Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
ozzy105
Re: Transfernieuws

Post by ozzy105 » Thu Sep 05, 2019 10:47 am

KRKN wrote:
Thu Sep 05, 2019 7:24 am
Blij mee! Maar wel een beetje met een dubbel gevoel ivm het kostenplaatje.

Bij promotie rendeert dit evenwel: Vinck, Doumbia en Frans kunnen wat mij betreft mee in 1B; en dan moet je niet een halve achterlijn opnieuw gaan bouwen.

Nu hoop ik dat:
- We toch wat extra abo’s verkopen om de Frans zen bokes deels terug te kunnen betalen. Ik hoop dat mensen hun positivisme ook omzetten in daden :)
- We dit positieve gevoel efkes kunnen vasthouden en niet meteen gaan foeteren bij de minste tegenslag (bv slecht resultaat zaterdag), want daar zijn we goed in.
- We Wils niet meer als CV moeten zien

Puur sportief is dit natuurlijk een boost, maar ook niet van die aard dat ons spel opeens radicaal anders gaat zijn. CV was niet echt ons probleem, laten we daar nuchter in blijven.

Welkom terug kapitein!
2, de nummer 10 blijft niet ingevuld een belangrijke positie in een ploeg! Dat is een zwakke plek in de ploeg hoe je het draait of keert mensen! Alvast welkom terug thuis Fré ...

Eric

Post by Eric » Thu Sep 05, 2019 10:52 am

ozzy105 wrote:
Thu Sep 05, 2019 10:47 am
KRKN wrote:

Bij promotie rendeert dit evenwel: Vinck, Doumbia en Frans kunnen wat mij betreft mee in 1B; en dan moet je niet een halve achterlijn opnieuw gaan bouwen.

Nu hoop ik dat:
- We toch wat extra abo’s verkopen om de Frans zen bokes deels terug te kunnen betalen. Ik hoop dat mensen hun positivisme ook omzetten in daden :)
- We dit positieve gevoel efkes kunnen vasthouden en niet meteen gaan foeteren bij de minste tegenslag (bv slecht resultaat zaterdag), want daar zijn we goed in.

Puur sportief is dit natuurlijk een boost, maar ook niet van die aard dat ons spel opeens radicaal anders gaat zijn. CV was niet echt ons probleem, laten we daar nuchter in blijven.

Welkom terug kapitein!
2, de nummer 10 blijft niet ingevuld een belangrijke positie in een ploeg! Dat is een zwakke plek in de ploeg hoe je het draait of keert mensen! Alvast welkom terug thuis Fré ...
Ik vind dat Da Silva het erg goed doet de laatste tijd.

Axassin

Post by Axassin » Thu Sep 05, 2019 11:04 am

ozzy105 wrote:
KRKN wrote:

Nu hoop ik dat:

Welkom terug kapitein!

Als Da Silva de lijn van vorig weekend kan doortrekken, is die wel ingevuld hoor.

Nu kan je best het even aankijken tot aan de winterstop. Als je daar nog wat balast wegkrijgt à la D'onofrio, Geens & Vanderveken, kan je misschien nog iets halen daar waar het nodig is. Vorige winter heeft de komst van slechts twee spelers (Smolders & Bernier) voor een serieuze kentering gezorgd. Nu sta je in de breedte véél sterker. Ik zie vooral de positie van de linksback nog altijd als één van de zwakste. Misschien nog het meest positieve aan de aanwerving van Frans: we moeten nooit meer naar het geklungel van Jefke kijken. :lol:

Voorin heb je best wel wat opties; Vermeiren, Kargbo en Maesen voor één spitspositie, tenminste als we de 4-3-3 blijven spelen.

Op de flanken heb je Samyn, Berkoe, Van Aarschot, Boulaouali en Kuijlaars. Dat is ook echt weelde voor deze reeks hoor. Ter vergelijking; vorig jaar had je daar Boulaouli, Bernier & Kuijlaars en Devon Maes. Bernier kwam pas in de winter en was geregeld gekwetst, Kuijlaars wat zowat de helft van het jaar out.

Akkoord, op het middenveld kwam er, buiten Kindermans, niets bij. Toch zie ik dat wel wat anders. Da Silva haalt een niveau dat ik hem heel vorig seizoen niet heb zien halen. Die kan je eigenlijk bijna als aanwinst zien. Kindermans is ok als back-up. Daarnaast gaat Wils nu doorschuiven naar het middenveld. Dat is toch nog iets anders qua ervaring & positiespel als pakweg Sols of Maus. Met een driehoek Wils-Buyens-Da Silva kan je in 1ste amateur best wel buitenkomen.

Ik kijk ook uit naar onze rechterflank: Vinck-Samyn. Daar zit echt muziek in hoor.

Verder hoop ik dat Osei-Berkoe volop zijn kans gaat krijgen van Rocky. Dat is technisch misschien wel onze beste speler.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

ozzy105

Post by ozzy105 » Thu Sep 05, 2019 11:08 am

Vorig seizoen een dikke flop Eric net zoals éne Molenberghs. Nu op La Lou toch een zwakke tegenstander kwam hij in de eerste helft goed voor de dag wil het nog ééns zien tegen de betere ploegen uit de reeks .. ook niet vergeten wordt er straks 37 dus niet onlogisch dat hij zijn beste pijlen verschoten heeft in zijn carriere! Een nummer tien was en zal noodzakelijk blijven wil je echt meedingen voor die hoofdprijs. Hij is nu niet gehaald dus laat ons hopen dat Da Silva op het niveau komt van bij Union en nog één goed seizoen heeft!

Saki

Post by Saki » Thu Sep 05, 2019 3:31 pm

Mooie transfer, man met een geel-zwart hart.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Thu Sep 05, 2019 3:48 pm

Saki wrote:
Thu Sep 05, 2019 3:31 pm
Goed excuus om te komen kijken zegt ;)
Wij komen áltijd terug!

Saki

Post by Saki » Thu Sep 05, 2019 5:04 pm

Justhomuch wrote:
Thu Sep 05, 2019 3:48 pm
Saki wrote:
:lol: :lol: :lol:

Nee bedankt :)

KRKN

Post by KRKN » Thu Sep 05, 2019 8:35 pm

Saki wrote:
Thu Sep 05, 2019 5:04 pm
Justhomuch wrote:
Saki wrote:

Toetoe Saki 8-) mogelijks zelfs een hamburger erbij!

Vergaaneglorie

Post by Vergaaneglorie » Thu Sep 05, 2019 9:10 pm

KRKN wrote:
Thu Sep 05, 2019 8:35 pm
Saki wrote:
Thu Sep 05, 2019 5:04 pm
Justhomuch wrote:

Toetoe Saki 8-) mogelijks zelfs een hamburger erbij!
Met een rood/wit servet er bij :D

KRKN

Post by KRKN » Fri Sep 06, 2019 7:36 am

Axassin wrote:
Thu Sep 05, 2019 11:04 am
ozzy105 wrote:
KRKN wrote:

Nu hoop ik dat:

Welkom terug kapitein!

Als Da Silva de lijn van vorig weekend kan doortrekken, is die wel ingevuld hoor.

Nu kan je best het even aankijken tot aan de winterstop. Als je daar nog wat balast wegkrijgt à la D'onofrio, Geens & Vanderveken, kan je misschien nog iets halen daar waar het nodig is. Vorige winter heeft de komst van slechts twee spelers (Smolders & Bernier) voor een serieuze kentering gezorgd. Nu sta je in de breedte véél sterker. Ik zie vooral de positie van de linksback nog altijd als één van de zwakste. Misschien nog het meest positieve aan de aanwerving van Frans: we moeten nooit meer naar het geklungel van Jefke kijken. :lol:

Voorin heb je best wel wat opties; Vermeiren, Kargbo en Maesen voor één spitspositie, tenminste als we de 4-3-3 blijven spelen.

Op de flanken heb je Samyn, Berkoe, Van Aarschot, Boulaouali en Kuijlaars. Dat is ook echt weelde voor deze reeks hoor. Ter vergelijking; vorig jaar had je daar Boulaouli, Bernier & Kuijlaars en Devon Maes. Bernier kwam pas in de winter en was geregeld gekwetst, Kuijlaars wat zowat de helft van het jaar out.

Akkoord, op het middenveld kwam er, buiten Kindermans, niets bij. Toch zie ik dat wel wat anders. Da Silva haalt een niveau dat ik hem heel vorig seizoen niet heb zien halen. Die kan je eigenlijk bijna als aanwinst zien. Kindermans is ok als back-up. Daarnaast gaat Wils nu doorschuiven naar het middenveld. Dat is toch nog iets anders qua ervaring & positiespel als pakweg Sols of Maus. Met een driehoek Wils-Buyens-Da Silva kan je in 1ste amateur best wel buitenkomen.

Ik kijk ook uit naar onze rechterflank: Vinck-Samyn. Daar zit echt muziek in hoor.

Verder hoop ik dat Osei-Berkoe volop zijn kans gaat krijgen van Rocky. Dat is technisch misschien wel onze beste speler.
Eens met je wat betreft spelers die ok de winter mogen vertrekken. Ik weet alleen niet of dat zo gemakkelijk gaat zijn. Die spelers gaan misschien niet zo graag van hun profcontract afstappen :)

Post Reply