Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Ik hoop/denk dat ze misschien wachten met een 'grote' naam om de abocampagne op gang te trappen.
Het mag toch net iets meer zijn, al besef ik dat het financieel moeilijk is.
Maar je moet toch rekening houden met de blessuregevoeligheid van Naessens, dus de vervanger mag best wat ervaring hebben.
Formerly known as Lisp-boy
Zou toch ook graag nog een 'naam' als spits hebben. Hopelijk snel wat nieuwe namen!
Wel tevreden dat ze dan toch ook voor snelle aanvaller gaan zo kan je ook eens met 2 spitsen spelen ! Een vekemans blijft wel risico transfer. Vergeet niet is veel scorend vermogen weg.
-
Vekemans volgt de club niet (meer) op instagram. Snap dus niet vanwaar die geruchten komen, als ze van daar kwamen want dat weet ik niet.
Tot hiertoe bitter weinig beweging betreffende inkomende transfers... Je scorend vermogen helemaal weg en tot op heden geen degelijke vervangers voor het drietal. Blijf het onbegrijpelijk vinden dat men het duo Hakim-Yagan liet vertrekken en te lang talmde voor de Schuer! Je had dan nog maar een 2-3 degelijke spelers nodig om die beoogde top zes te halen!
ozzy105 wrote: ↑Thu May 26, 2022 2:00 pmTot hiertoe bitter weinig beweging betreffende inkomende transfers... Je scorend vermogen helemaal weg en tot op heden geen degelijke vervangers voor het drietal. Blijf het onbegrijpelijk vinden dat men het duo Hakim-Yagan liet vertrekken en te lang talmde voor de Schuer! Je had dan nog maar een 2-3 degelijke spelers nodig om die beoogde top zes te halen!

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Hij volgde de "bron" op instagram, nu inderdaad niet meer.KLSK190630 wrote: ↑Thu May 26, 2022 1:30 pmVekemans volgt de club niet (meer) op instagram. Snap dus niet vanwaar die geruchten komen, als ze van daar kwamen want dat weet ik niet.

Formerly known as Lisp-boy
En nu terug welLisp-boy wrote: ↑Thu May 26, 2022 2:57 pmHij volgde de "bron" op instagram, nu inderdaad niet meer.KLSK190630 wrote: ↑Thu May 26, 2022 1:30 pmVekemans volgt de club niet (meer) op instagram. Snap dus niet vanwaar die geruchten komen, als ze van daar kwamen want dat weet ik niet.![]()

Zijn statistieken al eens bekeken mensen??? Hopelijk geen tweede Seppe Maessen... Neen laat maar weg! Wordt tijd overigens voor wat degelijke inkomende transfers, binnen amper 2 weekjes beginnen de eerste trainingen en sta je daar amper met 14 spelers waaronder 3 doelmannen. Of wachten ze tot juli voor de zomerkoopjes? Tot hiertoe zoals eerder iemand aanhaalde serieus verzwakt tov het afgelopen seizoen!