Transfernieuws
-
Re: Transfernieuws
Ik denk niet dat er een zal komen hoor. GDS deed dat trouwens verrassend goed vond ik. Was alleen voor hem, net als voor van acker heel moeilijk spelen met zulke extreem zwakke voorlijn als gisteren. Zet daar naessens van minuut en en die maakt er 2, maar is (nog) niet fit genoeg vrees ik. Die voorzetten gisteren waarom echt om te huilen, en dan die kan van Schouterden

Er moet wel een vervanger komen voor Maes, onze kern was al zo klein.
Formerly known as Lisp-boy
Los van een vervanger voor Maes, vandaag gelezen dat Quireynen van Antwerp met de beloften meetraint en einde contract is dit seizoen. Kunnen we hem niet proberen voor een half jaar te huren en indien meevaller langer proberen vastleggen? Zelfde constructie zoals vorig jaar met Laes en Gillekens. Hij is jong, Belgisch en van de (voor)kempen. Kan geen kwaad dat Jonathan Hendrickx wat extra concurrentie heeft.
Ik meen me te herinneren dat die aanvankelijk op onze radar zat. Dat zou wel de doodsteek voor PDS betekenen bij de Sportkring.Barry wrote: ↑Wed Jan 26, 2022 2:30 pmLos van een vervanger voor Maes, vandaag gelezen dat Quireynen van Antwerp met de beloften meetraint en einde contract is dit seizoen. Kunnen we hem niet proberen voor een half jaar te huren en indien meevaller langer proberen vastleggen? Zelfde constructie zoals vorig jaar met Laes en Gillekens. Hij is jong, Belgisch en van de (voor)kempen. Kan geen kwaad dat Jonathan Hendrickx wat extra concurrentie heeft.
Als ik me niet vergis is quureynen linkbackKRKN wrote: ↑Wed Jan 26, 2022 5:25 pmIk meen me te herinneren dat die aanvankelijk op onze radar zat. Dat zou wel de doodsteek voor PDS betekenen bij de Sportkring.Barry wrote: ↑Wed Jan 26, 2022 2:30 pmLos van een vervanger voor Maes, vandaag gelezen dat Quireynen van Antwerp met de beloften meetraint en einde contract is dit seizoen. Kunnen we hem niet proberen voor een half jaar te huren en indien meevaller langer proberen vastleggen? Zelfde constructie zoals vorig jaar met Laes en Gillekens. Hij is jong, Belgisch en van de (voor)kempen. Kan geen kwaad dat Jonathan Hendrickx wat extra concurrentie heeft.
rechtsback volgens mij.Jelle1906 wrote: ↑Wed Jan 26, 2022 5:45 pmAls ik me niet vergis is quureynen linkbackKRKN wrote: ↑Wed Jan 26, 2022 5:25 pmIk meen me te herinneren dat die aanvankelijk op onze radar zat. Dat zou wel de doodsteek voor PDS betekenen bij de Sportkring.Barry wrote: ↑Wed Jan 26, 2022 2:30 pmLos van een vervanger voor Maes, vandaag gelezen dat Quireynen van Antwerp met de beloften meetraint en einde contract is dit seizoen. Kunnen we hem niet proberen voor een half jaar te huren en indien meevaller langer proberen vastleggen? Zelfde constructie zoals vorig jaar met Laes en Gillekens. Hij is jong, Belgisch en van de (voor)kempen. Kan geen kwaad dat Jonathan Hendrickx wat extra concurrentie heeft.