A-kern
Re: A-kern
Er wordt gewag gemaakt dat Ogunjimi op het punt zou staan om te tekenen bij ... Patro Eisden.
Benieuwd wat het bestuur gaat aanvangen met Peeters want dit is niet gezond, het spel trekt op niks, de sfeer is ook al aangetast en dan dit .. met Trost hadden ze veel minder geduld!!!
Bwa, ik heb aardig wat matchen onder Trost gezien. Dat vond ik van een even bedenkelijk niveau. Dat hij zelf contact gezocht heeft maakt het wel moeilijker.
- Justhomuch
Is ondertussen al officieel.
Wat Peeters betreft denk ik dat hij alle krediet nu wel verspeeld heeft.
Wij komen áltijd terug!
Als het bericht in gva klopt natuurlijk.Justhomuch wrote: ↑Thu Aug 29, 2019 12:20 pmIs ondertussen al officieel.
Wat Peeters betreft denk ik dat hij alle krediet nu wel verspeeld heeft.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Wel écht content met Samyn, dat is écht een raket. Mochten ze nog een 10 kunnen opvissen ergens, zie ik het een pak minder somber in.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Sterk profiel. Alleen: hadden we die echt nodig? Had liever een back gezien.
Veel succes in ieder geval! Goed werk van het bestuur dit.
Veel succes in ieder geval! Goed werk van het bestuur dit.
Ja. Onze huidige flankspelers kunnen geen man voorbij op snelheid. Nu nog een 10 en ervaren verdediger. Maar ik zou begrip opbrengen dat dat financieel teveel gevraagd is.
Lijkt goede transfer maar weer een huurling .. twee spelers Kargbo-Samyn gehuurd maar geen optie klopt dit? Als dit klopt ben je ze bij een goed seizoen direct ook weer kwijt kijk maar naar Bernier …