A-kern

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
KRKN
Re: A-kern

Post by KRKN » Thu Aug 29, 2019 8:58 am

3970 wrote:
Thu Aug 29, 2019 8:35 am
Eric wrote:
Wed Aug 28, 2019 5:58 pm
Berrem wrote:
Wed Aug 28, 2019 5:23 pm
Nu kennen ze hem nog moeilijk ontslaan... blijkbaar gegeerd door 1A-clubs :D
:D

Vreemde kronkel van WB. Wel snel tot inkeer gekomen.
Rocky heeft zichzelf aangeboden maar is het niet geworden, lees ik in de krant.
Vervelende kwestie.
Wel wat sneu, nadat LVT in de bres voor hem is gesprongen.

Axassin

Post by Axassin » Thu Aug 29, 2019 8:59 am

Rocky buiteeee! Die man is gewoon één grote grap
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

KRKN

Post by KRKN » Thu Aug 29, 2019 9:33 am

Een nieuw gezicht op de training deze morgen in Oosterwijk. Lierse bereikte immers een mondeling akkoord met Ibrahim Kargbo Junior. Een akkoord dat in de loop van de dag geformaliseerd zal worden.

Kargbo is een 19-jarige en rijzige (1m90) aanvaller die overkomt op huurbasis van Roeselare. De jonge Belg was international bij de U18, en huidig international bij de U19 waarbij hij 7 caps verzamelde.

Kargbo speelde bij de jeugd van Beerschot Wilrijk, Reading FC en Crystal Palace FC. In januari 2018 tekende hij zijn eerste profcontract bij Roeselare. Vorig seizoen kwam hij bij de 1B club niet veel aan spelen toe, maar dit seizoen verscheen hij tijdens de eerste 3 wedstrijden steevast aan de aftrap. Ibrahim Junior is de zoon van Ibrahim Kargbo, ex-profvoetballer bij RWDM, Charleroi en Willem II.

Als alle documenten afgehandeld worden in de loop van de dag, is Kargbo in principe speelgerechtigd voor de wedstrijd van zaterdag op La Louvière.

De komst van Kargbo komt gelijktijdig met het vertrek van Marvin Ogunjimi.
​​​​​​Lierse K en Marvin Ogunjimi hebben immers deze ochtend een overeenkomst bereikt om Marvin zijn contract in onderling overleg te ontbinden. In de gegeven omstandigheden was dit de beste oplossing voor beide partijen. Ogunjimi is dus vanaf heden een vrije speler. Lierse wenst Marvin alvast nog veel succes in zijn verder carrière.

Eric

Post by Eric » Thu Aug 29, 2019 9:42 am

Over de nieuweling kan ik niks zeggen. Verliezen aardig wat ervaring voorin. Dit leek me eerder een aanvulling in de breedte, maar het is goed dat we extra opties hebben.

Ivm Marvin: moet je die nu helemaal uitbetalen?

Axassin

Post by Axassin » Thu Aug 29, 2019 9:52 am

Eric wrote:
Thu Aug 29, 2019 9:42 am
Over de nieuweling kan ik niks zeggen. Verliezen aardig wat ervaring voorin. Dit leek me eerder een aanvulling in de breedte, maar het is goed dat we extra opties hebben.

Hij startte misschien wel de drie wedstrijden dit seizoen (0 doelpunten) maar dat was omdat ze bij Roeselare geen spelers meer hadden nadat de geldkraan uit China even dicht was. Ondertussen trokken ze al zeker een 10-tal nieuwe spelers aan en mag hij direct beschikken. Ik lees ook bij de reacties van de supporters op de wedstrijden dat hij te licht uitvalt. Ik ben in ieder geval niet overtuigd als dit onze laatste aanwinst is. Eindronde zou echt een succes zijn.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

KRKN

Post by KRKN » Thu Aug 29, 2019 10:03 am

Axassin wrote:
Thu Aug 29, 2019 9:52 am
Eric wrote:

Hij startte misschien wel de drie wedstrijden dit seizoen (0 doelpunten) maar dat was omdat ze bij Roeselare geen spelers meer hadden nadat de geldkraan uit China even dicht was. Ondertussen trokken ze al zeker een 10-tal nieuwe spelers aan en mag hij direct beschikken. Ik lees ook bij de reacties van de supporters op de wedstrijden dat hij te licht uitvalt. Ik ben in ieder geval niet overtuigd als dit onze laatste aanwinst is. Eindronde zou echt een succes zijn.
Goh, is dat niet wat negatief? Zo’n impact had Marvin nu ook weer niet. Liet de ploeg wel makkelijker voetballen.

Koppen bijeen en de ploeg vooruit schreeuwen gasteb

Axassin

Post by Axassin » Thu Aug 29, 2019 10:08 am

KRKN wrote:
Thu Aug 29, 2019 10:03 am
Axassin wrote:
Thu Aug 29, 2019 9:52 am
Eric wrote:

Goh, is dat niet wat negatief? Zo’n impact had Marvin nu ook weer niet. Liet de ploeg wel makkelijker voetballen.

Koppen bijeen en de ploeg vooruit schreeuwen gasteb
Goh, zijn grotendeels feiten dat ik neerpen hé. We haalden aanvallend écht niets zwaarwichtige om het vertrek van Marvin en Bernier op te vangen. Die jongens krijgen alle kansen maar zo bouw je geen ploeg om te promoveren. Dat in combinatie met die hopeloze strandjanet aan het roer maakt dat ik het niet zo positief inzie neen. ;)

ozzy105

Post by ozzy105 » Thu Aug 29, 2019 10:25 am

KRKN wrote:
Wed Aug 28, 2019 5:16 pm
Berrem wrote:
Wed Aug 28, 2019 5:12 pm
Rocky gaat niet naar Waasland-Beveren, update op gva.be
Nu zit je dus helemaal met een vreemde situatie. Vervelend dit.
Inderdaad Peeters had volgens GVA vandaag zich zelf aangeboden in Beveren ..

Thomas1906

Post by Thomas1906 » Thu Aug 29, 2019 10:26 am

Als ik transfermarkt check heeft die al 726 minuten niet gescoord.
Nu het is op huurbasis dus veel mogen we niet verwachten. Het vertrek van Marvin gaat ons weer geld gekost hebben.
Ik hoop dat het heet wordt onder de voeten van de transferverantwoordelijke. Marvin en Rocky is de verantwoordelijkheid van die persoon, wie het ook mag wezen

ozzy105

Post by ozzy105 » Thu Aug 29, 2019 10:27 am

Axassin wrote:
Thu Aug 29, 2019 8:59 am
Rocky buiteeee! Die man is gewoon één grote grap
2 ...

Post Reply