Transfernieuws
-
Re: Transfernieuws
Stop ermee kerel. Uw plaat blijft steken. Alles 2x zeggen oké, maar geen 10x.ozzy105 wrote: ↑Fri May 27, 2022 1:00 pmZijn statistieken al eens bekeken mensen??? Hopelijk geen tweede Seppe Maessen... Neen laat maar weg! Wordt tijd overigens voor wat degelijke inkomende transfers, binnen amper 2 weekjes beginnen de eerste trainingen en sta je daar amper met 14 spelers waaronder 3 doelmannen. Of wachten ze tot juli voor de zomerkoopjes? Tot hiertoe zoals eerder iemand aanhaalde serieus verzwakt tov het afgelopen seizoen!
Ik begin toch ook serieus ongeduldig te worden wat betreft de spelerskern. Zoals het er nu uit ziet zal het inderdaad maar magertjes worden op de eerste training binnen 2 weken. Misschien moeten we alvast try-outs beginnen organiseren onder de supporters en met een man of 10 onszelf aanbieden bij TVI op 8 juni
Mijn looneisen zouden in elk geval goed meevallen, al zou ik wel gaan pleiten voor doorlopende wissels zoals in het cafévoetbal

Mijn looneisen zouden in elk geval goed meevallen, al zou ik wel gaan pleiten voor doorlopende wissels zoals in het cafévoetbal

- Justhomuch
80 minuten pinten pakken en de laatste 10 invallenmmarinus wrote: ↑Fri May 27, 2022 2:11 pmIk begin toch ook serieus ongeduldig te worden wat betreft de spelerskern. Zoals het er nu uit ziet zal het inderdaad maar magertjes worden op de eerste training binnen 2 weken. Misschien moeten we alvast try-outs beginnen organiseren onder de supporters en met een man of 10 onszelf aanbieden bij TVI op 8 juni![]()
Mijn looneisen zouden in elk geval goed meevallen, al zou ik wel gaan pleiten voor doorlopende wissels zoals in het cafévoetbal![]()
Wij komen áltijd terug!
Mannekes, het is zelfs nog geen juni. Ik zou zeggen, kijk eens op pakweg 15 juli welke kern er staat en oordeel dan. Het is nog een goei 3 maanden voor de competitiestart en het geraamte van onze ploeg staat er al: Teunckens, gillekens, van Acker, Limbombe en Schouterden als steunpilaren. Laes, PDS, GDS en een fitte Naessens kunnen ook het niveau aan, dat hebben ze al bewezen. Daarbij komt voorlopig Libert met heel wat ervaring in onze reeks en De Bie in de breedte (maar toch al een 50-tal matchen in NL in de benen). Zet daar een 4-5 directe versterkingen bij en nog een 3-tal in de breedte en je hebt een competitieve kern hoor.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Het beste is altijd zoals vorig seizoen het geval was je kern volledig hebben of zo goed als bij de eerste trainingen! Van Naessens sorry verwacht ik niks meer, van Schouterden twijfelgeval wisselde sinds zijn aankomst op het lisp goede met slechte matchen af.
Voila. Dezelfde situatie zie je ook bij andere ploegen hoor.Axassin wrote: ↑Fri May 27, 2022 5:22 pmMannekes, het is zelfs nog geen juni. Ik zou zeggen, kijk eens op pakweg 15 juli welke kern er staat en oordeel dan. Het is nog een goei 3 maanden voor de competitiestart en het geraamte van onze ploeg staat er al: Teunckens, gillekens, van Acker, Limbombe en Schouterden als steunpilaren. Laes, PDS, GDS en een fitte Naessens kunnen ook het niveau aan, dat hebben ze al bewezen. Daarbij komt voorlopig Libert met heel wat ervaring in onze reeks en De Bie in de breedte (maar toch al een 50-tal matchen in NL in de benen). Zet daar een 4-5 directe versterkingen bij en nog een 3-tal in de breedte en je hebt een competitieve kern hoor.
Klopt, maar met ons beperkt budget is het vorig seizoen wel een sterkte geweest dat 90% van de kern er stond op de eerste training. Vorig seizoen werd er ook hard geteerd op de connecties van TVI om een kwalitatieve kern samengesteld te krijgen, wat ook niet elk seizoen een evidentie zal zijn.KRKN wrote: ↑Sat May 28, 2022 8:42 amVoila. Dezelfde situatie zie je ook bij andere ploegen hoor.Axassin wrote: ↑Fri May 27, 2022 5:22 pmMannekes, het is zelfs nog geen juni. Ik zou zeggen, kijk eens op pakweg 15 juli welke kern er staat en oordeel dan. Het is nog een goei 3 maanden voor de competitiestart en het geraamte van onze ploeg staat er al: Teunckens, gillekens, van Acker, Limbombe en Schouterden als steunpilaren. Laes, PDS, GDS en een fitte Naessens kunnen ook het niveau aan, dat hebben ze al bewezen. Daarbij komt voorlopig Libert met heel wat ervaring in onze reeks en De Bie in de breedte (maar toch al een 50-tal matchen in NL in de benen). Zet daar een 4-5 directe versterkingen bij en nog een 3-tal in de breedte en je hebt een competitieve kern hoor.
Het klopt dat er inderdaad al een degelijk geraamte staat en dat onze sportieve cel wel weet waarmee ze bezig zijn. Maar naarmate de transferperiode vordert wordt het meer en meer vissen in de vijver van "overschotten" als bij de "onderschatte sterkhouders". En nee ik verwacht geen ronkende namen maar heb voldoende vertrouwen in onze scoutingscel dat zij doordachte keuzes maken om met een kleine kern toch een heel seizoen te kunnen meedraaien.
Maar soit, de officiële transferperiode opent pas op 1/7? Dan zal ik nog wat geduldig afwachten

Ik hoop vandaag op nog een inkomende transfer om de abocampagne op gang te trappen. Weet dat ik daar vorig jaar ook op hoopte en dat dat toen noppes was 

Mss die Vekemans volgt de club terug en een 18 jarige speler van kvm volgt ons ook , Stan Vercauteren.