Vertrek Spaenhoven
Re: Vertrek Spaenhoven
Bezorgdheid. Bij voetbal hoort geen leedvermaak. De winnaars van vandaag zijn de verliezers van morgen.Eric wrote: ↑Thu Apr 04, 2019 2:11 pmJa, die opzegvergoeding storen me ook. Financiele streep door de rekening. Inderdaad, de druk om te promoveren neemt toe maar ik zie het niet meer gebeuren. Nu: als Dave echt een slippendrager is zoals je zelf zegt snap ik niet goed waarom3970 wrote: ↑Thu Apr 04, 2019 1:57 pmDit is toch een eerste grote buis voor het bestuur imo.
Trost was van in het begin een fout, de problemen met Spaenhoven waren te voorzien en dat De Herdt een slippendrager is dat weet de ganse voetbalwereld.
Wat mij meer zorgen baart: de absolute must om te promoveren die zich stilaan manifesteert.
Ik zou erg graag het budget eens bekijken.
Daar staan de opzegvergoedingen van 3 trainers in genoteerd.
Sorry hoor, maar dit heb ik allemaal al eerder meegemaakt
We're back.
Wel opvallend veel LL-ers die komen piepen op dit topic. We zullen dat bezorgdheid noemen en geen leedvermaak zeker?
Ik bekijk de beide clubs met interesse maar ook argwanend.
Zoals eerder gezegd, ik was een Sportkring fan die de passie nog niet heeft teruggevonden.
Enfin. De volgende trainer moet er boenk op zijn zeker?
Begrijp het niet goed hoor het duo haalde tot de bond kwam met hun gezever 32 op 45 .. nogmaals mensen ik had dat gedoe rond Spaenhoven aangevochten en zeer wss hadden ze hun gelijk nog gehaald ook! Het vertrek van Urbain was een mokerslag voor iedereen. Ik vindt het geen goede zet maar ieder zijn mening en gedacht men vergeet wel ééns dat het duo een mooi parcours heeft afgelegt met toch een kwalitatief beperkte kern, een nummer 10 bezitten we niet, een targetspits met een beetje snelheid ook niet alle respect voor de wroeters Marvin- Simon ..achteraan heeft men ook teveel verwisselt geen vaste verdediging .. bedankt Dave-Urbain voor het mooie parcours weinigen zouden het hebben nagedaan met deze kern!
Ne mazoet kunt ge krijgen!KRKN wrote: ↑Thu Apr 04, 2019 2:29 pmDie pint nog geldig?Saki wrote: ↑Thu Apr 04, 2019 2:28 pmZand eroverKRKN wrote: ↑Thu Apr 04, 2019 2:26 pm
Je kan er toch niet omheen dat het vreemd is om op 1 specifiek element te focussen (een belangrijk, daar niet van), om dan al het andere te negeren en zeggen dat er amper veranderingen zijn tov. het MS-tijdperk?
Nu: als dit een gewoonte gaat worden voor de komende 5 jaar, dan mogen we ons inderdaad zorgen maken. Ik ben grote voorstanders van trainers hebben die lang meegaan en in dit land hebben we dat érg weinig.
Verontschuldigen is zeker niet nodig. Ik vond het gewoon nogal kort door de bocht, maar dat kan mogelijks ook gezegd worden van mijn conclusie ivm leedvermaak
Ik vind de kritiek op de aanstelling/ontslag van US terecht, dat had voorzien moeten worden. Al denk ik dat dat een berekend risico was dat effectief fout is uitgedraaid.
Ik ging er sowieso al vanuit dat Dave na dit seizoen geen trainer meer zou zijn (na ontslag US). Wie weet kan Wim dit seizoen nog iets uit z’n trukendoos toveren, maar op die manier winnen we wel wat tijd.
En ja, ik hoop inderdaad dat we bij de volgende efkes goed zitten.
Weet trouwens wel niet of Wim zomaar weg gaat kunnen. Die heeft wel een correct diploma?
Zou wel eens CJ kunnen worden. Geen idee hoe ik me daar bij moet voelen.
Dat De Herdt de diploma-handpop van Urbain was wist we ondertussen iedereen al. Maar toch smaakt het zuur om alweer een trainersontslag op ons bord te krijgen. Bij het vertrek van Trost had ik het al wat moeilijk en dit wringt toch ook.
Ook benieuwd wie we in deze fase van de competitie gaan vinden als vervanger. Heeft Nico trouwens een diploma voor 1B?
Ook benieuwd wie we in deze fase van de competitie gaan vinden als vervanger. Heeft Nico trouwens een diploma voor 1B?
Blijkbaar circuleert de naam van David Gevaert ook. Hoe voelen we ons daarbij?Lierenaar wrote: ↑Thu Apr 04, 2019 5:56 pmDat De Herdt de diploma-handpop van Urbain was wist we ondertussen iedereen al. Maar toch smaakt het zuur om alweer een trainersontslag op ons bord te krijgen. Bij het vertrek van Trost had ik het al wat moeilijk en dit wringt toch ook.
-
Hmmm, die heeft voornamelijk voor kleinere ploegen gewerkt. Buiten dan voor Antwerp toen Luc daar bestuurder was, vandaar die naam zeker?
Kent de reeks wel, maar echt vrolijk worden, nee. Ook niet de slechtste keuze.Eric wrote: ↑Thu Apr 04, 2019 6:24 pmBlijkbaar circuleert de naam van David Gevaert ook. Hoe voelen we ons daarbij?Lierenaar wrote: ↑Thu Apr 04, 2019 5:56 pmDat De Herdt de diploma-handpop van Urbain was wist we ondertussen iedereen al. Maar toch smaakt het zuur om alweer een trainersontslag op ons bord te krijgen. Bij het vertrek van Trost had ik het al wat moeilijk en dit wringt toch ook.
Een Marc Grosjean zou ik een goeie keuze vinden.