Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
Axassin
Re: Transfernieuws

Post by Axassin » Wed Jul 27, 2022 5:01 pm

ozzy105 wrote:
Wed Jul 27, 2022 4:58 pm
Justhomuch wrote:
Wed Jul 27, 2022 3:45 pm
Justhomuch wrote:
Tue Jul 26, 2022 10:20 pm
Dit geeft de burger moed! Het is wel opvallend stil bij de criticasters 😉
Ozzy, Mark? We wachten op een kritische noot!

Net op facebook van proximus iets gelezen over de transfer van Lucas naar ons, toch veel RWDM supporters die hem een talent noemen en hem liever niet naar ons zagen komen.
Goede vervangers voor Limbombe-Yagan-Hakim gevonden eerlijk is eerlijk voor de Schuer blijft het vooralsnog wachten! Het verbaasd mij dat het bestuur nu ze toch shopte bij RWDM niet hun oog is gevallen op de transfersvrije en meer dan degelijke CV Le Joncour ! Had ik graag zien komen! De matchen die ik volgde van Molenbeek viel die telkens goed mee, weinig balverlies, secuur en in het opbouwen goed!
Als kenner zou je moeten weten dat die eind juni heeft bijgetekend tot 2024
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Mark

Post by Mark » Wed Jul 27, 2022 5:20 pm

Axassin wrote:
Tue Jul 26, 2022 1:37 pm
Dit lijkt mij het trouwens zowat te worden:

K: Teunckens
RB: PDS
CV: Gillekens
CV: X
LB: Laes
CM: Brebels
CM: Van Acker
CAM: GDS
RVA: Tabekou
LVA: Schouterden
SP: Rocha

Bank: De Smet, Poelmans, Libert, Pupe, De Bie, Tarfi, Walbrecq, Naessens, Vekemans

Ik geef Guillaume het voordeel van de twijfels tov Tarfi omdat die best wel een sterk half jaar heeft gespeeld. De rest lijkt mij redelijk duidelijk op basis van de oefenmatchen.

Ter vergelijking, bij onze eerste match op Deinze vorig seizoen, speelden we met volgende veldbezetting:

K: De Smet
CV: Van Acker
CV: Schuermans
CM: Swinnen
CM: Bitsindou
CAM: Maes
RVA: Limbombe
LVA: Yagan
SP: Hakim Abdallah

Bank: Vannuffelen, Maessen, Liongola, M.Limbombe, GDS, Teunen, Gillekens.

Vooral die bank is een wereld van verschil.
Als ik dit overzichtje van Axassin zie geeft ik hem gelijk wat onze bank betreft.

Of de gehaalde basisspelers de verwachtingen (sommige hebben er echt hoge) gaan inlossen is nog afwachten.
Al bij al ziet het er goed uit maar laat ons na 5 wedstrijden kijken waar we staan.
En vooral ook wat onze coach presteert met dit team!

Zelf ben ik ook heel benieuwd naar de prestaties van Hakim bij Virton verwacht daar echt veel van want sommigen hier zijn daar echt erg negatief over.

XDV1906

Post by XDV1906 » Wed Jul 27, 2022 5:29 pm

Axassin wrote:
Wed Jul 27, 2022 5:01 pm
ozzy105 wrote:
Justhomuch wrote:

Net op facebook van proximus iets gelezen over de transfer van Lucas naar ons, toch veel RWDM supporters die hem een talent noemen en hem liever niet naar ons zagen komen.
Goede vervangers voor Limbombe-Yagan-Hakim gevonden eerlijk is eerlijk voor de Schuer blijft het vooralsnog wachten! Het verbaasd mij dat het bestuur nu ze toch shopte bij RWDM niet hun oog is gevallen op de transfersvrije en meer dan degelijke CV Le Joncour ! Had ik graag zien komen! De matchen die ik volgde van Molenbeek viel die telkens goed mee, weinig balverlies, secuur en in het opbouwen goed!
:lol:

ozzy105

Post by ozzy105 » Wed Jul 27, 2022 5:41 pm

Axassin wrote:
Wed Jul 27, 2022 5:01 pm
ozzy105 wrote:
Justhomuch wrote:

Ah ok toch lang geduurd vooralleer dat hij bijtekende. Had een goede vervanger geweest voor Schuermans!

ozzy105

Post by ozzy105 » Wed Jul 27, 2022 5:44 pm

Mark wrote:
Wed Jul 27, 2022 5:20 pm
Axassin wrote:
Tue Jul 26, 2022 1:37 pm
Dit lijkt mij het trouwens zowat te worden:

K: Teunckens
CV: Gillekens
CV: X
CM: Brebels
CM: Van Acker
CAM: GDS
RVA: Tabekou
LVA: Schouterden
SP: Rocha

Bank: De Smet, Poelmans, Libert, Pupe, De Bie, Tarfi, Walbrecq, Naessens, Vekemans

Ik geef Guillaume het voordeel van de twijfels tov Tarfi omdat die best wel een sterk half jaar heeft gespeeld. De rest lijkt mij redelijk duidelijk op basis van de oefenmatchen.

Ter vergelijking, bij onze eerste match op Deinze vorig seizoen, speelden we met volgende veldbezetting:

K: De Smet
CV: Van Acker
CV: Schuermans
CM: Swinnen
CM: Bitsindou
CAM: Maes
RVA: Limbombe
LVA: Yagan
SP: Hakim Abdallah

Bank: Vannuffelen, Maessen, Liongola, M.Limbombe, GDS, Teunen, Gillekens.

Vooral die bank is een wereld van verschil.
Als ik dit overzichtje van Axassin zie geeft ik hem gelijk wat onze bank betreft.

Of de gehaalde basisspelers de verwachtingen (sommige hebben er echt hoge) gaan inlossen is nog afwachten.
Al bij al ziet het er goed uit maar laat ons na 5 wedstrijden kijken waar we staan.
En vooral ook wat onze coach presteert met dit team!

Zelf ben ik ook heel benieuwd naar de prestaties van Hakim bij Virton verwacht daar echt veel van want sommigen hier zijn daar echt erg negatief over.
Vorig seizoen hadden we ook een goede ploeg vooral de eerste matchen waren swingend met resultaat tot hij begon te veranderen en de miserie begon... Benieuwd naar dit seizoen. Benieuwd ook naar Hakim bij Virton!

Fiero67

Post by Fiero67 » Wed Jul 27, 2022 5:54 pm

Ah ok toch lang geduurd vooralleer dat hij bijtekende. Had een goede vervanger geweest voor Schuermans!
[/quote]

Wat heb jij toch met Schuermans?
Dit was een erg modale speler waar ik zeer dikwijls mijn hart bij vastgehouden heb.

OK, hij pikte regelmatig zijn goal mee - had een vrij goed positiespel > maar bovenal was hij toch een factor die meermaals paniek veroorzaakte in de achterlijn en enkele goals ferm op zijn klak kon spelden.

Maak daar aub toch geen wereldspeler van.

Wat ik hier tot hiertoe van Pupe gezien heb, stemt mij zeker meer dan gerust. Alhoewel ook deze zich nog moet bewijzen als het om de knikkers gaat gaan.

Maar akkoord, een ervaren CV mag/moet erbij komen. Maar om een equivalent van Schuermans te zijn, ligt de lat niet erg hoog hoor. We zullen eens zien hoe dikwijls die bij Deinze effectief van de bank gaat komen.

Netzer

Post by Netzer » Wed Jul 27, 2022 8:40 pm

ozzy105 wrote:
Wed Jul 27, 2022 5:44 pm
Vorig seizoen hadden we ook een goede ploeg vooral de eerste matchen waren swingend met resultaat tot hij begon te veranderen en de miserie begon... Benieuwd naar dit seizoen. Benieuwd ook naar Hakim bij Virton!
Klop zeker wel, het begin van het seizoen was goed tot TVI begon aan te passen en het niet meer draaide.
Ik heb er terecht mijn deel kritiek op gegeven, maar laat ons hopen dat hij hiervan geleerd heeft en deze fout komend seizoen achterwege laat.
Dan is het toch nog voor iets goed geweest en kunnen we er alleen maar wel bij varen.
Formerly known as Lisp-boy

Carlke

Post by Carlke » Wed Jul 27, 2022 8:50 pm

Wat nu teuncens half jaar out kruisband ! Moeilijke keuze iemand halen of niet . De smet nu niet doorschuiven zou hem weinig vertrouwen geven.moeilijke keuze voor bestuur !

Justhomuch

Post by Justhomuch » Wed Jul 27, 2022 10:13 pm

Lisp-boy wrote:
Wed Jul 27, 2022 8:40 pm
ozzy105 wrote:
Wed Jul 27, 2022 5:44 pm
Klop zeker wel, het begin van het seizoen was goed tot TVI begon aan te passen en het niet meer draaide.
Ik heb er terecht mijn deel kritiek op gegeven, maar laat ons hopen dat hij hiervan geleerd heeft en deze fout komend seizoen achterwege laat.
Dan is het toch nog voor iets goed geweest en kunnen we er alleen maar wel bij varen.
Moet een speler zich dan niet kunnen aanpassen aan tactiek? Ik snap dat het moeilijk kan zijn als je niet op de juiste positie staat, maar daar was in dit geval geen sprake van. Ik heb het hier al een paar keer aangehaald en ik ben duidelijk niet alleen, ik vond hem vaak knullig voor doel, en zeker voor een international...
Wij komen áltijd terug!

Justhomuch

Post by Justhomuch » Wed Jul 27, 2022 10:14 pm

Carlke wrote:
Wed Jul 27, 2022 8:50 pm
Wat nu teuncens half jaar out kruisband ! Moeilijke keuze iemand halen of niet . De smet nu niet doorschuiven zou hem weinig vertrouwen geven.moeilijke keuze voor bestuur !
Kleine ramp in mijn ogen
Wij komen áltijd terug!

Post Reply