Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Zijn statistieken blinken niet uit he mensen... Cijfers liegen nooit. Een serieuse gok als je het mij vraagt, twee serieuse gokken in feite met ene Naessens..Voor hetzelfde geld is het een tweede Seppe Maessen maar bon verdiend een kans. Toch eens benieuwd of hij minstens evenveel scoort als Hakim en weegt op een verdediging!Seizoen gespeelt bij Aalst, 9 matchen en 2 goals... Bij OHL in totaal 24 en 0 goals zegt toch al iets...
Gast, stopt er gewoon mee. De jongen is 22j.ozzy105 wrote: ↑Thu Jun 02, 2022 4:59 pmZijn statistieken blinken niet uit he mensen... Cijfers liegen nooit. Een serieuse gok als je het mij vraagt, twee serieuse gokken in feite met ene Naessens..Voor hetzelfde geld is het een tweede Seppe Maessen maar bon verdiend een kans. Toch eens benieuwd of hij minstens evenveel scoort als Hakim en weegt op een verdediging!
Misschien apprecieren ze op het LL-forum wel uw mening? Ahnee, wacht...

Mensen zoals u zorgen voor een continu negatieve perceptie rond de club en dat ben ik echt kotsbeu. Mocht hij er 10-15 binnenstampen, kom je weer vertellen dat je altijd geweten hebt dat 'Daantje'' een topper is.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Meningen mogen verkondigt worden he, ik post enkel dat het een serieuse gok is, zijn statistieken heeft hij niet mee simpel gebuisd in OHL en Aalst die zelfs 2 klasse lager speelt. Maar ok hij mag verrassen he! Enig voordeel geen transfersom en wss geen duur contrakt.Axassin wrote: ↑Thu Jun 02, 2022 5:06 pmGast, stopt er gewoon mee. De jongen is 22j.ozzy105 wrote: ↑Thu Jun 02, 2022 4:59 pmZijn statistieken blinken niet uit he mensen... Cijfers liegen nooit. Een serieuse gok als je het mij vraagt, twee serieuse gokken in feite met ene Naessens..Voor hetzelfde geld is het een tweede Seppe Maessen maar bon verdiend een kans. Toch eens benieuwd of hij minstens evenveel scoort als Hakim en weegt op een verdediging!
Misschien apprecieren ze op het LL-forum wel uw mening? Ahnee, wacht...![]()
Mensen zoals u zorgen voor een continu negatieve perceptie rond de club en dat ben ik echt kotsbeu. Mocht hij er 10-15 binnenstampen, kom je weer vertellen dat je altijd geweten hebt dat 'Daantje'' een topper is.
Gebuisd in OHL en Aalst? Je bent er toch mee aan het lachen Ozzy?ozzy105 wrote: ↑Thu Jun 02, 2022 5:11 pmMeningen mogen verkondigt worden he, ik post enkel dat het een serieuse gok is, zijn statistieken heeft hij niet mee simpel gebuisd in OHL en Aalst die zelfs 2 klasse lager speelt. Maar ok hij mag verrassen he! Enig voordeel geen transfersom en wss geen duur contrakt.Axassin wrote: ↑Thu Jun 02, 2022 5:06 pmGast, stopt er gewoon mee. De jongen is 22j.ozzy105 wrote: ↑Thu Jun 02, 2022 4:59 pmZijn statistieken blinken niet uit he mensen... Cijfers liegen nooit. Een serieuse gok als je het mij vraagt, twee serieuse gokken in feite met ene Naessens..Voor hetzelfde geld is het een tweede Seppe Maessen maar bon verdiend een kans. Toch eens benieuwd of hij minstens evenveel scoort als Hakim en weegt op een verdediging!
Verder valt er te lezen op GVA dat ze nog een bijkomende aanvaller zullen aantrekken. Daarnaast zijn ze ook een controlerende en creatieve middenvelder op het spoor. De positie van Schuer zal uiteraard ook nog ingevuld worden.
Ik kan mij in de gezochte profielen wel vinden, al moet er in ieder geval ook nog een flank bij.TV2002 wrote: ↑Thu Jun 02, 2022 5:16 pmGebuisd in OHL en Aalst? Je bent er toch mee aan het lachen Ozzy?ozzy105 wrote: ↑Thu Jun 02, 2022 5:11 pmMeningen mogen verkondigt worden he, ik post enkel dat het een serieuse gok is, zijn statistieken heeft hij niet mee simpel gebuisd in OHL en Aalst die zelfs 2 klasse lager speelt. Maar ok hij mag verrassen he! Enig voordeel geen transfersom en wss geen duur contrakt.Axassin wrote: ↑Thu Jun 02, 2022 5:06 pm
Gast, stopt er gewoon mee. De jongen is 22j.
Verder valt er te lezen op GVA dat ze nog een bijkomende aanvaller zullen aantrekken. Daarnaast zijn ze ook een controlerende en creatieve middenvelder op het spoor. De positie van Schuer zal uiteraard ook nog ingevuld worden.
Ik vermoed dat we ook meer naar een 4-4-2 gaan, iets waar we op het einde van het seizoen ook mee geëxperimenteerd hebben. Al kunnen we met deze nog gezochte posities ook naar 4-3-3.
Het valt ook op dat we voor polyvalente profielen kiezen.
In de 4-4-2 heb je dan 3 echte aanvallers + eventueel limbombe die tegen deinze als 2de spits speelde. De vaste flanken zijn schouterden en stallone + de schryver die daar ook meer en meer speelde.
Centraal in het midden is van acker een certitude, het andere plekje is voor de controleur of spelmaker die ze beiden nog zoeken. Je hebt daar dan ook nog GDS die er kan spelen + libert en de bie.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ook de invulling van de cv zal belangrijk zijn. Met een snellere man daar ipv schuermans, zal je makkelijker hoger kunnen voetballen.
- Justhomuch
Meningen mogen gezegd worden, maar zoals vaker hier aangehaald wordt draai jij met de wind, op het ander forum noemen ze u al de windhaan, ipv hier te zeveren kol naar het stadion de jongens aanmoedigen ipv ze af te breken voor ze nog maar 1 minuut gespeeld hebben salonsupporter'ke.ozzy105 wrote: ↑Thu Jun 02, 2022 5:11 pmMeningen mogen verkondigt worden he, ik post enkel dat het een serieuse gok is, zijn statistieken heeft hij niet mee simpel gebuisd in OHL en Aalst die zelfs 2 klasse lager speelt. Maar ok hij mag verrassen he! Enig voordeel geen transfersom en wss geen duur contrakt.Axassin wrote: ↑Thu Jun 02, 2022 5:06 pmGast, stopt er gewoon mee. De jongen is 22j.ozzy105 wrote: ↑Thu Jun 02, 2022 4:59 pmZijn statistieken blinken niet uit he mensen... Cijfers liegen nooit. Een serieuse gok als je het mij vraagt, twee serieuse gokken in feite met ene Naessens..Voor hetzelfde geld is het een tweede Seppe Maessen maar bon verdiend een kans. Toch eens benieuwd of hij minstens evenveel scoort als Hakim en weegt op een verdediging!
Wij komen áltijd terug!
Axassin wrote: ↑Thu Jun 02, 2022 5:43 pmIk kan mij in de gezochte profielen wel vinden, al moet er in ieder geval ook nog een flank bij.TV2002 wrote: ↑Thu Jun 02, 2022 5:16 pmGebuisd in OHL en Aalst? Je bent er toch mee aan het lachen Ozzy?ozzy105 wrote: ↑Thu Jun 02, 2022 5:11 pmMeningen mogen verkondigt worden he, ik post enkel dat het een serieuse gok is, zijn statistieken heeft hij niet mee simpel gebuisd in OHL en Aalst die zelfs 2 klasse lager speelt. Maar ok hij mag verrassen he! Enig voordeel geen transfersom en wss geen duur contrakt.
Ik vermoed dat we ook meer naar een 4-4-2 gaan, iets waar we op het einde van het seizoen ook mee geëxperimenteerd hebben. Al kunnen we met deze nog gezochte posities ook naar 4-3-3.
In de 4-4-2 heb je dan 3 echte aanvallers + eventueel limbombe die tegen deinze als 2de spits speelde. De vaste flanken zijn schouterden en stallone + de schryver die daar ook meer en meer speelde.
Centraal in het midden is van acker een certitude, het andere plekje is voor de controleur of spelmaker die ze beiden nog zoeken. Je hebt daar dan ook nog GDS die er kan spelen + libert en de bie.
Even geprobeerd de posities genoemd in GVA te linken aan namen die gedropt werden in bepaalde topics
Aanvaller = Robert Tambe (Had deze naam ergens gelezen, zou me straf lijken maar je weet nooit)
Creatieve Midden = Sander Coopman
Controlerende Middenvelder = Pieter Jochmans (Faris Haroun lijkt me te hoog gegrepen)
Centrale verdediger = Stan Vercauteren al hoop ik dat ze voor deze positie ook nog iemand zoeken met ervaring.
Iemand trouwens nog iets gehoord van Maxim Limbombe? Hij stond niet bij de vertrekkers dus ik verwacht dat de club nog steeds met hem aan het onderhandelen is?
Re: Transfernieuw
Hoop toch da die spits nie word heb mijn twijfels in raar landen gezeten
Ondertussen wordt Robert Tambe niet meer gevolgd op instagram door 'onze bron'.Barry wrote: ↑Fri Jun 03, 2022 9:39 amAxassin wrote: ↑Thu Jun 02, 2022 5:43 pmIk kan mij in de gezochte profielen wel vinden, al moet er in ieder geval ook nog een flank bij.TV2002 wrote: ↑Thu Jun 02, 2022 5:16 pm
Gebuisd in OHL en Aalst? Je bent er toch mee aan het lachen Ozzy?
Even geprobeerd de posities genoemd in GVA te linken aan namen die gedropt werden in bepaalde topics
Aanvaller = Robert Tambe (Had deze naam ergens gelezen, zou me straf lijken maar je weet nooit)
Creatieve Midden = Sander Coopman
Controlerende Middenvelder = Pieter Jochmans (Faris Haroun lijkt me te hoog gegrepen)
Centrale verdediger = Stan Vercauteren al hoop ik dat ze voor deze positie ook nog iemand zoeken met ervaring.
Iemand trouwens nog iets gehoord van Maxim Limbombe? Hij stond niet bij de vertrekkers dus ik verwacht dat de club nog steeds met hem aan het onderhandelen is?
Pieter Jochmans heeft nog een contract tot 2023 bij Tienen.
Die Stan Vercauteren speelde vorig jaar voor de U18 van KV Mechelen, als hij komt zal het dus voor de beloften zijn.
Ik denk dat we ons wel aan wat grotere en betere namen mogen verwachten hoor.

Voor de positie van creatieve middenvelder zou er al met Mehdi Tarfi gesproken zijn zoals eerder hier aangehaald.
Als je ziet dat ze met Haroun hebben gepraat, wil dat toch wel zeggen dat ze hoog mikken. Ik heb er alle vertrouwen in.