Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
Ziggy
Re: Transfernieuws

Post by Ziggy » Fri Jan 20, 2023 10:43 am

Duurt lang voor de spits

Mark

Post by Mark » Fri Jan 20, 2023 11:09 am

Mag van mij wat langer duren als het een goede is.
Niet overhaast tewerk gaan, hebben ook wedstrijden gewonnen zonder Rocha of zonder dat hij scoorde.
Eén of 2 wedstrijden met Daan als enige spits of Tabekou in de punt moet kunnen.

ozzy105

Post by ozzy105 » Fri Jan 20, 2023 1:01 pm

Mark wrote:
Fri Jan 20, 2023 11:09 am
Niet overhaast tewerk gaan, hebben ook wedstrijden gewonnen zonder Rocha of zonder dat hij scoorde.
Eén of 2 wedstrijden met Daan als enige spits of Tabekou in de punt moet kunnen.
Zie het seizoen uitdoen zonder een volwaardige spits aan te werven. Denk dat LVT gaat gokken dat het wel zal lukken in de vijf resterende matchen om het doel nl top zes veilig te stellen! Dit was maar de uiteindelijke doelstelling van dit seizoen. Ik vrees dat het een 7-8 plek gaat worden onderschat het verlies niet van Rocha.... Buiten zijn goals, trok telkens 2-3 verdedigers op zich wat ruimte gaf aan medespelers... Ik hoop dat Vekemans het gat dat Leo achterlaat een beetje kan opvangen. De matchen dat hij speelde of inviel deed hij dat niet slecht let's hope!

Mark

Post by Mark » Fri Jan 20, 2023 1:49 pm

ozzy105 wrote:
Fri Jan 20, 2023 1:01 pm
Mark wrote:
Zie het seizoen uitdoen zonder een volwaardige spits aan te werven. Denk dat LVT gaat gokken dat het wel zal lukken in de vijf resterende matchen om het doel nl top zes veilig te stellen! Dit was maar de uiteindelijke doelstelling van dit seizoen. Ik vrees dat het een 7-8 plek gaat worden onderschat het verlies niet van Rocha.... Buiten zijn goals, trok telkens 2-3 verdedigers op zich wat ruimte gaf aan medespelers... Ik hoop dat Vekemans het gat dat Leo achterlaat een beetje kan opvangen. De matchen dat hij speelde of inviel deed hij dat niet slecht let's hope!
Vind dit een beetje pessimistisch Ozzy.
Vlgs mij zijn ook de beloften ploegen van Anderlecht (zullen we overmorgen al weten) en die van Club verzwakt tijdens de winterstop (uitgaande transfers).
Zie Deinze zich wel nog plaatsen voor de top 6. Maar ik ga er dus vanuit dat ook wij ons plaatsen en zodoende alle beloftenteams (die voor mij zo snel mogelijk uit deze reeks moeten verdwijnen) in de degradatie playoff spelen samen met Dender en Virton(wat een spannende reeks :mrgreen:

Mark

Post by Mark » Fri Jan 20, 2023 6:10 pm

Trouwens als Anderlecht A zondag verliest op Seraing en Zulte-Waregem wint zaterdag thuis van Westerlo dan staat Anderlecht op 2 punten van de degradatie en zullen de RSCA Futures gedwongen moeten degraderen daar ze niet in de zelfde reeks mogen uitkomen :lol:

ozzy105

Post by ozzy105 » Fri Jan 20, 2023 9:49 pm

Mark wrote:
Fri Jan 20, 2023 1:49 pm
ozzy105 wrote:
Fri Jan 20, 2023 1:01 pm
Mark wrote:
Vind dit een beetje pessimistisch Ozzy.
Vlgs mij zijn ook de beloften ploegen van Anderlecht (zullen we overmorgen al weten) en die van Club verzwakt tijdens de winterstop (uitgaande transfers).
Zie Deinze zich wel nog plaatsen voor de top 6. Maar ik ga er dus vanuit dat ook wij ons plaatsen en zodoende alle beloftenteams (die voor mij zo snel mogelijk uit deze reeks moeten verdwijnen) in de degradatie playoff spelen samen met Dender en Virton(wat een spannende reeks :mrgreen:
Ik vrees er voor Mark, ik denk dat Beveren-Beerschot-RWDM-Lommel-Club NXT en Anderlecht of Deinze de top zes zullen vervolledigen. Bekijk het programma van de concurrenten en geel-zwart en je bent uw topschutter dan nog eens kwijt.... Ik hoop het echt hoor dat ze het redden want dit zou na het vertrek van Rocha een zware financiële dobber zijn.

Carlke

Post by Carlke » Sat Jan 21, 2023 11:24 am

Wat programma dat is praat ! In deze reeks kan alles al veel bewijzen van geweest !

XDV1906

Post by XDV1906 » Sat Jan 21, 2023 4:37 pm

Ryan Safari naar Lierse. 19-jarige spits die tot het einde van het seizoen wordt gehuurd van Union. Hij maakte in 2e amateur dit seizoen 9 goals in 15 matchen.

Tsja.

GeelZwart

Post by GeelZwart » Sat Jan 21, 2023 5:01 pm

XDV1906 wrote:
Sat Jan 21, 2023 4:37 pm
Ryan Safari naar Lierse. 19-jarige spits die tot het einde van het seizoen wordt gehuurd van Union. Hij maakte in 2e amateur dit seizoen 9 goals in 15 matchen.

Tsja.

Pfffff

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Jan 21, 2023 5:17 pm

Tja hallo Luc....

Post Reply