Vertrek Spaenhoven
Re: Vertrek Spaenhoven
Ne Pannekoek, neen danku! Op zich is het ontslag van DDH een jammere zaak. Voor outsiders lijkt dat een echte klucht, maar voor wie Lierse K een beetje volgt, komt dit niet als verrassing. Iedereen weet dat Dave de stroman van Urbain Spaenhoven was. Ik sprak vorige week met een speler van R.Boom, die vroeg al lachend; "gaat daveke het zonder de Spaen doen"?!? Zegt genoeg denk ik...Eric wrote: ↑Thu Apr 04, 2019 6:24 pmBlijkbaar circuleert de naam van David Gevaert ook. Hoe voelen we ons daarbij?Lierenaar wrote: ↑Thu Apr 04, 2019 5:56 pmDat De Herdt de diploma-handpop van Urbain was wist we ondertussen iedereen al. Maar toch smaakt het zuur om alweer een trainersontslag op ons bord te krijgen. Bij het vertrek van Trost had ik het al wat moeilijk en dit wringt toch ook.
Ook benieuwd wie we in deze fase van de competitie gaan vinden als vervanger. Heeft Nico trouwens een diploma voor 1B?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Los van alles het duo De Herdt-Spaenhoven had op termijn LK naar 1B gebracht jammer dat de bond roet in het eten kwam gooien en dan nog onterecht he mensen vergeet dit niet! T1 was De Herdt, Spaenhoven enkel 'veldtrainer' .. beide hebben Beerschot-Wilrijk paar promoties bezorgt en ook gepromoveerd met Rupel Boom zegt genoeg .. benieuwd wie de nieuwe trainer zal worden maar iemand vinden die de Amateurreeksen uit zijn broekzak kent begin er maar aan!!!Nogmaals de doortocht van beide bracht LK op de derde plek en een mooie 32 op 51 mocht Urbain niet hoeven opstappen had het 35-38 geweest simpel!
- Justhomuch
De 4e trainer al dit jaar, we gingen een rustig seizoen tegenmoed niets moest alles mocht... krijg de indruk dat ze weer met ons ... aan’t rammelen zijn. Ben ik dan negatief of zijn er hier nog die zo denken?
Wij komen áltijd terug!
Sorry ozzy105, maar hier ben ik het gewoon volledig oneens mee. De spelregels gelden nu eenmaal voor iedereen. Voor Beerschot-Wilrijk, voor Lierse Kempenzonen, voor Anderlecht, voor Racing Emblem, enzozzy105 wrote: ↑Thu Apr 04, 2019 7:13 pmLos van alles het duo De Herdt-Spaenhoven had op termijn LK naar 1B gebracht jammer dat de bond roet in het eten kwam gooien en dan nog onterecht he mensen vergeet dit niet! T1 was De Herdt, Spaenhoven enkel 'veldtrainer' .. beide hebben Beerschot-Wilrijk paar promoties bezorgt en ook gepromoveerd met Rupel Boom zegt genoeg .. benieuwd wie de nieuwe trainer zal worden maar iemand vinden die de Amateurreeksen uit zijn broekzak kent begin er maar aan!!!Nogmaals de doortocht van beide bracht LK op de derde plek en een mooie 32 op 51 mocht Urbain niet hoeven opstappen had het 35-38 geweest simpel!
Valt Urbain Spaenhoven iets te verwijten? Misschien want hij had al lang dat vodje papier kunnen halen. Valt ons bestuur iets te verwijten? Ik vind van wel. Door te kiezen voor een T1 (al dan niet onofficeel) zonder diploma terwijl dat dit een voorwaarde is voor de licentie. Ik kan daar op dit moment geen andere conclusie uit trekken. De rest is praat voor de vaak.
-
Ik hoop wel dat er nu wel snel een andere trainer komt. Dat men Nico maar niet begint op te branden.
Ik denk dat scoutingwerk meer iets voor hem is dan puur trainer zijn.
-
Rupel boom had vorig seizoen ook hetzelfde probleem als ons en hier hadden ze (wie regelt zulke zaken trouwens?) rekening met moeten houden.Lierenaar wrote: ↑Thu Apr 04, 2019 10:17 pmSorry ozzy105, maar hier ben ik het gewoon volledig oneens mee. De spelregels gelden nu eenmaal voor iedereen. Voor Beerschot-Wilrijk, voor Lierse Kempenzonen, voor Anderlecht, voor Racing Emblem, enzozzy105 wrote: ↑Thu Apr 04, 2019 7:13 pmLos van alles het duo De Herdt-Spaenhoven had op termijn LK naar 1B gebracht jammer dat de bond roet in het eten kwam gooien en dan nog onterecht he mensen vergeet dit niet! T1 was De Herdt, Spaenhoven enkel 'veldtrainer' .. beide hebben Beerschot-Wilrijk paar promoties bezorgt en ook gepromoveerd met Rupel Boom zegt genoeg .. benieuwd wie de nieuwe trainer zal worden maar iemand vinden die de Amateurreeksen uit zijn broekzak kent begin er maar aan!!!Nogmaals de doortocht van beide bracht LK op de derde plek en een mooie 32 op 51 mocht Urbain niet hoeven opstappen had het 35-38 geweest simpel!
Valt Urbain Spaenhoven iets te verwijten? Misschien want hij had al lang dat vodje papier kunnen halen. Valt ons bestuur iets te verwijten? Ik vind van wel. Door te kiezen voor een T1 (al dan niet onofficeel) zonder diploma terwijl dat dit een voorwaarde is voor de licentie. Ik kan daar op dit moment geen andere conclusie uit trekken. De rest is praat voor de vaak.
Ik snap perfect dat je de mensen die zulke zaken hebben beslist dit kan verwijten.
Hopelijk komt er een goede reactie van de spelers uit. Maar zoals eerder vermeld gaat een groot deel beseffen dat ze bij promotie in 1B ook niet meer aan de bak komen.
Ik volg. Nico zit goed waar hij nu eit.Thomas1906 wrote: ↑Thu Apr 04, 2019 10:42 pmIk hoop wel dat er nu wel snel een andere trainer komt. Dat men Nico maar niet begint op te branden.
Rocky Peeters is onze nieuwe T1. Ik weet niet zo goed wat ik daar van moet vinden. Er waren zeker ergere keuzes denk ik, maar als trainer kan ik hem niet echt beoordelen. Had wel eerder verwacht dat ze iemand gingen pakken die de reeks kent. Wil hem echter het voordeel van de twijfel geven.
-
Inderdaad, afwachten. Het wordt een eerste test op een iets hoger niveau voor hem.
Iemand die iets meer weet? Heeft hij bv de juiste diploma's?
Dat mag ik hopen. Zou anders wel een ongelooflijke klucht zijn. Hoewel, nog vrij jong natuurlijk.Thomas1906 wrote: ↑Fri Apr 05, 2019 7:41 amInderdaad, afwachten. Het wordt een eerste test op een iets hoger niveau voor hem.
Oef, das wel veelzeggend.Axassin wrote: ↑Thu Apr 04, 2019 6:35 pmNe Pannekoek, neen danku! Op zich is het ontslag van DDH een jammere zaak. Voor outsiders lijkt dat een echte klucht, maar voor wie Lierse K een beetje volgt, komt dit niet als verrassing. Iedereen weet dat Dave de stroman van Urbain Spaenhoven was. Ik sprak vorige week met een speler van R.Boom, die vroeg al lachend; "gaat daveke het zonder de Spaen doen"?!? Zegt genoeg denk ik...Eric wrote: ↑Thu Apr 04, 2019 6:24 pmBlijkbaar circuleert de naam van David Gevaert ook. Hoe voelen we ons daarbij?Lierenaar wrote: ↑Thu Apr 04, 2019 5:56 pmDat De Herdt de diploma-handpop van Urbain was wist we ondertussen iedereen al. Maar toch smaakt het zuur om alweer een trainersontslag op ons bord te krijgen. Bij het vertrek van Trost had ik het al wat moeilijk en dit wringt toch ook.
Ook benieuwd wie we in deze fase van de competitie gaan vinden als vervanger. Heeft Nico trouwens een diploma voor 1B?
Dus Rocky neemt zondag al plaats in de dugout? Tis een gok denk ik, maar liever dat dan CJ ofzo. Ik wens hem veel succes!