Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
ozzy105
Re: Transfernieuws

Post by ozzy105 » Sat Feb 01, 2020 6:31 pm

Thomas1906 wrote:
Sat Feb 01, 2020 2:28 pm
Axassin wrote:
Thu Jan 30, 2020 11:50 pm
De Van Lommels hebben de transfers mogen doen in de zomer, met alle gekende gevolgen. Sam van Aerschot was zo'n typische transfer.

Zij hebben ook Rocky veel te lang het hand boven het hoofd gehouden.

Spaenhoven had een lijstje bezorgd met goede aanwinsten (periode dat hij niet officieel in dienst was). Hier hebben ze geen enkele van gehaald.

Nu, ik heb vernomen dat de keukenboeren er mogelijks uit gaan na dit seizoen. Vermoedelijk kan wrevel over bovenstaande zaken één van de oorzaken zijn.
Spaenhoven is zelf een rotte appel in onze club hoor. Vraag dat maar aan Doumbia, Frans, Wils, etc..
Bovendien moet je eens de kritiek van Spaenhoven eens lezen in GVA toen Rocky nog aan het roer was. En die commentaar vergelijken met nu, dezelfde fouten die hij aanhaalt blijven gebeuren.
De rotte appel die vorig seizoen tot zijn ontslag op een tweede plek stond en door zowat iedere speler bewierookt werd en terecht overigens btw ook door éne Wils hoor … ;) betreffende de kritiek op Rocky is overigens correct met bijna dezelfde kern als vorig seizoen een schamele 2 op 27 behalen, een zieke kern achterlaten en kliekvorming ook de REALITEIT hoor!!! Begin dan maar ééns aan zulk avontuur dat dit duo moet beginnen en dan nog de pech hebben dat je spelers als Osei-Berkoe-Samyn-Smolders en nog enkelen voor maaaaanden gemist moeten worden en als toetje waar dit duo geen vat op had het vertrek van Kargbo-Frans en nu laat ik Doumbia buiten beschouwing gelaten … het is een samenloop van omstandigheden dat LK staat waar het nu staat toch en ieder zijn mening de grootste fout dat het bestuur deed was Peeters aan het huidig seizoen laten starten en te lang vasthouden aan dien clown! Men wist al van vorig seizoen welk vlees men in de kuip had. Nog dit bij alle clubs waar Spaenhoven aan het werk was en is geweest neem nu maar Beerschot-Boom oa was men lovend met zijn aanpak etc en terecht ook heeft met Beerschot-Wilrijk 2 promoties op zak maar in feite 3 want werd bij zijn laatste seizoen onterecht ontslagen wegens vriendjespolitiek en voor hij afzakte naar het lisp promotie met Rupel Boom. Voor de Amateurreeksen is Spaenhoven een toptrainer simpel.

Thomas1906

Post by Thomas1906 » Sat Feb 01, 2020 7:29 pm

Justhomuch wrote:
Sat Feb 01, 2020 3:09 pm
Thomas1906 wrote:
Sat Feb 01, 2020 2:31 pm
KRKN wrote:
Sat Feb 01, 2020 8:57 am

Ik gok dat zo'n sponsercontract sowieso voor een volledig seizoen is dus dit seizoen lijkt me dat nog geen probleem.
Je zal ook wel nog een Ok vervanger kunnen vinden.
Alleen: waren ze niet mede-eigenaar? Dus je zal ze ook nog moeten uitkopen gok ik. Dat zal pittiger zijn.

Maar sportief lijkt me het vertrek van de Van Lommels niet slecht. US zou de positie van TD kunnen inpakken en je kan Dirk terug naar de jeugd sturen en met een nieuwe T1 aan komend seizoen beginnen. Dat lijkt me een gezondere situatie.
Het is dankzij de Van Lommels dat je een stamnummer hebt. Zolang je ze niet buiten kegelt waar het stamnummer verbonden is, kan je weinig doen.
LVT heeft dat stamnummer gekocht en de van lommels ondervoorzitter, dus is het niet meer van hun denk ik?
Lvt heeft dit niet gekocht. Ze hebben het allebei.

Netzer

Post by Netzer » Sat Feb 29, 2020 1:23 am

Heeft er nog iemand opgevangen dat de doelman van Thes volgend seizoen bij ons zou spelen ?
Formerly known as Lisp-boy

Carlke

Post by Carlke » Sat Feb 29, 2020 9:04 am

Lisp-boy wrote:
Sat Feb 29, 2020 1:23 am
Heeft er nog iemand opgevangen dat de doelman van Thes volgend seizoen bij ons zou spelen ?
Ik heb dat alleen hier op dit forum nog maar gelezen hoor !

Netzer

Post by Netzer » Sat Feb 29, 2020 9:20 pm

Voila, Bernd Brughmans zit op eigen vraag op de bank bij Thes omdat hij in onderhandeling is met Lierse ;)
Formerly known as Lisp-boy

Gerda

Post by Gerda » Sat Feb 29, 2020 9:39 pm

Blijkbaar is ook de T2 van Thes in onderhandeling om volgend seizoen bij ons op de bank te zitten.

Axassin

Post by Axassin » Sat Feb 29, 2020 10:50 pm

Gerda wrote:
Sat Feb 29, 2020 9:39 pm
Blijkbaar is ook de T2 van Thes in onderhandeling om volgend seizoen bij ons op de bank te zitten.
Ter vervanging van wie? Nico toch niet?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Feb 29, 2020 10:59 pm

Axassin wrote:
Sat Feb 29, 2020 10:50 pm
Gerda wrote:
Vermoed van niet zal naast een nieuwe T1 plaatsnemen denk ik … Urbain zal wss zich met de transfers bezighouden ..

Gerda

Post by Gerda » Sat Feb 29, 2020 11:06 pm

Axassin wrote:
Gerda wrote:
Mjah. Het is geen geheim dat er een verdere professionalisering van de technische staf wordt nagestreefd.
En de Nico heeft bij mijn weten geen trainersdiploma.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sun Mar 01, 2020 9:38 am

ozzy105 wrote:
Sat Feb 29, 2020 10:59 pm
Axassin wrote:
Gerda wrote:
Vermoed van niet zal naast een nieuwe T1 plaatsnemen denk ik … Urbain zal wss zich met de transfers bezighouden ..
Vanaf vorige match hebben de van lommels het voor het zeggen
Wij komen áltijd terug!

Post Reply