Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Eerlijk, hadden jullie verwacht dat er nog een CV met ervaring zou worden aangeworven???
Ik verwacht op één of andere manier (misschien huurdeal) toch nog wel iets, al dan niet met ervaring.
Last edited by Netzer on Sun Sep 04, 2022 1:36 am, edited 1 time in total.
Formerly known as Lisp-boy
Puzzelen???? tijdens de voorbereiding speelden Somers en Vandehallen regelmatig mee en ik vond geen van beiden een verzwakking. De puzzel is dan rap gelegd he. Eigen jeugd kansen geven, zo is Lierse groot geworden.
Nee, dat zelfs niet.polydor wrote: ↑Fri Sep 02, 2022 3:15 pmVolgens mijn informatie gaat dit geld naar de KBVB die deze in mindering brengt van de nog openstaande bondstaksen van K Lierse SK.
Volgens mijn informatie profiteert Lierse K hiervan toch onrechtstreeks aangezien dit de prijs vermindert die moet worden betaald bij het overkopen van het stamnummer.
De KBVB passeert gewoon langs de kassa. Zonder meer.
Emmanuel Sowah volgt onze club op instagram. Toeval of ... ?
Is wel een rechtsachter en geen cv.
Is wel een rechtsachter en geen cv.
Formerly known as Lisp-boy
Het zal Toon Raemaekers worden, uitgaande van 'onze bron'.
Is ook zo Heb dit ook net nog van iemand anders doorgekregen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Hmm hmmm, zou de derde onervaren jonge speler in je kern worden als CV... Voor het geld dat je uitgeeft aan die drie had je echt wel een meer dan 1 degelijke gevonden! Toch maar hopen dat het eentje wordt met ervaring! Maar bon zal wel weer een zagevent zijn!
Intussen bevestigd op de website wordt gehuurd voor 1 jaar.