Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Nice, more more more please...
Luc is het beste wat ons is overkomen, werkt hard voor de club en we gaan stap voor stap naar omhoog. Het enige wat wij kunnen doen is een abo kopen en de club steunen op vrijwilligersmomenten. Wie maandag tijd heeft mag gerust afkomen moet s'avonds werken en overdag nog veel te doen. zo leer je mensen kennen die zich hard inzetten voor de club en veel geld besparen. Er is ook iemand nieuw die het commerciële versterkt en op procent werkt geen sponsors geen inkomen. Gezonde basis.
@Eric inderdaad back up al kan Libert daar ook spelen. we zijn daar twee kwijtgespeeld met Bitsindou en Swinnen.
@Eric inderdaad back up al kan Libert daar ook spelen. we zijn daar twee kwijtgespeeld met Bitsindou en Swinnen.
In denk vooral dat tvi van acker meer als 8 ziet...smiths wrote: ↑Sat Jun 18, 2022 7:13 pmLuc is het beste wat ons is overkomen, werkt hard voor de club en we gaan stap voor stap naar omhoog. Het enige wat wij kunnen doen is een abo kopen en de club steunen op vrijwilligersmomenten. Wie maandag tijd heeft mag gerust afkomen moet s'avonds werken en overdag nog veel te doen. zo leer je mensen kennen die zich hard inzetten voor de club en veel geld besparen. Er is ook iemand nieuw die het commerciële versterkt en op procent werkt geen sponsors geen inkomen. Gezonde basis.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
-
Van Acker gaat nu wel echt niet uit de ploeg verdwijnen denk ik. Als dat het geval moest zijn, staan we er heel goed op denk ik 

2..... als die speelt als vorig seizoen gaat dat niet zo zijn hoor !KLSK190630 wrote: ↑Sun Jun 19, 2022 10:24 amVan Acker gaat nu wel echt niet uit de ploeg verdwijnen denk ik. Als dat het geval moest zijn, staan we er heel goed op denk ik![]()
tom van hyfte volgt ons op insta weet niet wat ik daar van moet denken moest Da ist betekende vroeger was die wel goed maar zat nu maar in 1 amateur bij mandel 21 westrijd daar is ook al 36
Tom Van Hyfte zou allicht stoppen met voetballen en het proberen als spelersmakelaar lees ik ergens.
Misschien is zijn eerste job als makelaar wel een speler naar Lierse transfereren.

Ik denk dat je het inderdaad vooral in dit kader moet zien. Zit bij een redelijk groot bureau met vooral spelers uit NL en een paar uit BE.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Er moeten toch nog zeker twee goede middenvelders bijkomen . Gaat Tarfi als CAM spelen of als flankspeler ? Dan hebben we alleen maar De Schryver op die positie ,die ik toch geen echte topper vind. Op de 8 eventueel van Acker maar voor de rest ook niemand en op de 6 kan ook van Acker spelen maar daar hebben we voor de rest eigenlijk ook bijna niets.