Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Ja met dat gevoel zit ik ook, dat als je op voorhand wist dat dit kon gebeuren je eigenlijk toch al wel met een degelijk plan B in je achterhoofd zou moeten zitten.Carlke wrote: ↑Sat Jan 14, 2023 7:31 pmGeen stap vooruit durf ik niet zeggen, heeft ons veel punten opgebracht of we stonden onderaan. Wat ik wel vind is dat men hem op deze manier liet tekenen en je weet dat hij al van in begin vlot scoort, men toch rekening moest houden met dit vertrek. Zeker voor dit bedrag. Dus hoop deze week op nieuwe goede spits,
Verder vraag ik me af hoe de eerdere geruchten over een potentiële extra investeerder/overnemer evolueren.
Formerly known as Lisp-boy
Dit is inderdaad slecht nieuws. Maar ja, hier ontmoet de ambitie de realiteit. De realiteit is dat Leo nooit zou getekend hebben zonder deze mogelijkheid. Met hem staan we waar we nu staan en dat is goed. Maar bon, en nu verder zeker? Anderen en hopelijk nog betere.
- Justhomuch
Rocha had ook een mooie aanbieding van RWDM gekregen, maar wou in Belgie enkel nog voor Lierse spelen dixit zijn woorden.
Hij had dus het gevoel dat hij in Belgie enkel in de challenger pro league zou schipperen, die Poolse club waar hij naartoe gaat zou ook de traditie hebben om spelers naar Europese (sub)top teams te versassen, ik versta die jongen wel.
Over het transfergeld kunnen we blijven zeveren, feit is dat we er nu geld voor hebben en anders kwamen ze hem gratis halen, mooi werk van het bestuur, wij komen er wel
Hij had dus het gevoel dat hij in Belgie enkel in de challenger pro league zou schipperen, die Poolse club waar hij naartoe gaat zou ook de traditie hebben om spelers naar Europese (sub)top teams te versassen, ik versta die jongen wel.
Over het transfergeld kunnen we blijven zeveren, feit is dat we er nu geld voor hebben en anders kwamen ze hem gratis halen, mooi werk van het bestuur, wij komen er wel
Wij komen áltijd terug!
Ik ben niet teleur gesteld in Rocha, wel dat ons bestuur zich zo heeft laten doen.Justhomuch wrote: ↑Sun Jan 15, 2023 9:16 amRocha had ook een mooie aanbieding van RWDM gekregen, maar wou in Belgie enkel nog voor Lierse spelen dixit zijn woorden.
Als hij alleen voor Lierse wilde spelen dan hadden ze er zeker meer moeten uithalen dan die belachelijke 150000 euro.
Voor mij blijft dit een vorm van supporters bedrog.
Maar goed, ieder zijn mening, afwachten wie er in de plaats komt en hoe we de resterende wedstrijden presteren.
Hem naar RWDM zien gaan had wel serieus veel zeer gedaan moet ik zeggen.
Heb ook een Masika gevoel vertrok ook in de week van de waarheid naar China gebeurt dit niet was promotie een feit en had het Lierse verhaal anders verlopen wss.... Nu Rocha weg in de weken-maanden van de waarheid.. Durf gerust te stellen met Rocha en nu ook Cools aan boord zou promotie wel eens heel dicht hebben geweest of er zelfs boenk op! Ik hoop dat Vekemans een klein beetje het gat kan opvullen en met het extra dat Cools geeft aan het elftal...
Niet overdrijven top 6 mischien wel maar promotie nee daar krijg je veel te veel tegen doelpunten voor !ozzy105 wrote: ↑Sun Jan 15, 2023 5:04 pmHeb ook een Masika gevoel vertrok ook in de week van de waarheid naar China gebeurt dit niet was promotie een feit en had het Lierse verhaal anders verlopen wss.... Nu Rocha weg in de weken-maanden van de waarheid.. Durf gerust te stellen met Rocha en nu ook Cools aan boord zou promotie wel eens heel dicht hebben geweest of er zelfs boenk op! Ik hoop dat Vekemans een klein beetje het gat kan opvullen en met het extra dat Cools geeft aan het elftal...
Kan je toch echt niet vergelijken hoor. Het Masika-vertrek was op een net iets crucialer moment in het Lierseverhaal.ozzy105 wrote: ↑Sun Jan 15, 2023 5:04 pmHeb ook een Masika gevoel vertrok ook in de week van de waarheid naar China gebeurt dit niet was promotie een feit en had het Lierse verhaal anders verlopen wss.... Nu Rocha weg in de weken-maanden van de waarheid.. Durf gerust te stellen met Rocha en nu ook Cools aan boord zou promotie wel eens heel dicht hebben geweest of er zelfs boenk op! Ik hoop dat Vekemans een klein beetje het gat kan opvullen en met het extra dat Cools geeft aan het elftal...
Heel cru gesteld: zelfs al halen we PO1 niet, veel gaat dat voor ons nu ook weer niet veranderen. Promotie zit er niet in en degradatie evenmin.
Neen, maar voor mij als abbo-houder een heel groot verschil 5 thuiswedstrijden tegen Beveren, Beerschot, RWDM, Lommel en misschien Deinze (hoop ik zelf, ik gun die beloftenploegen echt geen play-off 1) dan dus tegen 4 beloftenteams en Dender en Virton.KRKN wrote: ↑Mon Jan 16, 2023 7:37 amKan je toch echt niet vergelijken hoor. Het Masika-vertrek was op een net iets crucialer moment in het Lierseverhaal.ozzy105 wrote: ↑Sun Jan 15, 2023 5:04 pmHeb ook een Masika gevoel vertrok ook in de week van de waarheid naar China gebeurt dit niet was promotie een feit en had het Lierse verhaal anders verlopen wss.... Nu Rocha weg in de weken-maanden van de waarheid.. Durf gerust te stellen met Rocha en nu ook Cools aan boord zou promotie wel eens heel dicht hebben geweest of er zelfs boenk op! Ik hoop dat Vekemans een klein beetje het gat kan opvullen en met het extra dat Cools geeft aan het elftal...
Heel cru gesteld: zelfs al halen we PO1 niet, veel gaat dat voor ons nu ook weer niet veranderen. Promotie zit er niet in en degradatie evenmin.