Transfernieuws
- Justhomuch
Re: Transfernieuws
Ik ga er van uit dat die wel doorgestuurd is, aangezien die al ergens anders mee trained...
Wij komen áltijd terug!
-
Ondertussen ligt onze eerste "Eric Ocansey" al in de lappenmand, na 15 min met een "spierblesure".
Dat zijn meestal de venijnige scheurtjes na slecht/onvoldoende opwarmen zo snel in een wedstrijd.
Hoeveel weken?
Dat zijn meestal de venijnige scheurtjes na slecht/onvoldoende opwarmen zo snel in een wedstrijd.
Hoeveel weken?
Vekemans-Sampers-Oulare-Ocansey in de lappenmand. Dus heel je aanvalslinie en ondertussen blijft het wachten op 2-3 versterkingen achteraan. Wat een verschil met vorig seizoen. Zijn er hier nog die posten dat Lierse versterkt is tov vorig seizoen ben eens benieuwd!!!andyosgarcia wrote: ↑Fri Jul 21, 2023 4:37 pmOndertussen ligt onze eerste "Eric Ocansey" al in de lappenmand, na 15 min met een "spierblesure".
Hoeveel weken?
ozzy105 wrote: ↑Fri Jul 21, 2023 5:03 pmVekemans-Sampers-Oulare-Ocansey in de lappenmand. Dus heel je aanvalslinie en ondertussen blijft het wachten op 2-3 versterkingen achteraan. Wat een verschil met vorig seizoen. Zijn er hier nog die posten dat Lierse versterkt is tov vorig seizoen ben eens benieuwd!!!andyosgarcia wrote: ↑Fri Jul 21, 2023 4:37 pmOndertussen ligt onze eerste "Eric Ocansey" al in de lappenmand, na 15 min met een "spierblesure".
Hoeveel weken?
[/quote
Met Marijnissen en Nkaka heb je wel twee degelijke vervangers voor Pupe en Raemaekers. Mss nog een rechtse vleugelverdediger omdat we met 2 vleugelverdedigers spelen en De Schrijver gekwetst is . Hopelijk zal er wel 1 spits fit geraken tegen de eerste competitiewedstrijd. Beter nu gekwetst dan tijdens het seizoen. Eventueel nog extra diepe spits maar weet niet of hier nog budget voor is . We hebben er eigenlijk al 3 . Extra verdediger mss ook nog maar dan wel een iemand met ervaring en gestalte en best linksvoetige want in Poelmans heb ik toch mijn twijfels . Harde werker maar daar blijft het bij.
Ge weet er geen kloten van man. Waart ge vandaag op training of op één van de oefenmatchen? Buiten uw beschimmeld toetsenbord hebt ge geen enkele referentie. Uw zinloos posten stoort echt de leesbaarheid van alle topics waardoor ge voor mij bijna den druppel om dit forum te verlaten zijt.ozzy105 wrote: ↑Fri Jul 21, 2023 5:03 pmVekemans-Sampers-Oulare-Ocansey in de lappenmand. Dus heel je aanvalslinie en ondertussen blijft het wachten op 2-3 versterkingen achteraan. Wat een verschil met vorig seizoen. Zijn er hier nog die posten dat Lierse versterkt is tov vorig seizoen ben eens benieuwd!!!andyosgarcia wrote: ↑Fri Jul 21, 2023 4:37 pmOndertussen ligt onze eerste "Eric Ocansey" al in de lappenmand, na 15 min met een "spierblesure".
Hoeveel weken?
Post iets nuttigs of trap het af, ozzy.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Voor de échte supporters: ocansey bleef uit voorzorg aan de kant vandaag. Blessure is niet zo erg als eerst gedacht. Sampers trainde gewoon mee net als Oulare. Die laatste zijn testen waren dik ok. Moet alleen nog wat kracht winnen in één been om 100% fit te zijn.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Dat is heel goed nieuws. We gaan die allebei nodig hebben. Zien ze ocansey eigenlijk als tweede spits in de 3-5-2? Of als rechtsbuiten.Axassin wrote: ↑Fri Jul 21, 2023 11:13 pmVoor de échte supporters: ocansey bleef uit voorzorg aan de kant vandaag. Blessure is niet zo erg als eerst gedacht. Sampers trainde gewoon mee net als Oulare. Die laatste zijn testen waren dik ok. Moet alleen nog wat kracht winnen in één been om 100% fit te zijn.
Zo'n 3-5-2 is wel echt op het lijf geschreven van schouterden. Die lijkt me verzekerd van een basisplek op links.
- Justhomuch
Negeer die clown toch gewoon, heeft niets beters te doen met zen zielige leventje.Axassin wrote: ↑Fri Jul 21, 2023 11:11 pmGe weet er geen kloten van man. Waart ge vandaag op training of op één van de oefenmatchen? Buiten uw beschimmeld toetsenbord hebt ge geen enkele referentie. Uw zinloos posten stoort echt de leesbaarheid van alle topics waardoor ge voor mij bijna den druppel om dit forum te verlaten zijt.ozzy105 wrote: ↑Fri Jul 21, 2023 5:03 pmVekemans-Sampers-Oulare-Ocansey in de lappenmand. Dus heel je aanvalslinie en ondertussen blijft het wachten op 2-3 versterkingen achteraan. Wat een verschil met vorig seizoen. Zijn er hier nog die posten dat Lierse versterkt is tov vorig seizoen ben eens benieuwd!!!andyosgarcia wrote: ↑Fri Jul 21, 2023 4:37 pmOndertussen ligt onze eerste "Eric Ocansey" al in de lappenmand, na 15 min met een "spierblesure".
Hoeveel weken?
Post iets nuttigs of trap het af, ozzy.
Wij komen áltijd terug!
Ocansey begon tegen stvv in de spits leek me, al was dat vooral door het gebrek aan onze 3 spitsen.GeelZwart wrote: ↑Sat Jul 22, 2023 7:44 amDat is heel goed nieuws. We gaan die allebei nodig hebben. Zien ze ocansey eigenlijk als tweede spits in de 3-5-2? Of als rechtsbuiten.Axassin wrote: ↑Fri Jul 21, 2023 11:13 pmVoor de échte supporters: ocansey bleef uit voorzorg aan de kant vandaag. Blessure is niet zo erg als eerst gedacht. Sampers trainde gewoon mee net als Oulare. Die laatste zijn testen waren dik ok. Moet alleen nog wat kracht winnen in één been om 100% fit te zijn.
Zo'n 3-5-2 is wel echt op het lijf geschreven van schouterden. Die lijkt me verzekerd van een basisplek op links.
Volgens mij spelen we ook niet echt een 3-5-2 maar eerder een 3-4-3 (of 5-2-3, is maar hoe je het bekijkt). Is inderdaad perfect voor schouterden: heeft te weinig snelheid en actie als aanvaller maar wel de traptechniek en het loopvermogen als wingback.
Heeft Nkaka eigenlijk al getekend ?
En moeten we die nu bekijken als een verdediger of als een verdedigende middenvelder ?
En moeten we die nu bekijken als een verdediger of als een verdedigende middenvelder ?
Formerly known as Lisp-boy