Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
ozzy105
Re: Transfernieuws

Post by ozzy105 » Sun Apr 09, 2023 8:25 pm

Als ik zo bekijk wie allemaal einde verbintenis is... Serieus wat werk aan de winkel en nog geen klein beetje!

Devyd

Post by Devyd » Sun Apr 09, 2023 9:57 pm

GeelZwart wrote:
Fri Apr 07, 2023 4:34 pm
In het artikel met Pupe staat dat ze nog steeds aan het praten zijn met hem maar dat hij ook andere opties afweegt. Zo iemand zouden ze altijd moeten kunnen houden. Als die nu naar een andere 1b club gaat, heb je niets te zoeken in het profvoetbal. Is echt niet de duurste lijkt me.

Klopt , maar we hebben ervaring met spelers die denken dat ze na 1 goed seizoen de hoofdvogel gaan afschieten !
Zie zijn voorganger , ging ook naar deinze met het idee daar aan de top te kunnen spelen voor wss een beetje mee loon dan hier .

Hij is er ver mee gekomen

Mark

Post by Mark » Mon Apr 10, 2023 7:26 am

Financieel zal dat een goede zet geweest zijn, sportief is iets anders. Maar soms moet je als speler (zeker op een bepaalde leeftijd) die keuze maken. Zelfde verhaal voor Tabekou, Limbombe.
We moeten eerlijk zijn ons budget is gewoon te laag voor 1B, dus als spelers zoals Pupe zich financieel serieus kunnen verbeteren zullen ze dat doen. Spijtige realiteit.

Axassin

Post by Axassin » Mon Apr 10, 2023 7:48 am

En spontaan moet ik terugdenken aan alle reacties, ook hier, op de komst van Pupe vorige zomer. Nogmaals het bewijs dat de sportieve cel meer krediet verdient nadat er jaar na jaar een sterker elftal tussen de lijnen staat.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Mark

Post by Mark » Mon Apr 10, 2023 8:28 am

Dat klopt, maar de vraag is hoelang je dat kan blijven volhouden voor het een keer misgaat en je serieus in de sportieve problemen komt.
Bovendien is het voor supporters toch wel een teleurstelling dat je spelers als Rocha en Tabekou (oké China veel geld) moet laten gaan tijdens het seizoen.

Carlke

Post by Carlke » Mon Apr 10, 2023 9:57 am

Mark wrote:
Mon Apr 10, 2023 8:28 am
Dat klopt, maar de vraag is hoelang je dat kan blijven volhouden voor het een keer misgaat en je serieus in de sportieve problemen komt.
Bovendien is het voor supporters toch wel een teleurstelling dat je spelers als Rocha en Tabekou (oké China veel geld) moet laten gaan tijdens het seizoen.
Dat is elders ook zie naar genk topschutter weg en kan titel kosten. Alleen zij krijgen veel centen bij ons vertrekken ze bijna gratis en dat is een probleem je moet eens kunnen verdienen ook !

ozzy105

Post by ozzy105 » Mon Apr 10, 2023 2:45 pm

Ik lees en hoor veel geruchten de laatste tijd maar tot op heden... Betere spelers vertrekken en of moet je laten vertrekken, sponsors die afhaken straks blijft LVT alleen in de woestijn prediken met wat luttele €€€ !

Justhomuch

Post by Justhomuch » Mon Apr 10, 2023 3:57 pm

ozzy105 wrote:
Mon Apr 10, 2023 2:45 pm
Ik lees en hoor veel geruchten de laatste tijd maar tot op heden... Betere spelers vertrekken en of moet je laten vertrekken, sponsors die afhaken straks blijft LVT alleen in de woestijn prediken met wat luttele €€€ !
Man man wat kan jij toch zeveren 😂
Wij komen áltijd terug!

Carlke

Post by Carlke » Mon Apr 10, 2023 5:11 pm

ozzy105 wrote:
Mon Apr 10, 2023 2:45 pm
Kan je daar wel in volgen dat je dat denkt, maar langs andere kant een van acker tekende recent toch bij ,zo een speler gaat dat toch niet doen dat er geen garanties zijn. Ik denk dan dat ze toch bezig zijn met van alles .

Flor

Post by Flor » Mon Apr 10, 2023 5:38 pm

Geduld is een schone zaak. Puur op basis van rangschikking staan we niet veel verder van het jaar van het faillissement, en dat met een fractie van het budget. Uiteraard is het voetbal minder en zijn er extra versterkingen nodig, maar van uitspraken als "niets te zoeken in 1B" moet ik heel hard de wenkbrauwen fronsen. Dan heb je toch een ander seizoen gezien als ik.

Neemt niet weg dat een vertrek van Pupe zuur zou zijn uiteraard.

Post Reply