Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Absoluut, ik vind ook dat we er een positieve transferperiode hebben opzitten. Alleen maak ik me wat ongerust over de jeugdige leeftijd van onze verdediging, ik had persoonlijk graag een ervaren CV gezien. En volgens mij (maar wie ben ik ?) had dit misschien mogelijk kunnen zijn op huurbasis. Waarom een ervaren CV ? Omdat ik denk dat we in verschillende wedstrijden nood kunnen hebben aan iemand die achteraan de rust en de organisatie kan bewaren op momenten dat we het moeilijk hebben. Ik denk, met onze jeugdige talenten (incluis onze keeper), dat we dat af en toe gaan ontbreken.Axassin wrote: ↑Sat Aug 13, 2022 5:06 pmNiets persoonlijk hoor. Ik voel de commentaar gewoon weer al van alle kanten komen. ik vind gewoon dat wij als supporters de neiging hebben om, ondanks dat er heel veel positieve signalen zijn, altijd kritiek te hebben. De club kan wel wat positieve wind gebruiken en we kunnen alleen vooruit komen als iedereen aan hetzelfde zeel trekt. Waarmee ik niet wil zeggen dat we blind naïef moeten zijn he. Ik denk toch dat we er een positieve transferperiode hebben opzitten. Het uitvallen van teunckens is een jammere noot in het aantrekken van de cv maar het is nu wat het is.
Dat en de blessuregevoeligheid van 2/3de van onze spitsen zijn de enige minpunten van een geslaagde transferperiode, waar ze gezien hun financiële mogelijkheden, meer dan geslaagd zijn.
Formerly known as Lisp-boy
Staat toch nog nergens dat van die nieuwe cv, zal mischien medische testen nog moeten doen dan waarschijnlijk
Benieuwd wanneer onze nieuwe verdediger voorgesteld gaat worden.
Op de website van zijn makelaarsbureau staat er alvast dat zijn huidige club Lierse Kempenzonen is. (https://www.prestigesports.nl/de-speler ... er-profile)
Op de website van zijn makelaarsbureau staat er alvast dat zijn huidige club Lierse Kempenzonen is. (https://www.prestigesports.nl/de-speler ... er-profile)
Goeie catch, thanks!TV2002 wrote: ↑Wed Aug 17, 2022 6:55 pmBenieuwd wanneer onze nieuwe verdediger voorgesteld gaat worden.
Ervaren verdediger van 20 jaar...
Hij traint trouwens ook al mee. Kan je zien op de foto's op de sociale media van de training van vandaag.
EDIT: Ondertussen is de foto waarop hij in de achtergrond te zien is van de sociale media gehaald.
EDIT: Ondertussen is de foto waarop hij in de achtergrond te zien is van de sociale media gehaald.
Is hij dan op proef ? Vind dit toch raar ,als hij al een contract heeft tot volgend seizoen volgens de info van zijn makelaar . Waarom stelt de club hem dan niet voor?
- Justhomuch
Omdat hij nog op proef zal zijn he, de clubleiding zal hierover beslissen dat moet een manager toch niet doen?
Wij komen áltijd terug!
Was vandaag op de training. Traint al mee van maandag blijkbaar. Op proef. Wel stevige gast. In onderlinge passing-oefeningen een paar keer serieus tussen gekomen.