Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Kan spijtig genoeg niet !Justhomuch wrote: ↑Tue May 16, 2023 5:31 pmHet zou idd een schande zijn, maar zakken degene die dit roepen de 25ste ook af?
@ Ozzy: geen eindronde volgend seizoen, de 2 laatste zakken rechtstreeks naar 1ste ama, die dus ook 2 stijgers hebben, dit kunnen trouwens ook beloften teams zijn.
Nog als een beloften team bij de eerste 6 eindigt mogen die niet naar 1A en ook geen promotie play off spelen, die plaats is dan voor de volgende prof club.
Nog als een beloften team bij de eerste 6 eindigt mogen die niet naar 1A en ook geen promotie play off spelen, die plaats is dan voor de volgende prof club.
Oké, maar als dat waar is zullen ook club uit onze reeks geïnteresseerd zijn.
Eerlijk ik denk dat wij van de laagste lonen van onze reeks betalen met ons mini-budgetje.
Eerlijk ik denk dat wij van de laagste lonen van onze reeks betalen met ons mini-budgetje.
Welk process ? Dat zonder budget ? Van wat je allemaal verneemt, nu weer die 50k afkoopsom voor GDS, neem me niet kwalijk maar daar krijg je heel heel heel weinig "trust" van.
Formerly known as Lisp-boy
Glenn Claes nieuwe inkomende transfer.
Ik wil zeker niet de negatieveling uithangen, maar ben toch niet omver geblazen. Nagenoeg niet gespeeld vorig seizoen en daarvoor toch ook geen geweldige statistieken. Ik hoop uiteraard wel dat hij mijn ongelijk bewijst. Veel succes Glenn!
Inderdaad, als die het mogelijke vertrek van GDS moet opvangen dan gaat het lastig worden volgend jaar. Hopelijk blijft GDS dus gewoon en dan is GC een goeie wisselmogelijkheid/uitdager.
Ik zal mijn best doenGeelZwart wrote: ↑Tue May 16, 2023 8:46 pmInderdaad, als die het mogelijke vertrek van GDS moet opvangen dan gaat het lastig worden volgend jaar. Hopelijk blijft GDS dus gewoon en dan is GC een goeie wisselmogelijkheid/uitdager.