Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
Axassin
Re: Transfernieuws

Post by Axassin » Mon Jun 06, 2022 12:06 pm

Lisp-boy wrote:
Mon Jun 06, 2022 11:20 am
Ook Bourdin verlaat Beerschot en heeft een Lierse-verleden, maar dat is waarschijnlijk te hoog gegrepen voor ons.
Ik vond dat nu geen hoogvlieger in zijn passage op het Lisp eerlijk gezegd... heeft ook al aangegeven niet in 1B te willen spelen
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Justhomuch

Post by Justhomuch » Mon Jun 06, 2022 1:21 pm

Lisp-boy wrote:
Sun Jun 05, 2022 8:25 pm
Axassin wrote:
Sun Jun 05, 2022 5:02 pm
Goh ja, we maken het onszelf enorm moeilijk met onze 'Belgen-filosofie'. Ik daag je uit om een transfervrije Belg op de 6 te zoeken. De beste namen (Haroun en Jens Cools) zijn hier ook al gepasseerd maar zijn respectievelijk 31 en 36 en vermoedelijk niet zo eenvoudig te halen voor elke 1b-club. Dan kom je uit bij namen als brebels (27 en 100 matchen on 1B) en Schryvers (100 matchen in 1A), al zijn dat niet de meest sexy namen.

Als je pakweg in de Franse derde klasse spelers kan gaan halen, verhoog je je mogelijkheden aanzienlijk. Daar zitten vaak (betaalbare) meerwaardes voor een 1b-team.
Absoluut, daar ben ik het zeker mee eens. Maar waarom moeten wij weer heiliger dan de paus proberen te zijn met dat Belgen-gedoe ?
Het is een sportieve belemmering en het is al moeilijk genoeg, zeker met ons beperkte budget. Dus ik zou zeggen doe toch een keer normaal.
Trouwens, valt er bij pakweg Moeskroen nu echt niks te rapen ?
Ik sta daar wel achter, geen zin meer in een vreemdelingenlegioen.
Wij komen áltijd terug!

Magico

Post by Magico » Mon Jun 06, 2022 2:32 pm

Axassin wrote:
Mon Jun 06, 2022 12:06 pm
Lisp-boy wrote:
Ook Bourdin verlaat Beerschot en heeft een Lierse-verleden, maar dat is waarschijnlijk te hoog gegrepen voor ons.
Ik vond dat nu geen hoogvlieger in zijn passage op het Lisp eerlijk gezegd... heeft ook al aangegeven niet in 1B te willen spelen
Plus het feit dat we niet opzoek zijn naar een LB..
CV, middenvelder en een spits zoeken we zeker nog . Frans, Pietermaet en Noubissi dus haha..

Carlke

Post by Carlke » Mon Jun 06, 2022 4:41 pm

Magico wrote:
Mon Jun 06, 2022 2:32 pm
Axassin wrote:
Lisp-boy wrote:
CV, middenvelder en een spits zoeken we zeker nog . Frans, Pietermaet en Noubissi dus haha..
Frans nee dank u geen 3 keer he !

ozzy105

Post by ozzy105 » Mon Jun 06, 2022 5:02 pm

Geen een van die drie... Blijven op de honger zitten, denk dat we geen kleppers zoals vorig seizoen met name Hakim-Schuermans-Yagan-Maes-Limbombe oa moeten verwachten het zal van een minder kaliber zijn! Men gaat simpelweg gaan voor niet te degraderen top zes vergeet het maar mensen. Nu hopelijk kan er een belofteclub ook degraderen of de zaken veranderen... Denk dat men wacht tot er een nieuw stadion staat om daarna te pogen te promoveren mijn gedacht maar he.

Carlke

Post by Carlke » Mon Jun 06, 2022 8:02 pm

ozzy105 wrote:
Mon Jun 06, 2022 5:02 pm
Geen een van die drie... Blijven op de honger zitten, denk dat we geen kleppers zoals vorig seizoen met name Hakim-Schuermans-Yagan-Maes-Limbombe oa moeten verwachten het zal van een minder kaliber zijn! Men gaat simpelweg gaan voor niet te degraderen top zes vergeet het maar mensen. Nu hopelijk kan er een belofteclub ook degraderen of de zaken veranderen... Denk dat men wacht tot er een nieuw stadion staat om daarna te pogen te promoveren mijn gedacht maar he.
Kleppers niet overdrijven ! Limbombe is er nog van acker ook, schuurmans dat word moeilijke om te vervangen dat is waar.yagan te veel blessures. Maes rotte appel toen hij weg was begon de ploeg ineens terug punten te pakken. Hakim daar gaan ze wel vervanger voor vinden zo lopen er nog rond ! Vergeet niet het moeten niet altijd namen zijn om goede p,oeg te hebben !

Magico

Post by Magico » Mon Jun 06, 2022 8:32 pm

Carlke wrote:
Mon Jun 06, 2022 4:41 pm
Magico wrote:
Mon Jun 06, 2022 2:32 pm
Axassin wrote:

Frans nee dank u geen 3 keer he !
Was ook maar een grapje hoor.. Ozzy u wederkerende commentaar met steeds hetzelfde gezeik begint echt zwaar frustrerend te worden.. op de foe lijst zetten heeft zelfs geen zin want dan kopieer je gewoon je bericht in iemand zijn post zodat nog iedereen dit moet lezen. Kan hier echt niet op ingegrepen worden? Ik ben de laatste om een mede supporter weg te wensen maar mijn goesting om hier te scrollen verdwijnt met de dag meer door de zever van Ozzy..

Berrem

Post by Berrem » Mon Jun 06, 2022 9:59 pm

Sander coopman neemt op zijn sociale media afscheid van den Antwerp. Misschien is er morgen wel transfernieuws bij ons op het Lisp. Het zou zomaar eens kunnen ;)
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.

Ziggy

Post by Ziggy » Mon Jun 06, 2022 10:12 pm

De rider moet niewe club zoeken maar zal wel geen spek voor ons bek zijn

Eric

Post by Eric » Tue Jun 07, 2022 10:50 am

Berrem wrote:
Mon Jun 06, 2022 9:59 pm
Sander coopman neemt op zijn sociale media afscheid van den Antwerp. Misschien is er morgen wel transfernieuws bij ons op het Lisp. Het zou zomaar eens kunnen ;)
Benieuwd! Al zou ik toch graag een naam met wat meer 'zekerheid' zien.

Post Reply