Toekomst Tom Van Imschoot
Re: Toekomst Tom Van Imschoot
Op het lisp zijn ze niet consequent. Rene Trost mocht na een match of 9 dacht ik al ophoepelen bij de doorstart met beter voetbal en betere cijfers en vooral een minder kwalitatieve kern! Rocky mocht met een kern die altijd top moest spelen in de 1ste Amateurreeks blijven aanmodderen met op een bepaald moment 2 op 27 tot gevolg, slechte sfeer tussen hem en bepaalde spelers oa Marvin mocht ophoepelen uiteindelijk hebben ze hem dan maar buitengezwierd of er had degradatie gevolgt! VI heeft een kern gekregen die altijd top vier moet spelen en kijk... Het begon goed tot hij oa begon te schuiven de laatste maanden niet meer gewonnen amper 4 punten op 21 dacht ik met niet al te best voetbal en nu nog deze zever neen Tom mag vertrekken of zie LK nog verder wegzakken.
Last edited by ozzy105 on Mon Jan 24, 2022 11:18 am, edited 1 time in total.
2...Mark wrote: ↑Mon Jan 24, 2022 11:01 amIk zeg ook nergens dat men Van Imschoot moet ontslaan omwille van zijn menings verschil met Maes.
Men moet Van Imschoot ontslaan omdat hij als trainer faalt! Met deze kern moet je hoger staan en 6 tot 10 punten meer hebben.
Dat Maes een goede voetballer is hebben we de eerste wedstrijden gezien, dat hij een leider is ook. Maar we wisten ook dat hij voor niets zwijgt. Dat wil niet zeggen dat het bestuur hem niet op het matje mag roepen en hem eventueel een tijdelijke sanctie mag geven.
Maar als je alles bekijkt dan zou ik Maes volgen en niet Van Imschoot. Ik denk dat Maes dit ook aleen maar gedaan heeft omdat hij een echte winnaar is die zijn kop ervoor legt.
3...ozzy105 wrote: ↑Mon Jan 24, 2022 11:14 am2...Mark wrote: ↑Mon Jan 24, 2022 11:01 amIk zeg ook nergens dat men Van Imschoot moet ontslaan omwille van zijn menings verschil met Maes.
Men moet Van Imschoot ontslaan omdat hij als trainer faalt! Met deze kern moet je hoger staan en 6 tot 10 punten meer hebben.
Dat Maes een goede voetballer is hebben we de eerste wedstrijden gezien, dat hij een leider is ook. Maar we wisten ook dat hij voor niets zwijgt. Dat wil niet zeggen dat het bestuur hem niet op het matje mag roepen en hem eventueel een tijdelijke sanctie mag geven.
Maar als je alles bekijkt dan zou ik Maes volgen en niet Van Imschoot. Ik denk dat Maes dit ook aleen maar gedaan heeft omdat hij een echte winnaar is die zijn kop ervoor legt.
Last edited by Mark on Mon Jan 24, 2022 11:18 am, edited 1 time in total.
2...ozzy105 wrote: ↑Mon Jan 24, 2022 11:11 amOp het lisp zijn ze niet consequent. Rene Trost mocht na een match of 9 dacht ik al ophoepelen bij de doorstart met beter voetbal en betere cijfers en vooral een minder kwalitatieve kern! Rocky mocht met een kern die altijd top moest spelen in de 1ste Amateurreeks blijven aanmodderen met op een bepaald moment 2 op 27 tot gevolg, slechte sfeer tussen hem en bepaalde spelers oa Marvin mocht ophoepelen uiteindelijk hebben ze hem dan maar buitengezwierd of er had degradatie gevolgt! VI heeft een kern gekregen die altijd top vier moet spelen en kijk... Het begon goed tot hij oa begon te schuiven de laatste maanden niet meer gewonnen amper 3 punten op 21 dacht ik met niet al te best voetbal en nu nog deze zever neen Tom mag vertrekken of zie LK nog verder wegzakken.
Ik zou ook graag wel eens willen weten wie de supporters die TVI buiten willen, in gedacht hebben om hem op te volgen. Dan kan ik nog eens lachen. Meestal worden dan de meest onhaalbare trainers genoemd.
Als je TVI ontslaat zijn er toch weinig Belgische trainers vrij of zou je al iemand anders moeten wegplukken bij een andere ploeg, dubbele kosten dus.
Zolang we niet in acuut degradatiegevaar komen, wat na 17 speeldagen nog niet het geval is geweest, zie ik niet in waarom we hem zouden ontslaan. En zeker als zijn contract op het einde van het seizoen afloopt, dan kan men rustig een evaluatie maken.
Als je TVI ontslaat zijn er toch weinig Belgische trainers vrij of zou je al iemand anders moeten wegplukken bij een andere ploeg, dubbele kosten dus.
Zolang we niet in acuut degradatiegevaar komen, wat na 17 speeldagen nog niet het geval is geweest, zie ik niet in waarom we hem zouden ontslaan. En zeker als zijn contract op het einde van het seizoen afloopt, dan kan men rustig een evaluatie maken.
2TV2002 wrote: ↑Mon Jan 24, 2022 12:01 pmIk zou ook graag wel eens willen weten wie de supporters die TVI buiten willen, in gedacht hebben om hem op te volgen. Dan kan ik nog eens lachen. Meestal worden dan de meest onhaalbare trainers genoemd.
Het is echt erg aan het worden met al die kritiek.
Moeskroen heeft gekocht om terug te promoveren, staan 1 punt voor...
Deinze ging volgens vele kenners hier los kampioen spelen,...
We halen geen punten meer met TVI, als je de goede start weg neemt en alleen de laatste 10 wedstrijden telt zouden we bij de laatste 2 staan, misschien zelfs laatst.
Dit zal niet meer beteren en dus zakken we verder weg naar de laaste plaats.
Eigenlijk is op dit moment elke andere trainer beter dan Van Imschoot omdat dit niet meer goed komt.
Eigenlijk is op dit moment elke andere trainer beter dan Van Imschoot omdat dit niet meer goed komt.
-
Die ploeg is gewoon veel te zwak omdat er te weinig budget is. Zien sommigen dat dan echt niet? Er wordt hier al maanden gezegd dat abdallah juist moet aangespeeld worden, gisteren proberen ze dat, van de 25 voorzetten 20 rampzalige en die 5 verprutst hij dan compleet. Gaan jullie me nu echt vertellen dat het de trainer zijn schuld is dat die geen voorzet kunnen trappen?
En ja in't begin van't seizoen ging het goed, maar dat was met heel veel enthousiasme en wat geluk denk ik dan. Onze plek is gewoon top 1ama-vanonder 1b. Aanvaard dat want zonder medeinvesteerdeers verandert dat niet.
Ja er valt inderdaad wat te zeggen voor zijn wissels en zijn opstelling soms maar met dit piepkleine budget heeft hij tot nu toe een goede kern ingekocht en staan we op onze plek, de 6de.
En ja in't begin van't seizoen ging het goed, maar dat was met heel veel enthousiasme en wat geluk denk ik dan. Onze plek is gewoon top 1ama-vanonder 1b. Aanvaard dat want zonder medeinvesteerdeers verandert dat niet.
Ja er valt inderdaad wat te zeggen voor zijn wissels en zijn opstelling soms maar met dit piepkleine budget heeft hij tot nu toe een goede kern ingekocht en staan we op onze plek, de 6de.
2... Iemand idee hoeveel punten TVI sinds zijn aantreden op het Lisp behaalde? Dacht tot hiertoe amper 35 punten op 130-135... De laatste 7 matchen amper 4 op 21...dit tegen de zwakste uit de reeks Virton, de voorlaatste Lommel en gisteren tegen een Moeskroen dat geen enkele keer trainde de voorbije maand... Zijn verbintenis loopt af lees ik dan hoop ik dat hij het lisp niet verlaat met een degradatie!Mark wrote: ↑Mon Jan 24, 2022 12:12 pmWe halen geen punten meer met TVI, als je de goede start weg neemt en alleen de laatste 10 wedstrijden telt zouden we bij de laatste 2 staan, misschien zelfs laatst.
We staan op die 6de plek dankzij de eerste 7 wedstrijden anders stonden we laatst.KLSK190630 wrote: ↑Mon Jan 24, 2022 12:35 pmDie ploeg is gewoon veel te zwak omdat er te weinig budget is. Zien sommigen dat dan echt niet? Er wordt hier al maanden gezegd dat abdallah juist moet aangespeeld worden, gisteren proberen ze dat, van de 25 voorzetten 20 rampzalige en die 5 verprutst hij dan compleet. Gaan jullie me nu echt vertellen dat het de trainer zijn schuld is dat die geen voorzet kunnen trappen?
Waarom is TVI beginnen schuiven? Waarom moesten Laes en Yagan naar de kant en Maes op een verkeerde positie ?
Wat de eerste 7 wedstrijden kon kan nu ook als je met de juiste spelers op de juiste positie speelt.
Deze kern is niet te zwak ! Alleen de trainer is te zwak !