Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Oulare nieuwe inkomende transfer.
Weer een risicotransfer... Laatste jaren meer blessureleed dan hem lief is, ook al eentje die op zijn 26 tien clubs heeft versleten. Hopelijk blijft hij na jaren miserie eindelijk van langdurige blessures verlost!
Het gekende stramien wordt vervolgd: spelers die ergens op een zijspoor beland zijn een nieuwe kans geven.
Moeilijk in te schatten of je hier nu warm of koud moet van worden.
Intrinsiek een groot potentieel maar komt het er (nog) uit? Voordeel van de twijfel geven .....
Moeilijk in te schatten of je hier nu warm of koud moet van worden.
Intrinsiek een groot potentieel maar komt het er (nog) uit? Voordeel van de twijfel geven .....
Rocha had ook een hele tijd niet gespeeld bij Eupen.
Als Oulare niet gekwetst was geweest, was die nooit haalbaar voor ons.
Ik zie het wel zitten
Als Oulare niet gekwetst was geweest, was die nooit haalbaar voor ons.
Ik zie het wel zitten
Indien blessurevrij, toptransfer !
Welkom.
Welkom.
Zelfde geval als Rocha. Weinig gespeeld de voorbije jaren door (zware) blessures.
Is nu toch al sinds januari helemaal fit en zal vanaf het begin de voorbereiding bij ons kunnen meemaken.
Indien hij zonder blessures de voorbereiding doormaakt en nog maar de helft van het niveau haalt dat hij ooit bij Brugge heeft laten zien. Is dat een waanzinnige transfer.
Is nu toch al sinds januari helemaal fit en zal vanaf het begin de voorbereiding bij ons kunnen meemaken.
Indien hij zonder blessures de voorbereiding doormaakt en nog maar de helft van het niveau haalt dat hij ooit bij Brugge heeft laten zien. Is dat een waanzinnige transfer.
Wel een hemels verschil nl Leo had een probleem ginds met de eigenaars! Die was wedstrijdfit ieder wist dat dit een toptransfer was voor1B! Oulare heeft in zijn carrière tot heden meer blessures gehad dan hem lief is! Dit seizoen volledig in de mist gegaan door een gescheurde kruisband, ik hoop echt dat het geen tweede Naessens verhaal word nl match spelen en of paar minuten en weer out voor maanden en die mogelijkheid is niet onbestaande integendeel. Momenteel zit je dus met twee transfers met een enorm risico nl Oulare-Claes. Voor hetzelfde geld weer weggesmeten euro's laat ons bidden van niet!!! Ik hoop dat de volgende inkomende transfers goede en wedstrijd fit zijn!!!
Rocha heeft enkel paar maanden bij RWDM buiten strijd geweest nadien vertrok hij terug naar Eupen waar hij geen kans meer kreeg niet omwille van een blessure maar door problemen met het bestuur ginds! Leo heeft sinds hij in België bij Lommel belande nooit een ernstige blessure gehad enkel bij Molenbeek de laatste maanden van zijn huurcontrakt daar.TV2002 wrote: ↑Thu May 25, 2023 4:00 pmZelfde geval als Rocha. Weinig gespeeld de voorbije jaren door (zware) blessures.
Nu zit ge er toch (weeral) eens ferm naast hoor ozzy.ozzy105 wrote: ↑Thu May 25, 2023 4:18 pmRocha heeft enkel paar maanden bij RWDM buiten strijd geweest nadien vertrok hij terug naar Eupen waar hij geen kans meer kreeg niet omwille van een blessure maar door problemen met het bestuur ginds! Leo heeft sinds hij in België bij Lommel belande nooit een ernstige blessure gehad enkel bij Molenbeek de laatste maanden van zijn huurcontrakt daar.TV2002 wrote: ↑Thu May 25, 2023 4:00 pmZelfde geval als Rocha. Weinig gespeeld de voorbije jaren door (zware) blessures.
Blessurehistorie van Rocha bij Eupen:
- In december 2021: 2 maanden out door een jukbeenbreuk.
- In augustus 2021 : 55 dagen out door een gescheurde meniscus.
- In augustus 2020 bij Eupen: 42 dagen out door een spierblessure.
- In september 2019 bij Eupen: 310 dagen out door een gescheurde kruisband.
Bij RWDM is hij inderdaad ook lang out geweest (83 dagen).
Dan kan je toch moeilijk zeggen dat hij geen ernstige blessure heeft gehad bij Eupen. Of ik weet niet hoe jij dat interpreteert.
En trouwens, het is net Oulare die de laatste maanden problemen heeft gehad met de voorzitter van RWDM, John Texor, waardoor hij niet meer aan spelen toe kwam sinds hij terug wedstrijdfit was in januari. Dat staat te lezen in het artikel op GVA.
Welkom Oulare!
Onze transfers zijn misschien wel risicovol, maar er is in elk geval veel talent aangetrokken. Nu nog onze verdediging.
Ik zie het in elk geval positief in!
Onze transfers zijn misschien wel risicovol, maar er is in elk geval veel talent aangetrokken. Nu nog onze verdediging.
Ik zie het in elk geval positief in!