Transfernieuws
Re: Transfernieuws
GDS is meer dan alleen maar een harde werker hoor. Als je alleen al zijn aantal assists in deze voorbereiding en vorig seizoen ziet, geeft dat toch aan dat hij een goede laatste pas in de voeten heeft. Met ook nog Tarfi zitten we op de positie 10 echt wel goed, vind ik.
2.... ik zou nog wel iemand halen maar in die pupe heb ik het ook gezien !
- Justhomuch
Dit geeft de burger moed! Het is wel opvallend stil bij de criticasters
Wij komen áltijd terug!
Knappe transfer, ons ploegje begint vorm te krijgen en het ziet er goed uit.
Ik ben nu echt wel benieuwd wie ze nog gaan halen voor de CV, en stel hem dan ineens voor in het nieuwe shirt als het even kan
Ik ben nu echt wel benieuwd wie ze nog gaan halen voor de CV, en stel hem dan ineens voor in het nieuwe shirt als het even kan
Formerly known as Lisp-boy
Mss is Pierre Bourdin een optie, is vrije speler dacht ik .
Volgens fb zou het belg zijn die in buitenland speelt !
- Justhomuch
- Justhomuch
Ozzy, Mark? We wachten op een kritische noot!Justhomuch wrote: ↑Tue Jul 26, 2022 10:20 pmDit geeft de burger moed! Het is wel opvallend stil bij de criticasters
Net op facebook van proximus iets gelezen over de transfer van Lucas naar ons, toch veel RWDM supporters die hem een talent noemen en hem liever niet naar ons zagen komen.
Wij komen áltijd terug!
Goede vervangers voor Limbombe-Yagan-Hakim gevonden eerlijk is eerlijk voor de Schuer blijft het vooralsnog wachten! Het verbaasd mij dat het bestuur nu ze toch shopte bij RWDM niet hun oog is gevallen op de transfersvrije en meer dan degelijke CV Le Joncour ! Had ik graag zien komen! De matchen die ik volgde van Molenbeek viel die telkens goed mee, weinig balverlies, secuur en in het opbouwen goed!Justhomuch wrote: ↑Wed Jul 27, 2022 3:45 pmOzzy, Mark? We wachten op een kritische noot!Justhomuch wrote: ↑Tue Jul 26, 2022 10:20 pmDit geeft de burger moed! Het is wel opvallend stil bij de criticasters
Net op facebook van proximus iets gelezen over de transfer van Lucas naar ons, toch veel RWDM supporters die hem een talent noemen en hem liever niet naar ons zagen komen.