dienst was). Hier hebben ze geen enkele van gehaald.
Nu, ik heb vernomen dat de keukenboeren er mogelijks uit gaan na dit seizoen. Vermoedelijk kan wrevel over bovenstaande zaken één van de oorzaken zijn.
Bovendien moet je eens de kritiek van Spaenhoven eens lezen in GVA toen Rocky nog aan het roer was. En die commentaar vergelijken met nu, dezelfde fouten die hij aanhaalt blijven gebeuren.
-
Thomas1906
Lvt heeft dit niet gekocht. Ze hebben het allebei.Justhomuch wrote: ↑Sat Feb 01, 2020 3:09 pmLVT heeft dat stamnummer gekocht en de van lommels ondervoorzitter, dus is het niet meer van hun denk ik?Thomas1906 wrote: ↑Sat Feb 01, 2020 2:31 pmHet is dankzij de Van Lommels dat je een stamnummer hebt. Zolang je ze niet buiten kegelt waar het stamnummer verbonden is, kan je weinig doen.KRKN wrote: ↑Sat Feb 01, 2020 8:57 am
Ik gok dat zo'n sponsercontract sowieso voor een volledig seizoen is dus dit seizoen lijkt me dat nog geen probleem.
Je zal ook wel nog een Ok vervanger kunnen vinden.
Alleen: waren ze niet mede-eigenaar? Dus je zal ze ook nog moeten uitkopen gok ik. Dat zal pittiger zijn.
Maar sportief lijkt me het vertrek van de Van Lommels niet slecht. US zou de positie van TD kunnen inpakken en je kan Dirk terug naar de jeugd sturen en met een nieuwe T1 aan komend seizoen beginnen. Dat lijkt me een gezondere situatie.
Heeft er nog iemand opgevangen dat de doelman van Thes volgend seizoen bij ons zou spelen ?
Formerly known as Lisp-boy
Voila, Bernd Brughmans zit op eigen vraag op de bank bij Thes omdat hij in onderhandeling is met Lierse 
Formerly known as Lisp-boy
Blijkbaar is ook de T2 van Thes in onderhandeling om volgend seizoen bij ons op de bank te zitten.
Ter vervanging van wie? Nico toch niet?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Vermoed van niet zal naast een nieuwe T1 plaatsnemen denk ik … Urbain zal wss zich met de transfers bezighouden ..
Mjah. Het is geen geheim dat er een verdere professionalisering van de technische staf wordt nagestreefd.
En de Nico heeft bij mijn weten geen trainersdiploma.
- Justhomuch
Vanaf vorige match hebben de van lommels het voor het zeggen
Wij komen áltijd terug!