Jeugdwerking
Re: Jeugdwerking
Je slaat er 2 door elkaar denk.Justhomuch wrote: ↑Mon Jun 08, 2020 5:45 pmBlijkbaar is Garcia 1 van de grootste 60 Portugese talenten, toch iets om trots op te zijn!
Dit gaat over Diego Moreira, de zoon van almami Moreira van standard destijds. Manito garcia is de andere jongen die reeds mocht debuteren.
Correct me if I'm wrong
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Alvast de naam van een klasbak.
Benieuwd hoe snel we die gaan kunnen brengen!
Benieuwd hoe snel we die gaan kunnen brengen!
- Justhomuch
Je zult wel gelijk hebben, feit is wel dat hij bij ons speelt dan?Axassin wrote: ↑Mon Jun 08, 2020 5:49 pmJe slaat er 2 door elkaar denk.Justhomuch wrote: ↑Mon Jun 08, 2020 5:45 pmBlijkbaar is Garcia 1 van de grootste 60 Portugese talenten, toch iets om trots op te zijn!
Dit gaat over Diego Moreira, de zoon van almami Moreira van standard destijds. Manito garcia is de andere jongen die reeds mocht debuteren.
Correct me if I'm wrong
Wij komen áltijd terug!
Blijkbaar wel iddJusthomuch wrote: ↑Mon Jun 08, 2020 6:17 pmJe zult wel gelijk hebben, feit is wel dat hij bij ons speelt dan?Axassin wrote: ↑Mon Jun 08, 2020 5:49 pmJe slaat er 2 door elkaar denk.Justhomuch wrote: ↑Mon Jun 08, 2020 5:45 pmBlijkbaar is Garcia 1 van de grootste 60 Portugese talenten, toch iets om trots op te zijn!
Correct me if I'm wrong
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
die leuze van LK , werken als 'het Bilbao van het noorden...'
zijn ze daar nog mee bezig? want strookt dat dan met ne Portugees in de rangen hebben lopen? of hoe ziet ons bestuur dat?
zijn ze daar nog mee bezig? want strookt dat dan met ne Portugees in de rangen hebben lopen? of hoe ziet ons bestuur dat?
Want geel en zwart ligt nauw aan't hart
-
Portugees is half belg en twee keer beter dan al de rest die hier rondlopen. Die zou ik maar proberen houden.
helemaal akkoord, ook mijn idee is wat goed is houden of opleiden waar ze ook ter wererld vandaan komenKLSK190630 wrote: ↑Wed Jun 10, 2020 11:07 pmPortugees is half belg en twee keer beter dan al de rest die hier rondlopen. Die zou ik maar proberen houden.
Want geel en zwart ligt nauw aan't hart
- Justhomuch
Die uitspraak hadden ze beter nooit gedaan, zijn ze ook wat op terug gekomen he, het Belgische Bilbao worden is gewoon niet realistisch.
Wij komen áltijd terug!
-
Jonge gast van 17 komt over van PSV. Voor bij de beloften denk ik.
Naam?KLSK190630 wrote: ↑Sun Jun 21, 2020 8:26 pmJonge gast van 17 komt over van PSV. Voor bij de beloften denk ik.