Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Kalm mannekes, ondertussen is duidelijk dat wij ook bij dat lijstje horen.
-
Ik vrees dat er achter het net gevist is omtrent die antwerp speler...
Ik vrees dat LK serieus verzwakt aan het nieuwe seizoen gaat beginnen... Was dit echt nodig? Neen... Vorig seizoen was snel alles in kan en en kruiken betreffende transfers nu... Vrees dat er nu geen spelers zullen gehaald worden van het kaliber Yagan-Maes-Schuermans-Hakim-Swinnen-Limbombe... Zal veel minder worden....
ozzy105 wrote: ↑Thu Jun 02, 2022 11:22 amIk vrees dat LK serieus verzwakt aan het nieuwe seizoen gaat beginnen... Was dit echt nodig? Neen... Vorig seizoen was snel alles in kannen en kruiken betreffende transfers nu... Vrees dat er nu geen spelers zullen gehaald worden van het kaliber Yagan-Maes-Schuermans-Hakim-Swinnen-Limbombe... Zal veel minder worden....
Voorlopig wacht ik nog af Ozzy, maar hoe langer het duurt hoe meer ik denk dat je gelijk gaat krijgen.ozzy105 wrote: ↑Thu Jun 02, 2022 11:22 amIk vrees dat LK serieus verzwakt aan het nieuwe seizoen gaat beginnen... Was dit echt nodig? Neen... Vorig seizoen was snel alles in kan en en kruiken betreffende transfers nu... Vrees dat er nu geen spelers zullen gehaald worden van het kaliber Yagan-Maes-Schuermans-Hakim-Swinnen-Limbombe... Zal veel minder worden....
Denk dat ze zich serieus misrekend hebben, Yagan, Abdallah en Schuermans, onze goalgetters van vorig seizoen laten gaan omdat ze te duur zijn is één ding, maar nu blijkt, waarschijnlijk, dat ze voor minder geen evenwaardige vervangers zullen vinden!
Dus misschien gaan ze de ambities toch moeten terugschroeven naar spelen om erin te blijven, als er tegen eind deze maand geen 3 tot 4 serieuze versterkingen bij zijn dan zeker geen abbo meer !
Ik verwacht dat Daan Vekemans heel snel wordt voorgesteld als nieuwst aanwinst. Hij volgt nu ook onze club op instagram.
Intussen zet hij deze tekst op zijn instagram pagina. Hij heeft dus een nieuwe ploeg. Ik gok er ook op dat hij naar ons komt.
"Na 16 mooie seizoenen scheiden onze wegen. Ik kwam als een jongetje en ik ga als een man. Ik wil de hele OHL familie bedanken en in het bijzonder @gunter.vandebroeck en @hvelst om van mij de speler te maken die ik nu ben. Met pijn in het hart trek ik nu de deur van OHL achter mij dicht. Anderzijds ben ik wel super enthousiast om aan mijn nieuw avontuur te beginnen en te knallen voor mijn nieuwe werkgever."
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Klopt. Ik heb ondertussen ook al wat info ingewonnen bij mijn OHL-watcher.Berrem wrote: ↑Thu Jun 02, 2022 4:01 pm
Intussen zet hij deze tekst op zijn instagram pagina. Hij heeft dus een nieuwe ploeg. Ik gok er ook op dat hij naar ons komt.
"Na 16 mooie seizoenen scheiden onze wegen. Ik kwam als een jongetje en ik ga als een man. Ik wil de hele OHL familie bedanken en in het bijzonder @gunter.vandebroeck en @hvelst om van mij de speler te maken die ik nu ben. Met pijn in het hart trek ik nu de deur van OHL achter mij dicht. Anderzijds ben ik wel super enthousiast om aan mijn nieuw avontuur te beginnen en te knallen voor mijn nieuwe werkgever."

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Eens een spits met diepgang en snelheid, daar ben ik heel content mee. Lijkt mij ook een goed type om naast een sterkere/grotere en hardwerkende spits te zetten, zoals Naessens.Axassin wrote: ↑Thu Jun 02, 2022 4:29 pmKlopt. Ik heb ondertussen ook al wat info ingewonnen bij mijn OHL-watcher.Berrem wrote: ↑Thu Jun 02, 2022 4:01 pm
"Na 16 mooie seizoenen scheiden onze wegen. Ik kwam als een jongetje en ik ga als een man. Ik wil de hele OHL familie bedanken en in het bijzonder @gunter.vandebroeck en @hvelst om van mij de speler te maken die ik nu ben. Met pijn in het hart trek ik nu de deur van OHL achter mij dicht. Anderzijds ben ik wel super enthousiast om aan mijn nieuw avontuur te beginnen en te knallen voor mijn nieuwe werkgever."Is een hardwerkende spits waar ge aan balletje aan kwijt kunt maar die ge ook in de diepte kunt sturen met zijn snelheid. Volgens mijn contact zeker goed genoeg voor 1B maar is wat te lang bij OHL blijven wachten op zijn kans. Zat al enkele jaren in de A-kern met af en toe wat speelminuten maar de doorbraak bleef uit door de grote concurrentie.