Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Blijkbaar is ook Indy Boonen op proef.
Uiteraard iemand met een zwaar blessureverleden
Uiteraard iemand met een zwaar blessureverleden
Last edited by Netzer on Sat Aug 05, 2023 10:22 pm, edited 1 time in total.
Formerly known as Lisp-boy
Guillaume De Schryver dicht bij een overeenkomst met Deinze.
Die zijn we kwijt ...
Die zijn we kwijt ...
Formerly known as Lisp-boy
Klopt.. maar daar kan je dan mss ook weer uit afleiden hoe laag de lonen bij ons effectief liggen.. als wij het dubbele kunnen verdienen bij een andere werkgever gaat 99% ook de overstap maken. Al blijft dit natuurlijk serieus balen. Zag hem graag bezig
2.... allemaal waar maar top 6 halen en uitspreken kan je dan ook beter laten niet !
Ik denk/hoop dat het bestuur wel al langer als ons weet hoeveel interesse er is in GDS..
Hopelijk hebben ze daar op geanticipeerd en al enkele mogelijke vervangers opgelijst om hem te vervangen indien nodig.
De timing is niet ideaal maar ik zie nogwel een vervanger komen.
Zijn zowel Claes als El Touille ook geen spelers voor op de 10 positie? Want dat was toch de beste plek van GDS in mijn ogen.
Hopelijk hebben ze daar op geanticipeerd en al enkele mogelijke vervangers opgelijst om hem te vervangen indien nodig.
Zijn zowel Claes als El Touille ook geen spelers voor op de 10 positie? Want dat was toch de beste plek van GDS in mijn ogen.
Tarfi en kireev kunnen beiden goed uit de voeten op de 10Magico wrote: ↑Sun Aug 06, 2023 9:29 amIk denk/hoop dat het bestuur wel al langer als ons weet hoeveel interesse er is in GDS..
Maar dat is het net... we spelen niet echt met een 10. Ik vind GDS een goede speler maar geen idee waar die het best in dit systeem zou passen. Je speelt met 2 flankspelers rond Oulare. Daarvoor mist hij volgens mij snelheid en een 1vs1 actie. Net als Claes hoor trouwens. Voor de 2 posities centraal op het middenveld mist hij dan weer duelkracht. Dan is een Indy Boonen bijvoorbeeld meer geschikt om de actie vanop de flank te maken.Magico wrote: ↑Sun Aug 06, 2023 9:29 amIk denk/hoop dat het bestuur wel al langer als ons weet hoeveel interesse er is in GDS..
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”