A-kern

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
Justhomuch
Re: A-kern

Post by Justhomuch » Thu Oct 03, 2019 4:06 pm

Eric wrote:
Thu Oct 03, 2019 2:16 pm
Axassin wrote:
Thu Oct 03, 2019 1:18 pm
ozzy105 wrote:
Thu Oct 03, 2019 12:34 pm
Peeters heeft een slechte invloed op spelers mentaal heeft hij er al een paar gekraakt gelukkig heeft men terug Urbain aangetrokken en krijgen aldus oa Delorge-Smolders en Kargbo wel éérlijke kansen .. ook de sfeer zal beteren met Urbain!
Ozzy;

- Kargbo stond vanaf zijn 3de match in de basis (eerste viel hij in op LaLou nadat hij slechts enkele trainingen meedeed en 2de viel hij na een half uur in)
- Smolders staat/stond, indien fit, altijd in de basis. Vorig seizoen titularis, dit seizoen uit met een neusbreuk van de match op Aalst
- Delorge was inderdaad zijn plaats kwijt aan Vinck, wat mij eerder een sportieve keuze lijkt dan een pesterij

Geen idee dus waar jij je op baseert hoor. Ik ben ook allesbehalve een Rocky fan maar jouw continu negatieve & herhaaldelijke posts storen mij mateloos (zeker als ze niet kloppen). Graag in de toekomst een nuttige bijdrage. De firma dankt u.
Voila. Twordt tijd dat ge zelf nog eens afzakt om de ploeg te ondersteunen Ozzy.

Verder dit: post 5000 8-)
Idd! Zolang je niet komt kijken moet je gewoon zwijgen :mrgreen:
Wij komen áltijd terug!

ozzy105

Post by ozzy105 » Thu Oct 03, 2019 9:22 pm

Smolders was op een zijspoor beland ja of neen? Voor de match in Aalst zat hij altijd op de bank in Aalst mocht hij invallen maar zijn optreden duurde idd niet lang. Delorge was zelfs in de tribune beland. Kargbo is toch fit en zonder achterstand in Lier beland dacht ik dus kon gebruikt worden net als Osei trouwens! Probleem was dat Peeters enkel telkens wou starten met één spits nl Vermeiren wanneer men op achterstand kwam zoals op La Lou etc kreeg hij zijn kans de waarheid heeft ook zijn rechten mensen! Nu krijgen spelers als Kargbo-Osei en jawel en terecht ook Delorge wel hun kansen mss zit het terughalen van Spaenhoven hier wel tussen en stelt Peeters niet langer de elf op .. ;)

Eric

Post by Eric » Thu Oct 03, 2019 9:43 pm

ozzy105 wrote:
Thu Oct 03, 2019 9:22 pm
Smolders was op een zijspoor beland ja of neen? Voor de match in Aalst zat hij altijd op de bank in Aalst mocht hij invallen maar zijn optreden duurde idd niet lang. Delorge was zelfs in de tribune beland. Kargbo is toch fit en zonder achterstand in Lier beland dacht ik dus kon gebruikt worden net als Osei trouwens! Probleem was dat Peeters enkel telkens wou starten met één spits nl Vermeiren wanneer men op achterstand kwam zoals op La Lou etc kreeg hij zijn kans de waarheid heeft ook zijn rechten mensen! Nu krijgen spelers als Kargbo-Osei en jawel en terecht ook Delorge wel hun kansen mss zit het terughalen van Spaenhoven hier wel tussen en stelt Peeters niet langer de elf op .. ;)
Er was voor Aalst nog geen enkele match met inzet gespeeld. Ik vind het trouwens ergens nog wel logisch dat spelers die pas arriveren niet meteen in de basis gedropt worden. En wat betreft Kino: die was vorig seizoen erg goed, maar moet die daarom Vinck uit de basis houden? Die is toch nog wel een klasse hoger.

Osei-Berkoe mag wat mij betreft inderdaad meer spelen, daar ben ik geneigd je in te volgen.
Ook geen fan van RP trouwens, maar laten we inderdaad niet elke keuze die hij maakt beschimpen. Daar wordt niemand beter van.

Berrem

Post by Berrem » Mon Oct 14, 2019 9:25 am

Terry Berkoe enkele maanden uit met een knieblessure...
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Mon Oct 14, 2019 11:06 am

Berrem wrote:
Mon Oct 14, 2019 9:25 am
Terry Berkoe enkele maanden uit met een knieblessure...
Zucht
Wij komen áltijd terug!

Thomas1906

Post by Thomas1906 » Mon Oct 14, 2019 1:33 pm

De tweede nieuwkomer met zware blessure. De eerste was op voorhand geweten dat het een risico was, ik hoop echt niet dat dit hier het geval was.

Fiero67

Post by Fiero67 » Mon Oct 14, 2019 4:16 pm

Thomas1906 wrote:
Mon Oct 14, 2019 1:33 pm
De tweede nieuwkomer met zware blessure. De eerste was op voorhand geweten dat het een risico was, ik hoop echt niet dat dit hier het geval was.
Uw kruisbanden scheuren is meestal eerder accidenteel. Doumbia was gekend met een mogelijk fragiele knie, Terry niet.

KRKN

Post by KRKN » Mon Oct 14, 2019 5:03 pm

Fiero67 wrote:
Mon Oct 14, 2019 4:16 pm
Thomas1906 wrote:
Mon Oct 14, 2019 1:33 pm
Uw kruisbanden scheuren is meestal eerder accidenteel. Doumbia was gekend met een mogelijk fragiele knie, Terry niet.
Jep. Bijzonder sneu dit. Op onze flanken hadden we nu bovendien ook niet veel marge. Na zo’n lange blessures is het ook altijd zien hoe je terugkomt.

Raar om hier nu al bezig over te zijn, maar de vraag is nu ook of je eerder een klasbak gaat proberen huren en zo in rustigere wateren gaat proberen komen, of eerder zelf een inspanning levert om iemand zelf onder contract te zetten in de hoop dat die volgend jaar geen aanpassingsperiode meer moet hebben. Bernier was een zalige shotter, maar hem houden was onbegonnen werk.
Afin. Op dit moment is tout court een flankspeler al een meerwaarde, los van in welke vorm. Liefst iemand die wat ‘los’ is en een beetje gek, zodat de stress hem niet deert.

ozzy105

Post by ozzy105 » Mon Oct 14, 2019 6:03 pm

Osei heeft nooit een eerlijke kans gekregen onder deze trainer jammer want het was de énige flankspeler met wat talent die men bezat op het lisp! Speelde toch een redelijke voorbereiding volgens volgers .. invalbeurtjes waren amper zijn deel. Veel beterschap Osei en hopelijk volgend jaar wel een club waar men gelooft in je en je kansen geeft!

Carlke
Rwe: A-kern

Post by Carlke » Mon Oct 14, 2019 6:08 pm

Zullen flanken huren denk,volgend seizoen zullen alle geblesseerde helemaal terug zijn. Boulaouali,kuylaers berkoe,hopelijk samein dan aantrekken.

Post Reply