A-kern
-
Vergaaneglorie
Re: A-kern
Als er snijwerk aan te pas komt zijn het pezen, gewrichten is zowiezo minimum 6 maand. Dus uit de kom wil zeggen gewrichten , pezen is 6 maand herstel. Spijtig maar is de realiteit. Volledig herstel is 1 jaar he mannen onderschat het niet!Axassin wrote: ↑Thu Sep 19, 2019 1:19 pmHangt er inderdaad vanaf wat er juist geraakt is in de schouder, elke blessure daar is compleet anders.Berlaar wrote: ↑Thu Sep 19, 2019 12:54 pmZal inderdaad 6 maanden zijn, want elke schouwderblessure is exact dezelfde inderdaad Vergaane Glorie.Vergaaneglorie wrote: ↑Thu Sep 19, 2019 12:34 pm
Schouwder was het niet? Dan is het minstens 6 maand ! Ik gaan nu maandag ook onder het mes voor de schouwder en is 6 maand zware revalidatie.![]()
-
Thomas1906
En niet onbelangrijk een probleem dat vooraf geweten was.
Idem voor Doumbia, momenteel 6 weken zegt men, afwachten zou ik zeggen.
ja vind ik toch ook hoor medische keuring gebeurd dat dan niet meer !Thomas1906 wrote: ↑Thu Sep 19, 2019 8:56 pmEn niet onbelangrijk een probleem dat vooraf geweten was.
Thomas1906 wrote: ↑Thu Sep 19, 2019 8:56 pmEn niet onbelangrijk een probleem dat vooraf geweten was.
Is deze stelling een feit of een veronderstelling?
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
-
Thomas1906
Een feit, in het verleden heeft Samyn er ook al last van gehad.
En leest de interviews met doumbia in de pers daar wordt ook verwezen naar zijn lange blessure aan de knie.
En leest de interviews met doumbia in de pers daar wordt ook verwezen naar zijn lange blessure aan de knie.
Ik begin me af te vragen of we vorig seizoen boven ons kunnen hebben gescoord. In tijden van crisis gaat men twijfelen, hopelijk doen de spelers dat niet.
-
Thomas1906
Hoe zit het eigenlijk met de contracten van onze spelers? Lopen er niet een paar af na dit seizoen?
Misschien wel een ideaal moment om de kern grondig te hervormen, ballast weg en eens eindelijk goede aankopen/vrije spelers ipv huurlingen en half geblesseerden.
Misschien wel een ideaal moment om de kern grondig te hervormen, ballast weg en eens eindelijk goede aankopen/vrije spelers ipv huurlingen en half geblesseerden.
Geen zicht op. Nelissen en Sols nog een jaar? Die mogen wat mij betreft weg. Idem voor Geens (eindelijk).Thomas1906 wrote: ↑Tue Sep 24, 2019 3:12 pmHoe zit het eigenlijk met de contracten van onze spelers? Lopen er niet een paar af na dit seizoen?
Dit had ik tijdens de zomermercato gepost. Dat geeft al een idee.Axassin wrote: ↑Thu Jun 27, 2019 10:34 amIk update de lijst nog eens. De vertrekkers heb ik eruit gehaald. In het rood waarvan ik vermoed dat ze nog mogen vertrekken, groen de nieuwkomers.
Keepers
Bo Geens -> contract tot 2020 maar ik vermoed dat hij mag vertrekken
Thibaut Rausin -> contract tot 2020
Thomas Rosala -> contract tot?
Huidig totaal voor seizoen 2019-2020: 3
Verdedigers
Hannes Smolders -> Contract tot 2021
Thomas Wils -> contract tot 2020
Jef Van der Veken -> contract tot 2020 +1j optie
Mathiece Nelissen -> contract tot 2020
Kino Delorge -> contract tot 2020 + 1j optie
Francesco D'Onofrio -> Ik vermoed dat hij nog mag vertrekken na aantrekken Vinck & de verlenging van Delorge
Jonas Vinck -> contract tot?
Idriss Doumbia -> contract tot 2020 + 1j optie
Huidig totaal voor seizoen 2019-2020: 8
Middenvelders
Yoni Buyens -> contract tot 2020
Jordi Maus -> contract tot 2020 + 1j optie
Toon Janssen -> contract tot 2020 +1j optie
Jasper Sols -> contract tot 2020 + 1j optie
Jonathan Kindermans -> contract tot?
Huidig totaal voor seizoen 2019-2020: 5
Aanvallers
Youssef Boulaouali -> contract tot 2020
Augusto Da Silva -> contract tot 2020
Nick Kuijlaars -> contract tot 2020
Simon Vermeiren -> contract tot 2021
Marvin Ogunjimi -> contract tot 2020
Sam Van Aarschot -> contract tot?
Seppe Maesen -> contract tot?
Huidig totaal voor seizoen 2019-2020: 7
Daar zijn nog Kargbo & Samyn bijgekomen (keren terug na uitleenbeurt) + Frans (contract tot 2022) + Osei Berkoe (contract tot 2020). Je kan dus volgens seizoen echt schoon schip maken.
Liggen volgens mij nog onder contract na dit seizoen; Vinck, Smolders, Frans, Vermeiren. Ik kan er een paar naast zitten.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
-
Thomas1906
Ze kunnen dus beter vroeg aan hun huiswerk beginnen.