Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Indien terug volledig fit, heel leuke transfer.
Heeft natuurlijk een jaar niet gespeeld, maar we hebben nog zulke spelers gehad die na zware kwetsuren of lange tijd zonder spelen opnieuw hun niveau konden halen.
Ook goeie transfer om die criticasters op FB wat te paaien.
En als GDS dan toch vertrekt, hebben we met Glenn dan toch al ineens een vervanger met hetzelfde profiel.
Hopelijk breekt er voor hem terug een mooie tijd aan, zowel sportief als familiaal.
Heeft natuurlijk een jaar niet gespeeld, maar we hebben nog zulke spelers gehad die na zware kwetsuren of lange tijd zonder spelen opnieuw hun niveau konden halen.
Ook goeie transfer om die criticasters op FB wat te paaien.
En als GDS dan toch vertrekt, hebben we met Glenn dan toch al ineens een vervanger met hetzelfde profiel.
Hopelijk breekt er voor hem terug een mooie tijd aan, zowel sportief als familiaal.
ozzy105 wrote: ↑Tue May 16, 2023 10:01 pmZie VA ook nog wel vertrekken. Dien heeft bijgetekend wss met de belofte dat de kern bijeen zou worden gehouden en zelfs versterkt... Niet dus! Na Tabekou-Rocha-GDS wie is de volgende... Wil je een echte stap sportief vooruit zetten moet je 2-3 jaar met dezelfde kern kunnen werken en niet telkens je beste spelers zien vertrekken. Hoeveel spelers-trainers-staf zijn er al sinds 2018 niet gepasseerd? Zegt heel veel.
25 mei ozzy. Ga het daar maar eens allemaal uitleggen tegen LVT zelf! Of zit dat er niet in?
Dansoko moet beschikken bij Deinze.
Ik vind dat straf... Halen zou ik zeggen!
Ik vind dat straf... Halen zou ik zeggen!
18 jarige cv naar lierse bas wouters van beloften westerlo’
Zoals op GVA valt te lezen, een versterking in de breedte en voor de toekomst. Net zoals Maxim Kireev en Emmanuel Da Costa.
Stond op de radar van verschillende clubs, waaronder Lommel. Mooi dat hij dan voor ons kiest. Welkom Bas!
2... daar volg ik volledig in als ik lees 1 jaar krijgt de kans om zich te ontwikkelen. Ofwel speelt hij jaar met beloften en ga je hem kunnen houden. Ofwel breekt die door en speelt hij jaar heel goed in eerste ploeg en is die gratis weg.
Toekomst met contract van 1 jaar begrijp ik niet goed, tenzij ze het snel openbreken als hij goed is
Hoe ik het begrijp zal hij vooral met de beloften spelen en met de A-kern meetrainen. Als hij dan meevalt kunnen ze verlengen, als hij tegenvalt kunnen ze hem laten gaan.Carlke wrote: ↑Wed May 17, 2023 6:20 pmToekomst met contract van 1 jaar begrijp ik niet goed, tenzij ze het snel openbreken als hij goed is
Stel dat je hem een meerjarig contract geeft en hij lijkt het niveau toch niet aan te kunnen, dan zit je er natuurlijk mee.