Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Dat ruikt naar een spelletje van een manager.
Hier word ik niet bepaald wild van. Ik had gehoopt dat we zoiets met faillissement achter ons hadden kunnen laten.
Hier word ik niet bepaald wild van. Ik had gehoopt dat we zoiets met faillissement achter ons hadden kunnen laten.
-
Bij zo'n dingen is geld gemoeid en of het rendeert, weten we niet.
Liever in eigen streek jeugdige talenten binnen halen. Dit was toch ook de bedoeling?
Liever in eigen streek jeugdige talenten binnen halen. Dit was toch ook de bedoeling?
Uit gva door kugu:
Goed nieuws voor Lierse Kempenzonen. Zo besliste de Geschillencommissie gisteren zowel coach Dirk Gyselinckx als aanvoerder Fréderic Frans geen straf op te leggen voor hun uitsluiting in de tumultueuze match bij Olympic Charleroi. Daarnaast verscheen met Kanu (ex-Anderlecht) een nieuwe én bekende naam op het trainingsveld.
Gyselinckx kreeg aanvankelijk drie weken verbod in de neutrale zone gepresenteerd, terwijl Frans twee matchen zou moeten brommen. Op basis van een sterke verdediging inclusief videobeelden werden beide Pallieters nu dus vrijgesproken. Volgende woensdag worden de club opnieuw op het matje geroepen, nadat scheidsrechter Nicolas Baton in zijn verslag gewag maakte van racistische gezangen door de fans van de Pallieters.
Lierse Kempenzonen verwelkomde gisteren overigens Rubenilson dos Santos da Rocha op training, die met de voebalnaam Kanu door het leven gaat. De offensieve Braziliaan werd in 2009 door Anderlecht naar ons land gehaald en kwam in België ook nog voor Cercle Brugge en Kortrijk uit. Kanu zit momenteel zonder club en hoopt zijn carrière terug op de rails te krijgen.
Was hij bij cercle geen sterkhouder als ik mij niet vergis ? Allee hopelijk kan hij bij ons zich terug herlanceren winnen we alle 2 bij. Welke positie speelde die nu weer ? 10 positie kan dat ?KRKN wrote: ↑Thu Nov 14, 2019 7:06 amUit gva door kugu:
Goed nieuws voor Lierse Kempenzonen. Zo besliste de Geschillencommissie gisteren zowel coach Dirk Gyselinckx als aanvoerder Fréderic Frans geen straf op te leggen voor hun uitsluiting in de tumultueuze match bij Olympic Charleroi. Daarnaast verscheen met Kanu (ex-Anderlecht) een nieuwe én bekende naam op het trainingsveld.
Gyselinckx kreeg aanvankelijk drie weken verbod in de neutrale zone gepresenteerd, terwijl Frans twee matchen zou moeten brommen. Op basis van een sterke verdediging inclusief videobeelden werden beide Pallieters nu dus vrijgesproken. Volgende woensdag worden de club opnieuw op het matje geroepen, nadat scheidsrechter Nicolas Baton in zijn verslag gewag maakte van racistische gezangen door de fans van de Pallieters.
Lierse Kempenzonen verwelkomde gisteren overigens Rubenilson dos Santos da Rocha op training, die met de voebalnaam Kanu door het leven gaat. De offensieve Braziliaan werd in 2009 door Anderlecht naar ons land gehaald en kwam in België ook nog voor Cercle Brugge en Kortrijk uit. Kanu zit momenteel zonder club en hoopt zijn carrière terug op de rails te krijgen.
- Justhomuch
Ik word er niet wild van eerlijk gezegd, doet me een beetje aan Ogunjimi denken.
Wij komen áltijd terug!
Met dat verschil dat hij wél nog op hoog niveau gespeeld heeft afgelopen seizoenen. Vorig jaar nog 15 matchen in Saudi-arabie en stuk of 17 bij Kortrijk. Is iemand die doorheen zijn carrière overal gespeeld heeft, waaronder een heel stuk in onze pro league ( a'lecht en Cercle) en in Rusland (waar hij voor €3milj naartoe ging). Ik was niet echt fan van zijn slungelachtige stijl, maar indien op niveau àltijd een meerwaarde voor ons.Justhomuch wrote: ↑Thu Nov 14, 2019 6:19 pmIk word er niet wild van eerlijk gezegd, doet me een beetje aan Ogunjimi denken.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
- Justhomuch
Saoudi-Arabië is nu niet een competitie die beter is als de Jupkes league of wel?Axassin wrote: ↑Thu Nov 14, 2019 7:21 pmMet dat verschil dat hij wél nog op hoog niveau gespeeld heeft afgelopen seizoenen. Vorig jaar nog 15 matchen in Saudi-arabie en stuk of 17 bij Kortrijk. Is iemand die doorheen zijn carrière overal gespeeld heeft, waaronder een heel stuk in onze pro league ( a'lecht en Cercle) en in Rusland (waar hij voor €3milj naartoe ging). Ik was niet echt fan van zijn slungelachtige stijl, maar indien op niveau àltijd een meerwaarde voor ons.Justhomuch wrote: ↑Thu Nov 14, 2019 6:19 pmIk word er niet wild van eerlijk gezegd, doet me een beetje aan Ogunjimi denken.
Zijn jaren in 1e klasse buiten Kortrijk zijn ook al wel heel lang geleden, ik heb twijfels maar aan hem om het tegendeel te bewijzen.
Wij komen áltijd terug!
In ieder geval wel sterker dan 1ste amateur denk ik, ze zwaaien daar met serieuze oliedollars héJusthomuch wrote: ↑Thu Nov 14, 2019 7:58 pmSaoudi-Arabië is nu niet een competitie die beter is als de Jupkes league of wel?Axassin wrote: ↑Thu Nov 14, 2019 7:21 pmMet dat verschil dat hij wél nog op hoog niveau gespeeld heeft afgelopen seizoenen. Vorig jaar nog 15 matchen in Saudi-arabie en stuk of 17 bij Kortrijk. Is iemand die doorheen zijn carrière overal gespeeld heeft, waaronder een heel stuk in onze pro league ( a'lecht en Cercle) en in Rusland (waar hij voor €3milj naartoe ging). Ik was niet echt fan van zijn slungelachtige stijl, maar indien op niveau àltijd een meerwaarde voor ons.Justhomuch wrote: ↑Thu Nov 14, 2019 6:19 pmIk word er niet wild van eerlijk gezegd, doet me een beetje aan Ogunjimi denken.
Zijn jaren in 1e klasse buiten Kortrijk zijn ook al wel heel lang geleden, ik heb twijfels maar aan hem om het tegendeel te bewijzen.

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Wel niet jong en Belgisch natuurlijk :p maar ik zie er voorlopig geen graten in. Zijn op dit moment te afhankelijk van Kindermans voor de flitsen.Axassin wrote: ↑Thu Nov 14, 2019 8:45 pmIn ieder geval wel sterker dan 1ste amateur denk ik, ze zwaaien daar met serieuze oliedollars héJusthomuch wrote: ↑Thu Nov 14, 2019 7:58 pmSaoudi-Arabië is nu niet een competitie die beter is als de Jupkes league of wel?Axassin wrote: ↑Thu Nov 14, 2019 7:21 pm
Met dat verschil dat hij wél nog op hoog niveau gespeeld heeft afgelopen seizoenen. Vorig jaar nog 15 matchen in Saudi-arabie en stuk of 17 bij Kortrijk. Is iemand die doorheen zijn carrière overal gespeeld heeft, waaronder een heel stuk in onze pro league ( a'lecht en Cercle) en in Rusland (waar hij voor €3milj naartoe ging). Ik was niet echt fan van zijn slungelachtige stijl, maar indien op niveau àltijd een meerwaarde voor ons.
Zijn jaren in 1e klasse buiten Kortrijk zijn ook al wel heel lang geleden, ik heb twijfels maar aan hem om het tegendeel te bewijzen.nu, hij heeft nog geen contract getekend, de technische staf zal wel kunnen beoordelen of hij een meerwaarde zal zijn als ze hem op training geregeld bezig zien
Kanu blijkbaar eerder aanwezig om zijn conditie te onderhouden dan met het oog op een contract.