Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Godver vent hoe hard kan jij zagen?
Er is volgens mij niemand op dit forum of op dat van LL die je niet keihard uitlacht met jouw zever.
Er is volgens mij niemand op dit forum of op dat van LL die je niet keihard uitlacht met jouw zever.
We zullen zien he Justho maar met deze smalle kern haal je nooit top zes tenzij er nog de beloofde 2-3 doelgerichte versterkingen zouden komen het blijft afwachten... Er moeten vervangers komen voor Schuermans-Limbombe en liefst nog 1 back up voor Rocha simpel wil je meespelen voor top zes of hoger! Maar bon ieder zijn gedacht he.Justhomuch wrote: ↑Sat Jul 23, 2022 1:59 pmTot we een paar matchen winnen he heilig orakelozzy105 wrote: ↑Sat Jul 23, 2022 1:04 pmKomt er niks meer bij wat ik vermoed vergeet aub de top zes onrealistisch met deze smalle kern... En maar hopen dat er niets gebeurt met Rocha of vette problems! Naessens en Vekemans nog steeds in de lappenmand van de eerste wist je wat je kon verwachten maar wie haalt het in zijn hoofd om dien Vekemans aan te trekken? Nog niks gepresteerd, bankzitter en blessuregevoelig... Weggesmeten geld simpel!
-
Jezus ozzy, uw plaat blijft wééral hangen. We zijn versterkt tov vorig seizoen. Simpel!
Alleen jammer dat u gedacht veranderd gelijk de wind draait . Alleen limbobe en schuurmans moet men nog vervangen dat is waar. En die zullen wel vervangen worden maar spelers tekene tegenwoordig niet meer zo snel hoor !ozzy105 wrote: ↑Sat Jul 23, 2022 2:14 pmWe zullen zien he Justho maar met deze smalle kern haal je nooit top zes tenzij er nog de beloofde 2-3 doelgerichte versterkingen zouden komen het blijft afwachten... Er moeten vervangers komen voor Schuermans-Limbombe en liefst nog 1 back up voor Rocha simpel wil je meespelen voor top zes of hoger! Maar bon ieder zijn gedacht he.Justhomuch wrote: ↑Sat Jul 23, 2022 1:59 pmTot we een paar matchen winnen he heilig orakelozzy105 wrote: ↑Sat Jul 23, 2022 1:04 pmKomt er niks meer bij wat ik vermoed vergeet aub de top zes onrealistisch met deze smalle kern... En maar hopen dat er niets gebeurt met Rocha of vette problems! Naessens en Vekemans nog steeds in de lappenmand van de eerste wist je wat je kon verwachten maar wie haalt het in zijn hoofd om dien Vekemans aan te trekken? Nog niks gepresteerd, bankzitter en blessuregevoelig... Weggesmeten geld simpel!
- Justhomuch
Op het LL forum noemen ze hem wel eens de windhaan, als ze straks in de top 6 eindigen is het van "zie je wel!"Carlke wrote: ↑Sat Jul 23, 2022 5:00 pmAlleen jammer dat u gedacht veranderd gelijk de wind draait . Alleen limbobe en schuurmans moet men nog vervangen dat is waar. En die zullen wel vervangen worden maar spelers tekene tegenwoordig niet meer zo snel hoor !ozzy105 wrote: ↑Sat Jul 23, 2022 2:14 pmWe zullen zien he Justho maar met deze smalle kern haal je nooit top zes tenzij er nog de beloofde 2-3 doelgerichte versterkingen zouden komen het blijft afwachten... Er moeten vervangers komen voor Schuermans-Limbombe en liefst nog 1 back up voor Rocha simpel wil je meespelen voor top zes of hoger! Maar bon ieder zijn gedacht he.
Wij komen áltijd terug!
Zonder degelijke vervangers voor Schuermans en Limbombe haal je nooit top 6 noteer maar Justho... Bovendien bezit je maar 1 volwaardige spits momenteel veel te weinig of reken je daar Naessens-Vekemans bij? Hopen maar dat Rocha niet uitvalt of dikke miserie.
- Justhomuch
Vorig jaar was Naessens ook 2e spits en volgens mij zijn wij toen hoger geeindigd. Onze kern nu is gewoon sterker dan vorig jaar, of jij het nu graag hoort of niet, ik noteer het alvast.
Wij komen áltijd terug!
Onze tester krijgt een 'positief testrapport' en zou vermoedelijk een contract voorgeschoteld krijgen. Dat lijkt me geen vervanging voor Limbombe, maar wel een versterking in de breedte (die zeker welkom zou zijn).
2,... zeker weten maar de 2 mannen gaan toch mogen gaan komen vind ik !
Die Rocha blijft ook nog altijd afwachten, vorig jaar bij Eupen zelfs dikwijls de bank ni gehaald . Ik hoor er hier een paar zeggen dat we een topspits hebben binnengehaald ,lijkt mij toch sterk overdreven .
Er moeten toch nog zeker twee versterkingen bijkomen met ervaring vind ik.
Er moeten toch nog zeker twee versterkingen bijkomen met ervaring vind ik.