A-kern

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
Eric
Re: A-kern

Post by Eric » Tue Oct 01, 2019 4:00 pm

Helemaal over uw post gezien Axassin, maar heel nuttige bijdrage.

We gaan inderdaad een grote opkuis kunnen doen. Mooi zo.

Flor

Post by Flor » Wed Oct 02, 2019 3:48 pm

Moeten we wat mij betreft niet verlengen:
- Van Der Veken
- Janssen
- Sols
- Da Sila (speelt goed, maar oud en lijkt me een grootverdiener)
- Geens
- Maus
- D’Onofrio
- Nelissen

Carlke

Post by Carlke » Wed Oct 02, 2019 5:11 pm

Flor wrote:
Wed Oct 02, 2019 3:48 pm
Moeten we wat mij betreft niet verlengen:
- Van Der Veken
- Janssen
- Sols
- Da Sila (speelt goed, maar oud en lijkt me een grootverdiener)
- Geens
- Maus
- D’Onofrio
- Nelissen
Jansen wel vind ik hoor speler met veel karakter heb je nodig in je selectie !

Gerda

Post by Gerda » Wed Oct 02, 2019 7:42 pm

In elke andere ploeg was Janssen na zijn escapades aan de zijlijn buitengezet, dan wel minstens 2 maanden bij de reserve gezet.
Dus nee, dag en bedankt.

KRKN

Post by KRKN » Thu Oct 03, 2019 9:03 am

Ik snap ook niet waarom net hij speler van het jaar geworden is. Daar leken me anderen toch meer in aanmerking voor te komen vorig jaar.
Gaat er altijd wel voor, maar dat zou eigenlijk toch een basiskenmerk moeten zijn vind ik. Zeker niet onze zwakste schakel, maar ik zie toch ook niet altijd waarom de rest daar zo laaiend enthousiast over is.

Axassin

Post by Axassin » Thu Oct 03, 2019 11:33 am

KRKN wrote:
Thu Oct 03, 2019 9:03 am
Ik snap ook niet waarom net hij speler van het jaar geworden is. Daar leken me anderen toch meer in aanmerking voor te komen vorig jaar.
Gaat er altijd wel voor, maar dat zou eigenlijk toch een basiskenmerk moeten zijn vind ik. Zeker niet onze zwakste schakel, maar ik zie toch ook niet altijd waarom de rest daar zo laaiend enthousiast over is.
Check. En Gerda heeft overschot van gelijk, raar dat dit allemaal gewoon gepasseerd is zonder gevolgen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Flor

Post by Flor » Thu Oct 03, 2019 11:47 am

Axassin wrote:
Thu Oct 03, 2019 11:33 am
KRKN wrote:
Thu Oct 03, 2019 9:03 am
Check. En Gerda heeft overschot van gelijk, raar dat dit allemaal gewoon gepasseerd is zonder gevolgen.
In zo’n gevallen zou Frans al kapitein zijn rol moeten spelen vind ik. Is wie weet ook ik wel gebeurd, maar dat moet binnenskamers zeker besproken worden. Idem voor Rausin die Rocky te kijk zet in de bekermatch tegen Aalst (alleen van horen zeggen, was er zelf niet bij). Toen was FF er nog niet uiteraard.

ozzy105

Post by ozzy105 » Thu Oct 03, 2019 12:34 pm

Peeters heeft een slechte invloed op spelers mentaal heeft hij er al een paar gekraakt gelukkig heeft men terug Urbain aangetrokken en krijgen aldus oa Delorge-Smolders en Kargbo wel éérlijke kansen .. ook de sfeer zal beteren met Urbain!

Axassin

Post by Axassin » Thu Oct 03, 2019 1:18 pm

ozzy105 wrote:
Thu Oct 03, 2019 12:34 pm
Peeters heeft een slechte invloed op spelers mentaal heeft hij er al een paar gekraakt gelukkig heeft men terug Urbain aangetrokken en krijgen aldus oa Delorge-Smolders en Kargbo wel éérlijke kansen .. ook de sfeer zal beteren met Urbain!
Ozzy;

- Kargbo stond vanaf zijn 3de match in de basis (eerste viel hij in op LaLou nadat hij slechts enkele trainingen meedeed en 2de viel hij na een half uur in)
- Smolders staat/stond, indien fit, altijd in de basis. Vorig seizoen titularis, dit seizoen uit met een neusbreuk van de match op Aalst
- Delorge was inderdaad zijn plaats kwijt aan Vinck, wat mij eerder een sportieve keuze lijkt dan een pesterij

Geen idee dus waar jij je op baseert hoor. Ik ben ook allesbehalve een Rocky fan maar jouw continu negatieve & herhaaldelijke posts storen mij mateloos (zeker als ze niet kloppen). Graag in de toekomst een nuttige bijdrage. De firma dankt u.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Eric

Post by Eric » Thu Oct 03, 2019 2:16 pm

Axassin wrote:
Thu Oct 03, 2019 1:18 pm
ozzy105 wrote:
Thu Oct 03, 2019 12:34 pm
Ozzy;

- Kargbo stond vanaf zijn 3de match in de basis (eerste viel hij in op LaLou nadat hij slechts enkele trainingen meedeed en 2de viel hij na een half uur in)
- Smolders staat/stond, indien fit, altijd in de basis. Vorig seizoen titularis, dit seizoen uit met een neusbreuk van de match op Aalst
- Delorge was inderdaad zijn plaats kwijt aan Vinck, wat mij eerder een sportieve keuze lijkt dan een pesterij

Geen idee dus waar jij je op baseert hoor. Ik ben ook allesbehalve een Rocky fan maar jouw continu negatieve & herhaaldelijke posts storen mij mateloos (zeker als ze niet kloppen). Graag in de toekomst een nuttige bijdrage. De firma dankt u.
Voila. Twordt tijd dat ge zelf nog eens afzakt om de ploeg te ondersteunen Ozzy.

Verder dit: post 5000 8-)

Post Reply