Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Nu nog VA het weze hem gegund nu of nooit voor een stap hogerop! Waar blijven de inkomende transfers? Buiten 2 beloften uit een reeks of 2 lager, een Claes die blessuregevoelig is en lang niet meer speelde en Ocansey..... Op VA na die ik ook nog zie vertrekken voor luttele euro's is heel je scorend vermogen vertrokken en dit voor een appel en een ei lees Rocha-GDS-Tabekou.. De ambitie wordt meer en meer duidelijk!TV2002 wrote: ↑Mon May 22, 2023 2:19 pmGDS is ook gaan spreken op Beerschot. Daar hebben ze hem heel hun project voorgelegd, maar hij lijkt te gaan kiezen tussen STVV en Kortrijk. In Eupen heeft hij niet veel zin. Dat beweert toch een Beerschotsupporter die wel heel veel afweet van wat er achter de schermen gebeurt op het Kiel.
Ik vrees dat die toch de stap gaat wagen op zijn 26ste. En het is hem gegund.
Ik lees het ook allemaal niet graag, laat ons hopen dat het snel keert. Het is natuurlijk nog vroeg dus afwachten zekerozzy105 wrote: ↑Mon May 22, 2023 3:21 pmNu nog VA het weze hem gegund nu of nooit voor een stap hogerop! Waar blijven de inkomende transfers? Buiten 2 beloften uit een reeks of 2 lager, een Claes die blessuregevoelig is en lang niet meer speelde en Ocansey..... Op VA na die ik ook nog zie vertrekken voor luttele euro's is heel je scorend vermogen vertrokken en dit voor een appel en een ei lees Rocha-GDS-Tabekou.. De ambitie wordt meer en meer duidelijk!TV2002 wrote: ↑Mon May 22, 2023 2:19 pmGDS is ook gaan spreken op Beerschot. Daar hebben ze hem heel hun project voorgelegd, maar hij lijkt te gaan kiezen tussen STVV en Kortrijk. In Eupen heeft hij niet veel zin. Dat beweert toch een Beerschotsupporter die wel heel veel afweet van wat er achter de schermen gebeurt op het Kiel.
Inderdaad nog afwachten, hebben nog ongeveer een maand om de kern samen te stellen.
Maar ook ik denk dat het deze keer niet goed komt, denk dat dit het seizoen zal worden waarin duidelijk wordt dat je met zo'n erg klein budget niet kan meedraaien in 1B en al zeker niet voor promotie. Bang afwachten.
Maar ook ik denk dat het deze keer niet goed komt, denk dat dit het seizoen zal worden waarin duidelijk wordt dat je met zo'n erg klein budget niet kan meedraaien in 1B en al zeker niet voor promotie. Bang afwachten.
Ik hoop dat er sommige forumleden afzakken naar het lisp donderdag om antwoorden te krijgen op de gestelde vragen en LVT eindelijk de kaarten op tafel legt, niet rond de pot draaien neen kaarten op tafel! Mijn neef gaat er wss zijn, ikzelf kan niet omwille ik aan zee zit tot zaterdag jammer... Benieuwd naar de verslagen hier en op facebook!Carlke wrote: ↑Mon May 22, 2023 4:41 pmIk lees het ook allemaal niet graag, laat ons hopen dat het snel keert. Het is natuurlijk nog vroeg dus afwachten zekerozzy105 wrote: ↑Mon May 22, 2023 3:21 pmNu nog VA het weze hem gegund nu of nooit voor een stap hogerop! Waar blijven de inkomende transfers? Buiten 2 beloften uit een reeks of 2 lager, een Claes die blessuregevoelig is en lang niet meer speelde en Ocansey..... Op VA na die ik ook nog zie vertrekken voor luttele euro's is heel je scorend vermogen vertrokken en dit voor een appel en een ei lees Rocha-GDS-Tabekou.. De ambitie wordt meer en meer duidelijk!TV2002 wrote: ↑Mon May 22, 2023 2:19 pmGDS is ook gaan spreken op Beerschot. Daar hebben ze hem heel hun project voorgelegd, maar hij lijkt te gaan kiezen tussen STVV en Kortrijk. In Eupen heeft hij niet veel zin. Dat beweert toch een Beerschotsupporter die wel heel veel afweet van wat er achter de schermen gebeurt op het Kiel.
Eigenlijk Mark zou men nu moeten durven investeren zonder zotte zaken te doen om te promoveren! Heel wss gaan er vanaf volgend seizoen 3 clubs uit 1B promoveren. Wie niet waagt blijft maagd is een spreekwoord! Met dit belachelijk budget geraak je wanneer je de start mist en of het eens niet goed loopt in moeilijkheden...Mark wrote: ↑Mon May 22, 2023 5:38 pmInderdaad nog afwachten, hebben nog ongeveer een maand om de kern samen te stellen.
Persoonlijk denk ik de ploeg die de eindronde wint kleine kans maakt tegen ploeg 1 a zeker dat het heen en terug isozzy105 wrote: ↑Mon May 22, 2023 6:11 pmEigenlijk Mark zou men nu moeten durven investeren zonder zotte zaken te doen om te promoveren! Heel wss gaan er vanaf volgend seizoen 3 clubs uit 1B promoveren. Wie niet waagt blijft maagd is een spreekwoord! Met dit belachelijk budget geraak je wanneer je de start mist en of het eens niet goed loopt in moeilijkheden...Mark wrote: ↑Mon May 22, 2023 5:38 pmInderdaad nog afwachten, hebben nog ongeveer een maand om de kern samen te stellen.
Weet je nooit he. Stel dat je Eupen of andere kleine garnaal treft... Wie niet waagt Carlke... Zo ga je blijven dobberen in 1B en als je eens pech hebt... Met dit budgetje blijf je het niet redden no way. Dan ga je toch eens prijs hebben.Carlke wrote: ↑Mon May 22, 2023 7:01 pmPersoonlijk denk ik de ploeg die de eindronde wint kleine kans maakt tegen ploeg 1 a zeker dat het heen en terug isozzy105 wrote: ↑Mon May 22, 2023 6:11 pmEigenlijk Mark zou men nu moeten durven investeren zonder zotte zaken te doen om te promoveren! Heel wss gaan er vanaf volgend seizoen 3 clubs uit 1B promoveren. Wie niet waagt blijft maagd is een spreekwoord! Met dit belachelijk budget geraak je wanneer je de start mist en of het eens niet goed loopt in moeilijkheden...Mark wrote: ↑Mon May 22, 2023 5:38 pmInderdaad nog afwachten, hebben nog ongeveer een maand om de kern samen te stellen.
Dat je wil promoveren gaat je budjet x 5 moeten als je die gok doet en je mist de bal zoals we meegemaakt hebben staan we terug op kerkhof dat wil je ook niet. Dat het budjet omhoog moet om niet in problemen te geraken is zeker waarozzy105 wrote: ↑Mon May 22, 2023 7:35 pmWeet je nooit he. Stel dat je Eupen of andere kleine garnaal treft... Wie niet waagt Carlke... Zo ga je blijven dobberen in 1B en als je eens pech hebt... Met dit budgetje blijf je het niet redden no way. Dan ga je toch eens prijs hebben.Carlke wrote: ↑Mon May 22, 2023 7:01 pmPersoonlijk denk ik de ploeg die de eindronde wint kleine kans maakt tegen ploeg 1 a zeker dat het heen en terug isozzy105 wrote: ↑Mon May 22, 2023 6:11 pm
Eigenlijk Mark zou men nu moeten durven investeren zonder zotte zaken te doen om te promoveren! Heel wss gaan er vanaf volgend seizoen 3 clubs uit 1B promoveren. Wie niet waagt blijft maagd is een spreekwoord! Met dit belachelijk budget geraak je wanneer je de start mist en of het eens niet goed loopt in moeilijkheden...
Ik denk ook dat je minstens een budget van 5mj nodig hebt om uit de degradatie zone te blijven.
Eigenlijk moeten we niet over promotie spreken want in 1A heb je minstens 10mj per jaar nodig.
Eigenlijk moeten we niet over promotie spreken want in 1A heb je minstens 10mj per jaar nodig.
- Justhomuch