Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Voila, die is al meteen afgeschreven voor sommigen...
Welkom Ryan! Misschien geen ronkende naam, maar geef hem een kans. Het kan alleen maar meevallen.
Welkom Ryan! Misschien geen ronkende naam, maar geef hem een kans. Het kan alleen maar meevallen.
Last edited by TV2002 on Sat Jan 21, 2023 5:41 pm, edited 1 time in total.
Hem meteen afschrijven doe ik niet. Maar hoge verwachtingen heb ik er ook niet van. We zullen inderdaad wel zien.
- Justhomuch
19 jarige, niks ervaring, enig voordeel je misdoet er niks mee en gratis... Natuurlijk je hebt amper 150000 Euro gevangen voor Leo daar koop je niks deftig mee. Ik zag ook dat er nog liefst 11 spelers einde verbintenis zijn wordt ook een zware klus! Hopelijk wordt er toch binnen de kortste keren een medeinvesteerder gevonden of eventueel een overnemer en liefst geen buitenlandse!
Het is duidelijk dat men geen plan B had en dus niet echt rekening hield met een vertrek van Rocha in de winter.
Hopelijk scoort hij ook in onze reeks makkelijk.
Hopelijk scoort hij ook in onze reeks makkelijk.
Had men toch rekening moeten mee houden he Mark! Men wist dat men een meer dan degelijke spits binnenhaalde eentje die gemakkelijk een doelpunt maakt en dan zulk contrakt opstellen ja watte.... Had hij niet toegehapt wat ik betwijfel had men beter naar een andere spits gezocht. Betreffende de nieuwe onervare spits heb ik net als velen geen te hoge verwachtingen en trouwens gehuurt is op het einde van het seizoen weer weg. Als je zulk iemand moet laten aandraven tegen RWDM, Beerschot enz... Ik stel liever mijn hoop op Vekemans die het niet slecht deed wanneer hij in viel of eens mocht starten! Maar Safari mag verrassen, hoge verwachtingen? Neen en ook logisch.
Daar ga ik volledig mee akkoord.
Hoop ook dat Daan zijn kans krijgt en zich kan bewijzen.
Hoop ook dat Daan zijn kans krijgt en zich kan bewijzen.
- Justhomuch
Ozzy, zou jij beter eens geen lessen Nederlands pakken?
En ze wisten maar al te goed dat Rocha waarschijnlijk de club ging verlaten, artikel niet gelezen deze week?
En ze wisten maar al te goed dat Rocha waarschijnlijk de club ging verlaten, artikel niet gelezen deze week?
Wij komen áltijd terug!
Ik had toch wel wat anders verwacht dan een 19-jarige uit 2de amateur. Hopelijk komt er ook nog een echte vervanger voor Rocha want hier kan je toch onmogelijk blij van worden.
Formerly known as Lisp-boy