Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Faris 37 jaar he mensen... Aub he!
Tarfi degelijke speler niet meer of minder maar dan vraag ik mij af waarom je de jongere versie vorig seizoen hebt laten vertrekken met name Allach... Neen van al die vernoemde namen wordt ik niet warm van integendeel! Ok kosten wss niks en transfervrij maar no way dat je top zes zou behalen!!! Realistisch blijven he.

Waarom allach laten vertrekken? Als meneer Ayoub denkt naar 1a te kunnen en niet wil bijtekenen? Dan kunt ge daar weinig aan veranderen vrees ikozzy105 wrote: ↑Fri Jun 03, 2022 11:38 amFaris 37 jaar he mensen... Aub he!Tarfi degelijke speler niet meer of minder maar dan vraag ik mij af waarom je de jongere versie vorig seizoen hebt laten vertrekken met name Allach... Neen van al die vernoemde namen wordt ik niet warm van integendeel! Ok kosten wss niks en transfervrij maar no way dat je top zes zou behalen!!! Realistisch blijven he.

Welkom Daan! Niet echt een goed of slecht gevoel bij. Hoop wel dat het daar niet bij blijft. Tarfi zou ik heel graag zien komen.
De wegen scheiden tussen Noubissi en Beerschot. Hij had een aflopend contract dat niet verlengd werd. Dat maakte de Kameroener zelf bekend met een emotionele post op Instagram. misschien ist voor ons
Laat maar weg, op het kiel niet zelden weggejouwd... 1 degelijk seizoen gehad, de laatste twee......
..
..
Als die niet bij Beerschot wil blijven, dan komt die naar ons.
Wat denken jullie van Robbe Q die einde contract is bij Deinze en Tom Pietermaat van Beerschot ? Robbe kan centraal spelen en RB, Tom Pietermaat kan DM spelen.
Men heeft ook Lambo (Knokke) gescout maar is buitenlander en heeft wagen en appartement nodig is ook een serieuze kost.
Nubissi is niet van plan naar 1B te gaan wil op hoogste niveau blijven voetballen.
Men heeft ook Lambo (Knokke) gescout maar is buitenlander en heeft wagen en appartement nodig is ook een serieuze kost.
Nubissi is niet van plan naar 1B te gaan wil op hoogste niveau blijven voetballen.
Robbe Q lijkt me overbodig wegens PDS op die positie en wat te klein voor CV. Tom ken ik dan zelf weer en heeft een serieus loon bij beerschot + jaarlijkse tekenpremie.smiths wrote: ↑Sat Jun 04, 2022 10:21 pmWat denken jullie van Robbe Q die einde contract is bij Deinze en Tom Pietermaat van Beerschot ? Robbe kan centraal spelen en RB, Tom Pietermaat kan DM spelen.
Betaalt knokke dan zo extreem veel?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Edit: die lambo heeft al getekend bij... La louviere. Dat lijken mij geen echte profielen waar wij achter moeten gaan.Axassin wrote: ↑Sun Jun 05, 2022 7:40 amRobbe Q lijkt me overbodig wegens PDS op die positie en wat te klein voor CV. Tom ken ik dan zelf weer en heeft een serieus loon bij beerschot + jaarlijkse tekenpremie.smiths wrote: ↑Sat Jun 04, 2022 10:21 pmWat denken jullie van Robbe Q die einde contract is bij Deinze en Tom Pietermaat van Beerschot ? Robbe kan centraal spelen en RB, Tom Pietermaat kan DM spelen.
Wie onze bron wel volgt op instagram is Joedrick Pupe. Linksboetige centrale verdediger. Ooit een groot talent maar afgeremd door een blessure en corona. Zich geherlanceerd bij Winkel sport en daar alles gespeeld afgelopen jaar.
De abo verkoop heeft echter wel wat andere namen nodig vrees ik.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik zou het geen probleem vinden als een speler zoals Joedrick Pupe wordt aangetrokken als back-up van een meer ervaren speler. Maar hem aantrekken als vervanger van Schuermans zou toch wel een heel groot risico zijn, daarom denk ik ook dat ze dat wel niet zullen doen.Axassin wrote: ↑Sun Jun 05, 2022 7:44 amEdit: die lambo heeft al getekend bij... La louviere. Dat lijken mij geen echte profielen waar wij achter moeten gaan.Axassin wrote: ↑Sun Jun 05, 2022 7:40 amRobbe Q lijkt me overbodig wegens PDS op die positie en wat te klein voor CV. Tom ken ik dan zelf weer en heeft een serieus loon bij beerschot + jaarlijkse tekenpremie.smiths wrote: ↑Sat Jun 04, 2022 10:21 pmWat denken jullie van Robbe Q die einde contract is bij Deinze en Tom Pietermaat van Beerschot ? Robbe kan centraal spelen en RB, Tom Pietermaat kan DM spelen.
Wie onze bron wel volgt op instagram is Joedrick Pupe. Linksboetige centrale verdediger. Ooit een groot talent maar afgeremd door een blessure en corona. Zich geherlanceerd bij Winkel sport en daar alles gespeeld afgelopen jaar.
De abo verkoop heeft echter wel wat andere namen nodig vrees ik.
Alleszins, na wat beelden te hebben gezien, kan ik zeggen dat Pupe een grote, sterke linksvoetige (dat is al een pluspunt) CV is met een goede pas in de voeten.
Ik denk wel dat de zoektocht naar een Belgische, ervaren, centrale verdediger echt niet gemakkelijk is. Zeker als ze het vertrek van Schuer niet hadden zien aankomen.