Transfernieuws
-
Re: Transfernieuws
Managers maken veel kapot in het voetbal.
De hoogste klasse is voor hem te hoog gegrepen. Altijd in een lagere reeks gespeelt, afgelopen seizoen voor de eerste keer in 1B waar hij soms een steek liet vallen..Ik denk dat hij goed beseft dat 1B het hoogst haalbare is in zijn carrière! Het draait allemaal om de centen poepsimpel en zal een pak meer verdienen in Dender dan op het lisp dus op dat vlak stapje vooruit.
- Justhomuch
Misschien wel een geval gepokerd en verloren? Beetje zoals Allach destijds. Sneu, dat wel.TV2002 wrote: ↑Tue Jul 04, 2023 3:08 pmDat is ook zeker waar hoor, dat begrijp ik zeker. Maar eerst de indruk wekken dat je de stap naar 1A wil zetten en dan voor Dender kiezen, dat vind ik maar raar en gewoon jammer.Tamas Krivitz wrote: ↑Tue Jul 04, 2023 2:55 pmVergeet het dagelijks opstakel Kennedey tunnel, huisvesting en gezin niet, dagelijks pendelen tussen Kessel en West-Vlaanderen is bijna mission impossible, niet iedereen is geneigd om te verhuizen naar een appartementje ver weg van je inner circle. Er spelen ook nog andere zaken dan geld een rol van betekenis hoor....
Een combinatie van gegokt en verloren door zijn manager en dichter bij huis lijkt mij dit.
Jammer voor hem, jammer voor ons.
Ze mogen nu echt wel dringend werk maken van de transfers.
De match tegen Eindhoven moet je toch al iets of wat kunnen aanvangen met een soort van typeploeg die automatismen kan kweken. Het zal snel augustus zijn.
De match tegen Eindhoven moet je toch al iets of wat kunnen aanvangen met een soort van typeploeg die automatismen kan kweken. Het zal snel augustus zijn.
2..... helemaal eens 1 juli is gepaseerd tijd om te beginnenMagico wrote: ↑Tue Jul 04, 2023 6:24 pmEen combinatie van gegokt en verloren door zijn manager en dichter bij huis lijkt mij dit.
Ik zie dat sommigen ook al wat zenuwachtiger worden... Terecht hoor!!! 

Als je nu ook al spelers begint kwijt te geraken aan een club zoals Dender dan mag je je toch stilaan de vraag beginnen te stellen waar je, op sportief vlak, eigenlijk mee bezig bent.
Enkel spelers binnen halen die al een hele tijd niet gespeeld hebben door hun blessureverleden en je betere spelers (het is begonnen met Rocha) zien vertrekken, dat gaat echt niet goed komen.
Alee komaan gasten, fucking Dender, als je daar al niet tegenop kunt ....
Enkel spelers binnen halen die al een hele tijd niet gespeeld hebben door hun blessureverleden en je betere spelers (het is begonnen met Rocha) zien vertrekken, dat gaat echt niet goed komen.
Formerly known as Lisp-boy
Ja, het is heel simpel: 1B: de Challenger Pro League is Profvoetbal ! En bij profvoetbal draait het om geld, zeker voor de spelers, zij moeten op een korte periode (+/- 10 jaar) er zoveel mogelijk uithalen.
Met dat minibudgetje van 2.5mj kan je maar heel weinig bieden. Ondanks dat zijn we er de voorbije 2 jaar in geslaagd om toch een goede ploeg op het veld te brengen.
Ik vrees dat die tijd nu voorbij is, met 12 profploegen in 1B hebben de spelers meer keuze en ik vrees dat ons budget het laagste of toch één van de laagste van de reeks zal zijn. Dus het zal waarschijnlijk niet meer lukken.
Denk dat we samen met Beerschot, waar ook duidelijk geen geld meer is, afglijden naar de onderste regionen van 1B.
Als er niet snel verandering komt (verdubbeling van het budget) ben ik er van overtuigd dat je een top 6 plaats mag vergeten!
Met dat minibudgetje van 2.5mj kan je maar heel weinig bieden. Ondanks dat zijn we er de voorbije 2 jaar in geslaagd om toch een goede ploeg op het veld te brengen.
Ik vrees dat die tijd nu voorbij is, met 12 profploegen in 1B hebben de spelers meer keuze en ik vrees dat ons budget het laagste of toch één van de laagste van de reeks zal zijn. Dus het zal waarschijnlijk niet meer lukken.
Denk dat we samen met Beerschot, waar ook duidelijk geen geld meer is, afglijden naar de onderste regionen van 1B.
Als er niet snel verandering komt (verdubbeling van het budget) ben ik er van overtuigd dat je een top 6 plaats mag vergeten!
Boenk erop... Heb het al eens gepost he bekijk en som de blunders maar eens op na vijf jaar beleid.... En men mag verdomme blij zijn dat er tweemaal corona de club kwam helpen of je zat nu wss te dobberen in de eerste of tweede Amateurklasse!!Lisp-boy wrote: ↑Wed Jul 05, 2023 12:50 amAls je nu ook al spelers begint kwijt te geraken aan een club zoals Dender dan mag je je toch stilaan de vraag beginnen te stellen waar je, op sportief vlak, eigenlijk mee bezig bent.