Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Voor de club zou top zes missen ook een financieel katertje zijn. Die 150000Euro dat men verkreeg van Rocha gaat een peulschil zijn dat je misloopt met de inkomsten van die Topmatchen! Reken maar uit hoeveel supporters van die belofteclubs en Dender-Virton gaan komen afzakken naar het lisp in zijn totaliteit? Een man of 300? Meer zullen het niet zijn hoor. Tegenover de ratten, Beveren, Lommel, RWDM en eventueel Deinze die er in totaliteit 5000 meebrengen. Reken maar uit hoeveel inkomsten men zou mislopen!!! Laat ons hopen dat dit de club bespaart blijft!Mark wrote: ↑Mon Jan 16, 2023 1:12 pmNeen, maar voor mij als abbo-houder een heel groot verschil 5 thuiswedstrijden tegen Beveren, Beerschot, RWDM, Lommel en misschien Deinze (hoop ik zelf, ik gun die beloftenploegen echt geen play-off 1) dan dus tegen 4 beloftenteams en Dender en Virton.KRKN wrote: ↑Mon Jan 16, 2023 7:37 amKan je toch echt niet vergelijken hoor. Het Masika-vertrek was op een net iets crucialer moment in het Lierseverhaal.ozzy105 wrote: ↑Sun Jan 15, 2023 5:04 pmHeb ook een Masika gevoel vertrok ook in de week van de waarheid naar China gebeurt dit niet was promotie een feit en had het Lierse verhaal anders verlopen wss.... Nu Rocha weg in de weken-maanden van de waarheid.. Durf gerust te stellen met Rocha en nu ook Cools aan boord zou promotie wel eens heel dicht hebben geweest of er zelfs boenk op! Ik hoop dat Vekemans een klein beetje het gat kan opvullen en met het extra dat Cools geeft aan het elftal...
Heel cru gesteld: zelfs al halen we PO1 niet, veel gaat dat voor ons nu ook weer niet veranderen. Promotie zit er niet in en degradatie evenmin.
Nrm zou dit niet meer mogen mislopen ,we hebben nog een match extra ook dus en de voorsprong op Deinze is nu al 5 punten ,als we dit weekend winnen en brugge wint niet van Lommel komt het wel in orde hoop ik
Ik zie dit ook wel goedkomen. Als ik de eerste helft thuis tegen Beveren mag gebruiken als referentie-match. Dat was ook zonder Rocha, en ik daar deden we het verre van slecht tot de rode kaart.
Inderdaad, die eerste helft tegen Beveren vond ik misschien wel de beste van ons seizoen. En daar wil ik natuurlijk niet mee zeggen dat we Rocha niet gaan missen.
Er stond een clausule in zijn contract dat hij voor een bepaald bedrag kon verkocht worden, de Poolse club heeft deze optie gelicht en meteen betaald. Zonder die clausule was hij nooit naar ons gekomen.
Maandag op de club gaan helpen en daar werd duidelijk verteld dat hij vervangen gaat worden en bij opportuniteiten er ook nog iemand bijkomt. En Cools is al een goede transfer.
In tegenstelling tot de fake berichten/geruchten investeert Luc nog wel in de club en gaat hij niet weg.
Maandag op de club gaan helpen en daar werd duidelijk verteld dat hij vervangen gaat worden en bij opportuniteiten er ook nog iemand bijkomt. En Cools is al een goede transfer.
In tegenstelling tot de fake berichten/geruchten investeert Luc nog wel in de club en gaat hij niet weg.
- Justhomuch
Thx voor de inside informationsmiths wrote: ↑Tue Jan 17, 2023 6:16 pmEr stond een clausule in zijn contract dat hij voor een bepaald bedrag kon verkocht worden, de Poolse club heeft deze optie gelicht en meteen betaald. Zonder die clausule was hij nooit naar ons gekomen.
Wij komen áltijd terug!
Bij een eventuele extra investeerder gaat hij inderdaad niet weg. Of zie ik dat verkeerd ?
Want er stond ook dat LVT aan boord zou willen blijven met het stadion.
Formerly known as Lisp-boy
Mwa niet echt waarop ik hoopte. Bv Vekemans stampt er in tweede amateur ook heel wel wat binnen denk ik. Maar bon, hij heeft wel bewezen dat hij kan scoren dus dat is al een pluspunt.
Heeft ook nog even in de jeugd van Lierse gespeeld. Daarna naar Standard en Torino gegaan. Hoop ook wel op iemand anders eerlijk gezegd.