Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Een beperkte samenwerking tussen beide clubs moet zeker kunnen.
Beloftevolle jongeren laten rijpen op een iets lager niveau is een win-win voor beide clubs. Bovendien blijven spelers in het zicht en kunnen ze dichtbij huis blijven spelen.
Bij Lyra zitten inderdaad personen die ik minder leuk en vooral interessant vind maar we moeten verder kunnen kijken dan persoonlijke motieven.
Beloftevolle jongeren laten rijpen op een iets lager niveau is een win-win voor beide clubs. Bovendien blijven spelers in het zicht en kunnen ze dichtbij huis blijven spelen.
Bij Lyra zitten inderdaad personen die ik minder leuk en vooral interessant vind maar we moeten verder kunnen kijken dan persoonlijke motieven.
Alles valt of staat met wederzijds respect
Klopt volledig ,
En altijd moet er verder gekeken worden dan persoonlijke gedachten !
Het feit blijft dat er ginder vele minder respect is naar ons toe dan andersom .
Heb ook al bestuursleden lacherige en vernederende dingen horen zeggen over LK .
Ik gruwel ervan als ik ze dan op de regionale tv de grote man zie uithangen !
Ma bon ,
Het wij tegen zij gevoel moet eruit , maar zal ni simpel zijn .
Zodat spelers van beide ploegen er beter van worden .
Helemaal mee eens. Maar ik hoop dat de neerbuigende stijl snel verdwijnt. Van clubbesturen verwacht ik dat ze dat kunnen overstijgen. Zeker als het bijvoorbeeld de jeugdwerking gaat.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
- Justhomuch
Dat elitaire zal je er nooit meer uitkrijgen, ondertussen komen onze 2 harde kernen wel al terug overeen met elkaar, is in den beginne ook wel even anders geweest.
Wij komen áltijd terug!
Amen. Veel succes aan Leemans in iedergeval! Hij mag er gerust 20 binnenknallen
Devyd wrote: ↑Wed Apr 12, 2023 9:52 amKlopt volledig ,
En altijd moet er verder gekeken worden dan persoonlijke gedachten !
Het feit blijft dat er ginder vele minder respect is naar ons toe dan andersom .
Heb ook al bestuursleden lacherige en vernederende dingen horen zeggen over LK .
Ik gruwel ervan als ik ze dan op de regionale tv de grote man zie uithangen !
Ma bon ,
Het wij tegen zij gevoel moet eruit , maar zal ni simpel zijn .
Zodat spelers van beide ploegen er beter van worden .
Check en check hoor, hetzelfde gevoel heerst langs onze kant
Ook daar zullen beide besturen moeten vertrekken van het gelijkwaardigheidsprincipe.
Jelle Somers is de volgende die naar KLL trekt. Was al wel geweten voor de meesten denk ik, maar swat.
Succes daar!
Succes daar!
Het zal knokken worden voor een basisplaats met Peffer en Jason in de spits, al is die laatste wat op zijn retour hij beschikt nog steeds over 2 paar longen en de werklust van 4 Brabantse trekpaarden.