Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Nog een paar goede transfers en gaan verdomme voor top drie...
- Justhomuch
Hij begint weer hoor ons orakel.
Wat was de échte ambitie van het bestuur voor dit seizoen, weet iemand dat?
Wij komen áltijd terug!
Nostradamus Ozzy is weer bezig.. van serieus verzwakt naar top 3 op 2 dagen tijd .. Jezus...doelstelling voor dit seizoen was zowiezo al die eerste 6 en liefst iets meer volgens LVT.. ik maak daaruit op dat hij een 4de plaats in zijn hoofd heeft
Ik heb raar gevoel maar iets in mij zegt dat die pupe helemaal gaat open bloeien bij ons .
En ik heb via via vernomen ( dus geen garanties) nog 2 extra bovenop de 6 en de cv
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ozzy gast
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Zie whatsappJusthomuch wrote: ↑Fri Jun 17, 2022 8:10 pmHij begint weer hoor ons orakel.
Wat was de échte ambitie van het bestuur voor dit seizoen, weet iemand dat?
Gisteren op de vrijwilligers en vandaag werd bevestigd dat er 2 bijkomen CV en VM en dan wss als er een opportuniteit is een Flankaanvaller. Er komt een half miljoen euro tv gelden bij en er zijn nog andere inkomsten op komst die maken dat ons budget hoger ligt en Luc een stuk wordt terugbetaald. VM gaat een serieuze versterking zijn.
Merci voor de update! We gaan serieus versterkt voor de dag komen. Wel rekening mee houden dat onze concurrenten ook meer centen hebben die gaan binnenstromen. Het kan wel eens een erg boeiend seizoen worden.smiths wrote: ↑Sat Jun 18, 2022 5:26 pmGisteren op de vrijwilligers en vandaag werd bevestigd dat er 2 bijkomen CV en VM en dan wss als er een opportuniteit is een Flankaanvaller. Er komt een half miljoen euro tv gelden bij en er zijn nog andere inkomsten op komst die maken dat ons budget hoger ligt en Luc een stuk wordt terugbetaald. VM gaat een serieuze versterking zijn.
Benieuwd naar wat er nog allemaal gaat bijkomen. Dit smaakt naar meer