Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Ik hoop op een type Jonas De Roeck. Ik denk dan bijvoorbeeld aan een Rik De Mil.
Liever toch iets anders dan Gevaert, eerlijk gezegd.
Liever toch iets anders dan Gevaert, eerlijk gezegd.
Laat maar weg he aub!!! Totaal mislukt bij Deinze en dit met een kwalitatieve kern waarmee je altijd voor de hoofdprijs moest spelen!
Totaal mislukt? Ge gaat weer helemaal mee op de negatieve flow zenne...
David Gevaert haalde bij deinze in competitie gemiddeld 2 punten per wedstrijd. Dat is best veel hoor. Hij speelde kampioen met Deinze in 1ste amateur met, akkoord op dat vlak, een sterke kern. Maar dan haalde hij wel 20 (!) overwinningen op 24 wedstrijden. 2x gelijk en 2x verlies.
Zijn balans in 1B (8 ploegen) met toch een sterk Westerlo, Union, Lommel (beste lommel sinds de overname met Moreno, Ugalde,...) en ook wel het Seraing van Mikautadze: 7 overwinningen/ 7 gelijke spelen / 7 nederlagen. Dit is 29 op 63 ofwel 1.4 punten per wedstrijd.
Versta mij niet verkeerd, ik ben ook geen grote fan van de man. Maar totaal mislukt? Dat is wel heel kort door de bocht.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
- Justhomuch
CIJFERS LIEGEN NOOIT!!!!!!!!!!Axassin wrote: ↑Thu Feb 23, 2023 4:31 pmTotaal mislukt? Ge gaat weer helemaal mee op de negatieve flow zenne...
David Gevaert haalde bij deinze in competitie gemiddeld 2 punten per wedstrijd. Dat is best veel hoor. Hij speelde kampioen met Deinze in 1ste amateur met, akkoord op dat vlak, een sterke kern. Maar dan haalde hij wel 20 (!) overwinningen op 24 wedstrijden. 2x gelijk en 2x verlies.
Zijn balans in 1B (8 ploegen) met toch een sterk Westerlo, Union, Lommel (beste lommel sinds de overname met Moreno, Ugalde,...) en ook wel het Seraing van Mikautadze: 7 overwinningen/ 7 gelijke spelen / 7 nederlagen. Dit is 29 op 63 ofwel 1.4 punten per wedstrijd.
Versta mij niet verkeerd, ik ben ook geen grote fan van de man. Maar totaal mislukt? Dat is wel heel kort door de bocht.

Wij komen áltijd terug!
Maakt mij ook niet vrolijk maar als hij komt geef ik hem zeker een kans ,en beoordeel hem dan wel. We gaan snel weten of het met Tom zo slecht was wat sommige beweren.daar ben ik nog niet zo zeker van !
Contractverlenging in aantocht als we de Facebook van onze club mogen geloven?
Benieuwd.
Benieuwd.
Teunkens blijft nog 2 jaar langer!
Betreffende keepers zit men al goed volgend seizoen!