Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
Thomas1906
Re: Transfernieuws

Post by Thomas1906 » Sun Apr 02, 2023 5:35 pm

Justhomuch wrote:
Sat Apr 01, 2023 7:49 pm
Axassin wrote:
Sat Apr 01, 2023 12:02 pm
Thomas1906 wrote:
Sat Apr 01, 2023 11:21 am

Komt er dan nog een parking onder het veld?
Volgens wat ik gehoord heb niet. Dan zouden we moete´ verhuizen
Hoe gaan ze het parkingprobleem eigenlijk aanpakken? Want er zijn ook al een paar nieuwe wijken bijgebouwd, die mensen hebben ook vaak 2 autos,... nu is dit in mijn ogen geen probleem, maar stel dat er ooit nog eens 10000 man afzakt...
Zeer juiste opmerking. En dan hebben we het nog niet over de plannen met de randactiviteiten aan het stadion die ze willen uitbreiden.
Wat was het uiteindelijk allemaal? Cinema, kantoren, supermarkt, etc.?
Dan ga je toch voor extra parkeerplaatsen moeten zorgen.

Mark

Post by Mark » Sun Apr 02, 2023 6:04 pm

Die ondergrondse parking komt vlgs mij onder de nieuwe gebouwen (cinema en winkels en kantoren die opgetrokken worden op de huidige parking achter of zoals je wil voor de huidige tribune 2 die gewoon behouden blijft(wel renovatie) maar geïntegreerd wordt in het nieuwe stadion.
Je kan daar een grote ondergrondse parking bouwen met verschillende verdiepingen.
Al is er vlgs mij wel een probleem: er zitten daar vlgs mij verschillende heel grote opvangputten om het water van het dak van tribune 2 te bufferen.

TV2002

Post by TV2002 » Sun Apr 02, 2023 7:23 pm

Mark wrote:
Sun Apr 02, 2023 5:02 pm
Klopt.
Trouwens als de kleedkamers op de eerste verdieping van tribune 2 (O en P vakken) komen hoe gaan de spelers dan het veld op???

Persoonlijk denk ik dat er voorlopig alleen maar een nieuwe tribune 4 (kant Pannenhuisstraat) zal gebouwd worden en misschien zelfs nog niet volgend seizoen maar pas later.
De rest van dat nieuwe stadion is vlgs mij momenteel niet veel meer dan een droom, zoals destijds bij de bouw van tribune 2 er ook een maquette was met een nieuwe tribune 3 die er dus nooit gekomen is.

Alles, zowel sportief als infrastructureel, komt altijd terug op te beperkte financiële middelen.
En neen ik verwijt LVT niets en ben hem dankbaar voor waar we staan.
Maar er moeten gewoon extra financiële middelen komen om de volgende stappen te kunnen zetten.
Ik denk dat die kleedkamers echt alleen bedoeld zijn voor de A-kern en hun trainingen. De kleedkamers onder de hoofdtribune blijven bij mijn weten momenteel ook gewoon behouden, dus dan blijven ze die gewoon gebruiken bij matchdagen.

En stel dat ze die nieuwe kleedkamers wel gaan gebruiken voor de wedstrijden, dan hebben ze nog altijd die grote trap die den O met het veld kan verbinden. Maar dat is dus niet het geval volgens mij.

Mark

Post by Mark » Mon Apr 03, 2023 8:14 am

TV2002 wrote:
Sun Apr 02, 2023 7:23 pm

Ik denk dat die kleedkamers echt alleen bedoeld zijn voor de A-kern en hun trainingen. De kleedkamers onder de hoofdtribune blijven bij mijn weten momenteel ook gewoon behouden, dus dan blijven ze die gewoon gebruiken bij matchdagen.

En stel dat ze die nieuwe kleedkamers wel gaan gebruiken voor de wedstrijden, dan hebben ze nog altijd die grote trap die den O met het veld kan verbinden. Maar dat is dus niet het geval volgens mij.
Denk dat je gelijk hebt.
Het gaat eigenlijk over een spelershome waar ze voor en tussen de trainingen in samen komen.
Eigenlijke kleedkamers blijven dus gewoon in de hoofdtribune.

KRKN

Post by KRKN » Wed Apr 05, 2023 6:29 pm

Tabekou naar China. Gaat er een veelvoud verdienen. is nu ook officieel.

ozzy105

Post by ozzy105 » Wed Apr 05, 2023 6:58 pm

KRKN wrote:
Wed Apr 05, 2023 6:29 pm
Jammer dat men voor het duo Rocha-Tabekou zo goed als geen € ontvangen heeft. Bijzonder spijtig men had voor die twee goed kunnen cashen bij een goede onderhandeling! Verder blijft het stil rond inkomende transfers en vooral contraktverlengingen!

XDV1906

Post by XDV1906 » Thu Apr 06, 2023 4:41 pm

ozzy105 wrote:
Wed Apr 05, 2023 6:58 pm
KRKN wrote:
Jammer dat men voor het duo Rocha-Tabekou zo goed als geen € ontvangen heeft. Bijzonder spijtig men had voor die twee goed kunnen cashen bij een goede onderhandeling! Verder blijft het stil rond inkomende transfers en vooral contraktverlengingen!
Ozzy, het is april en de competities zijn overal nog bezig. Dit is niet het amateurniveau waar de ploegen nu al rond moeten zijn.

G.C.

Post by G.C. » Thu Apr 06, 2023 5:01 pm

ozzy105 wrote:
Wed Apr 05, 2023 6:58 pm
KRKN wrote:
Noemt eens 1 transfer uit 1A of 1B voor volgende seizoen ?

GeelZwart

Post by GeelZwart » Fri Apr 07, 2023 4:34 pm

In het artikel met Pupe staat dat ze nog steeds aan het praten zijn met hem maar dat hij ook andere opties afweegt. Zo iemand zouden ze altijd moeten kunnen houden. Als die nu naar een andere 1b club gaat, heb je niets te zoeken in het profvoetbal. Is echt niet de duurste lijkt me.

Netzer

Post by Netzer » Sat Apr 08, 2023 3:47 pm

GeelZwart wrote:
Fri Apr 07, 2023 4:34 pm
In het artikel met Pupe staat dat ze nog steeds aan het praten zijn met hem maar dat hij ook andere opties afweegt. Zo iemand zouden ze altijd moeten kunnen houden. Als die nu naar een andere 1b club gaat, heb je niets te zoeken in het profvoetbal. Is echt niet de duurste lijkt me.
Hij zit blijkbaar op de bank vandaag, een teken aan de wand ?
Formerly known as Lisp-boy

Post Reply