A-kern
Re: A-kern
Waarom is Doumbia naar de B-kern gezet?
Geen idee, maar is wel definitief
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Oei. Ik vond hem wel een meerwaarde. Zal dan wel iets disciplinair zijn...
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Als het disciplinair is, is het meestal maar tijdelijk. Of wordt het opgelost met een boete.
Ik heb er geen idee van wat Kassim heeft uitgestoken, maar erger dan Janssens begin dit seizoen kan niet.
Ik heb er geen idee van wat Kassim heeft uitgestoken, maar erger dan Janssens begin dit seizoen kan niet.
Ik hoor hier net op café dat het om financiële redenen zou gaan.
Elk zwaarder contract zou mogen beschikken.
Waarschijnlijk een roddel van de bovenste plank.
Elk zwaarder contract zou mogen beschikken.
Waarschijnlijk een roddel van de bovenste plank.
Dat denk ik ook Frans,buyens Wils ook grootverdieners denk ! Wat mij meer zorgen maakt dat wij morgen niemand recupereren van blessures.ik denk dat we er dit seizoen niks meer aan gaan hebben.
Volgens krant mag hij vertrekken,wat moeten we daar van denken !
Vreemd. Toch een profiel dat werd gehaald met het oog op verdere doorgroei en professionalisering van de spelerskern.
Het is toch een opdoffer om te zien dat na een half jaar dat weer wordt verlaten.
Benieuwd om te zien of er een vervanger wordt gehaald, en wat voor profiel het is. Dat kan veel verduidelijken.
Het is toch een opdoffer om te zien dat na een half jaar dat weer wordt verlaten.
Benieuwd om te zien of er een vervanger wordt gehaald, en wat voor profiel het is. Dat kan veel verduidelijken.