Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Bij het makelaarskantoor van hem staat dat hij al een contract heeft tot volgend seizoen bij lierse ,het is daarmee dat ik het niet begrijp . Als je op proef bent teken je toch niet eerst een contractJusthomuch wrote: ↑Thu Aug 18, 2022 1:29 pmOmdat hij nog op proef zal zijn he, de clubleiding zal hierover beslissen dat moet een manager toch niet doen?
Misschien een geval van voorbarige communicatie van de makelaar.Tokky89 wrote: ↑Thu Aug 18, 2022 4:07 pmBij het makelaarskantoor van hem staat dat hij al een contract heeft tot volgend seizoen bij lierse ,het is daarmee dat ik het niet begrijp . Als je op proef bent teken je toch niet eerst een contractJusthomuch wrote: ↑Thu Aug 18, 2022 1:29 pmOmdat hij nog op proef zal zijn he, de clubleiding zal hierover beslissen dat moet een manager toch niet doen?
Of wishful thinking.
Toen ik het hier zaterdag gepost heb, had ik wel doorgekregen dat hij er was met zijn familie om te tekenen. Zou mij verbazen als hij dan plots test. Tenzij hij moet starten bij beloften maar toch al zijn kans krijgt ofzo?Fiero67 wrote: ↑Thu Aug 18, 2022 4:15 pmMisschien een geval van voorbarige communicatie van de makelaar.Tokky89 wrote: ↑Thu Aug 18, 2022 4:07 pmBij het makelaarskantoor van hem staat dat hij al een contract heeft tot volgend seizoen bij lierse ,het is daarmee dat ik het niet begrijp . Als je op proef bent teken je toch niet eerst een contractJusthomuch wrote: ↑Thu Aug 18, 2022 1:29 pm
Omdat hij nog op proef zal zijn he, de clubleiding zal hierover beslissen dat moet een manager toch niet doen?
Of wishful thinking.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
- Justhomuch
Iejel raarAxassin wrote: ↑Thu Aug 18, 2022 6:52 pmToen ik het hier zaterdag gepost heb, had ik wel doorgekregen dat hij er was met zijn familie om te tekenen. Zou mij verbazen als hij dan plots test. Tenzij hij moet starten bij beloften maar toch al zijn kans krijgt ofzo?
Wij komen áltijd terug!
Iemand nog nieuws over Henri Stanic?
Ik had gedacht dat hij misschien maandagavond zou meespelen met de beloften, maar dat was niet het geval.
Ik had gedacht dat hij misschien maandagavond zou meespelen met de beloften, maar dat was niet het geval.
Ik snap er ook niks meer van ,wordt niets over geschreven ook. Bij zijn makelaar staat dat hij een contract heeft van een jaar bij lierse. Maar je leest hier nergens iets van ,ook niet dat hij op proef is ofzo .
Nog iemand iets gehoord over die Henri stanic?
Zal wel geen CV bijkomen zekers? Toch een must.
Volgens GVA:
Lierse K passeert langs de kassa bij transfer Wout Faes
Faes speelde tussen zijn 12 en 14 bij Lierse K. Daardoor heeft de ploeg uit Lier recht op 5% van zijn transfersom. Bij een transfer van 20 miljoen, zoals er momenteel beweerd wordt, komt dit neer op 150.000 EUR. Niet slecht.
Zou dit kloppen? Ik zou het straf vinden dat we na het faillissement hier nog steeds recht op hebben.
Faes speelde tussen zijn 12 en 14 bij Lierse K. Daardoor heeft de ploeg uit Lier recht op 5% van zijn transfersom. Bij een transfer van 20 miljoen, zoals er momenteel beweerd wordt, komt dit neer op 150.000 EUR. Niet slecht.
Zou dit kloppen? Ik zou het straf vinden dat we na het faillissement hier nog steeds recht op hebben.
Volgens mij klopt dit niet.TV2002 wrote: ↑Thu Sep 01, 2022 7:18 pmVolgens GVA:
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”