Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
Carlke
Re: Transfernieuws

Post by Carlke » Wed Jun 01, 2022 8:56 pm

suproger wrote:
Wed Jun 01, 2022 4:57 pm
geen ambitie om daar te geraken zeker
Ze zullen weten als er geen extra investeerders komen we nooit nog zullen stijgen, en de g5 zal mischien kleine clubs geld aanbieden om mee in hun verhaal te gaan, is maar gedacht natuurlijk !

XDV1906

Post by XDV1906 » Thu Jun 02, 2022 10:03 am

Kalm mannekes, ondertussen is duidelijk dat wij ook bij dat lijstje horen.

KLSK190630

Post by KLSK190630 » Thu Jun 02, 2022 10:13 am

Ik vrees dat er achter het net gevist is omtrent die antwerp speler...

ozzy105

Post by ozzy105 » Thu Jun 02, 2022 11:22 am

Ik vrees dat LK serieus verzwakt aan het nieuwe seizoen gaat beginnen... Was dit echt nodig? Neen... Vorig seizoen was snel alles in kan en en kruiken betreffende transfers nu... Vrees dat er nu geen spelers zullen gehaald worden van het kaliber Yagan-Maes-Schuermans-Hakim-Swinnen-Limbombe... Zal veel minder worden....

ozzy105

Post by ozzy105 » Thu Jun 02, 2022 11:24 am

ozzy105 wrote:
Thu Jun 02, 2022 11:22 am
Ik vrees dat LK serieus verzwakt aan het nieuwe seizoen gaat beginnen... Was dit echt nodig? Neen... Vorig seizoen was snel alles in kannen en kruiken betreffende transfers nu... Vrees dat er nu geen spelers zullen gehaald worden van het kaliber Yagan-Maes-Schuermans-Hakim-Swinnen-Limbombe... Zal veel minder worden....

Mark

Post by Mark » Thu Jun 02, 2022 11:52 am

ozzy105 wrote:
Thu Jun 02, 2022 11:22 am
Ik vrees dat LK serieus verzwakt aan het nieuwe seizoen gaat beginnen... Was dit echt nodig? Neen... Vorig seizoen was snel alles in kan en en kruiken betreffende transfers nu... Vrees dat er nu geen spelers zullen gehaald worden van het kaliber Yagan-Maes-Schuermans-Hakim-Swinnen-Limbombe... Zal veel minder worden....
Voorlopig wacht ik nog af Ozzy, maar hoe langer het duurt hoe meer ik denk dat je gelijk gaat krijgen.
Denk dat ze zich serieus misrekend hebben, Yagan, Abdallah en Schuermans, onze goalgetters van vorig seizoen laten gaan omdat ze te duur zijn is één ding, maar nu blijkt, waarschijnlijk, dat ze voor minder geen evenwaardige vervangers zullen vinden!
Dus misschien gaan ze de ambities toch moeten terugschroeven naar spelen om erin te blijven, als er tegen eind deze maand geen 3 tot 4 serieuze versterkingen bij zijn dan zeker geen abbo meer !

TV2002

Post by TV2002 » Thu Jun 02, 2022 3:19 pm

Ik verwacht dat Daan Vekemans heel snel wordt voorgesteld als nieuwst aanwinst. Hij volgt nu ook onze club op instagram.

Berrem

Post by Berrem » Thu Jun 02, 2022 4:01 pm

TV2002 wrote:
Thu Jun 02, 2022 3:19 pm
Ik verwacht dat Daan Vekemans heel snel wordt voorgesteld als nieuwst aanwinst. Hij volgt nu ook onze club op instagram.

Intussen zet hij deze tekst op zijn instagram pagina. Hij heeft dus een nieuwe ploeg. Ik gok er ook op dat hij naar ons komt.

"Na 16 mooie seizoenen scheiden onze wegen. Ik kwam als een jongetje en ik ga als een man. Ik wil de hele OHL familie bedanken en in het bijzonder @gunter.vandebroeck en @hvelst om van mij de speler te maken die ik nu ben. Met pijn in het hart trek ik nu de deur van OHL achter mij dicht. Anderzijds ben ik wel super enthousiast om aan mijn nieuw avontuur te beginnen en te knallen voor mijn nieuwe werkgever."
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.

Axassin

Post by Axassin » Thu Jun 02, 2022 4:29 pm

Berrem wrote:
Thu Jun 02, 2022 4:01 pm
TV2002 wrote:

Intussen zet hij deze tekst op zijn instagram pagina. Hij heeft dus een nieuwe ploeg. Ik gok er ook op dat hij naar ons komt.

"Na 16 mooie seizoenen scheiden onze wegen. Ik kwam als een jongetje en ik ga als een man. Ik wil de hele OHL familie bedanken en in het bijzonder @gunter.vandebroeck en @hvelst om van mij de speler te maken die ik nu ben. Met pijn in het hart trek ik nu de deur van OHL achter mij dicht. Anderzijds ben ik wel super enthousiast om aan mijn nieuw avontuur te beginnen en te knallen voor mijn nieuwe werkgever."
Klopt. Ik heb ondertussen ook al wat info ingewonnen bij mijn OHL-watcher. 8-) Is een hardwerkende spits waar ge aan balletje aan kwijt kunt maar die ge ook in de diepte kunt sturen met zijn snelheid. Volgens mijn contact zeker goed genoeg voor 1B maar is wat te lang bij OHL blijven wachten op zijn kans. Zat al enkele jaren in de A-kern met af en toe wat speelminuten maar de doorbraak bleef uit door de grote concurrentie.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

TV2002

Post by TV2002 » Thu Jun 02, 2022 4:35 pm

Axassin wrote:
Thu Jun 02, 2022 4:29 pm
Berrem wrote:
Thu Jun 02, 2022 4:01 pm
TV2002 wrote:

Klopt. Ik heb ondertussen ook al wat info ingewonnen bij mijn OHL-watcher. 8-) Is een hardwerkende spits waar ge aan balletje aan kwijt kunt maar die ge ook in de diepte kunt sturen met zijn snelheid. Volgens mijn contact zeker goed genoeg voor 1B maar is wat te lang bij OHL blijven wachten op zijn kans. Zat al enkele jaren in de A-kern met af en toe wat speelminuten maar de doorbraak bleef uit door de grote concurrentie.
Eens een spits met diepgang en snelheid, daar ben ik heel content mee. Lijkt mij ook een goed type om naast een sterkere/grotere en hardwerkende spits te zetten, zoals Naessens.

Post Reply