Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Ja de nieuwe kunstgrasvelden zijn van een betere kwaliteit en ook veel duurder maar echt betere kwaliteit. Men spreekt van 1 miljoen euro voor het veld. Er zijn veel voordelen en het is ook nog bewezen dat je er kanker van kunt krijgen deze onderzoeken zijn nog bezig in de States.
Nieuw gerucht: Sepp De Roover doorschuiven van beloften naar eerste ploeg
Als t1? Want loopt al een heel seizoen mee met de eerste ploeg als assistent
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Laat ons hopen dat dit bij een gerucht blijft

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik zie toch ook liever een nieuw gezicht ,dan gaat iedereen zich moeten bewijzen en scherper staan.
Het zal waarschijnlijk wel de goedkoopste optie zijn en dus ook wel een realistische, denk ik.
De Roover heeft als speler natuurlijk wel heel veel ervaring, maar als T1 uiteraard niet. Maar je moet natuurlijk ooit wel eens ergens je kans krijgen als hoofdcoach. Maar ik zie liever ook wel iemand anders komen.
Het is natuurlijk maar een gerucht hé, misschien is er helemaal niks van aan. We zullen wel zien.
Ook nog dit, daarstraks nog eens gehoord wat voor beperkte financiële middelen we echt wel hebben. TVI heeft zich echt wel een tovenaar getoond de voorbije seizoenen. Financieel gezien moet er echt wel iets bijkomen om nog grotere stappen te kunnen zetten.
Vind men geen extra-investeerder zal men tevreden mogen zijn wanneer er geen degradatie volgt op termijn. Niks mis mee hoor om in 1B te blijven hangen maar vrees dat er dan supporters op termijn zullen afhaken. Je kan en mag in deze reeks geen jaaaaren blijven hangen dat heeft altijd gevolgen. Kijk naar Antwerp op een bepaald moment zat daar nog op een kille zaterdagavond tegen Brussels nog amper 1500 man en een paardekop.TV2002 wrote: ↑Mon Feb 27, 2023 11:07 pmHet zal waarschijnlijk wel de goedkoopste optie zijn en dus ook wel een realistische, denk ik.
De Roover heeft als speler natuurlijk wel heel veel ervaring, maar als T1 uiteraard niet. Maar je moet natuurlijk ooit wel eens ergens je kans krijgen als hoofdcoach. Maar ik zie liever ook wel iemand anders komen.
Het is natuurlijk maar een gerucht hé, misschien is er helemaal niks van aan. We zullen wel zien.
Ook nog dit, daarstraks nog eens gehoord wat voor beperkte financiële middelen we echt wel hebben. TVI heeft zich echt wel een tovenaar getoond de voorbije seizoenen. Financieel gezien moet er echt wel iets bijkomen om nog grotere stappen te kunnen zetten.
Vreven wordt het zeker niet hij wordt trainer in Bilzen
Vrees dat zelfs de grootste criticasters nog wel eens met heimwee terug gaan denken aan het tijdperk TVI. Die zal ook wel beseft hebben dat het niet perse veel beter kon dan wat hij er nu mee deed. Geen uitgesproken mening over De Roover. Zie misschien wel liever iemand komen met wat meer adembrieven.TV2002 wrote: ↑Mon Feb 27, 2023 11:07 pmHet zal waarschijnlijk wel de goedkoopste optie zijn en dus ook wel een realistische, denk ik.