Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
Axassin
Re: Transfernieuws

Post by Axassin » Sat May 22, 2021 10:29 am

KLSK190630 wrote:
Sat May 22, 2021 9:40 am
Zovko wrote:
Sat May 22, 2021 9:13 am
Lisp-boy wrote:
Fri May 21, 2021 10:56 pm

Inderdaad krap, veel te krap.
Er moet zeker nog een spits bij, Naessens en Abdallah is niet genoeg, zeker als je weet dat Naessens medisch gezien echt wel een risico is EN dat hij allerminst een goalgetter is. Op het middenveld mag ook nog een "nr 10" bij komen, die hebben we dus naar mijn mening niet. Ook een rechtsback is nog een absolute must en op de flanken mag ook nog iets extra bij komen. Zelfs voor de centrale verdediging mag nog een backup komen om goed te zijn.
We hebben een prima ploeg als er nog een rechtsback komt, maar we moeten toch oppassen dat we bij eventuele schorsingen en blessures niet teveel verzwakt gaan zijn en dat gevoel heb ik nu wel. De kern is momenteel niet breed genoeg om echt competitief te zijn.
Dat gaan ze nooit doen. De Schryver is een 10 en Maes kan daar ook spelen. Ze hebben bewust gekozen voor een krappe kern met spelers die op verschillende posities uit de voeten kunnen. En dan aanvullen met goeie jongeren. Ik denk voor de flank dat er nog een type watt gaat bijkomen. Was vroeger bij ons diepe spits maar speelt nu vanop de flank. Mss Tony zelf wel want liked alles van de club tegenwoordig. Houden ze hem achter de hand op de abo-campangne te openen??
Reageerde zelfs op de laatste instagram post :o
Niet zo ongewoon, speelde samen met Schuermans bij OHL
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Ziggy

Post by Ziggy » Sat May 22, 2021 10:33 am

Vraag me echt af hoe met huiswerk zit welk zou ze nog zoeken

Eric

Post by Eric » Sat May 22, 2021 1:23 pm

Zovko wrote:
Sat May 22, 2021 9:13 am
Lisp-boy wrote:
Fri May 21, 2021 10:56 pm
Axassin wrote:
Fri May 21, 2021 9:28 pm
Voor mij moet er echt nog wel een flank bij en een rechtsback, daar hebben we immers alleen Pieter. Als ze daar nog in slagen, hebben we een krap maar mooi geheel op papier.
Inderdaad krap, veel te krap.
Er moet zeker nog een spits bij, Naessens en Abdallah is niet genoeg, zeker als je weet dat Naessens medisch gezien echt wel een risico is EN dat hij allerminst een goalgetter is. Op het middenveld mag ook nog een "nr 10" bij komen, die hebben we dus naar mijn mening niet. Ook een rechtsback is nog een absolute must en op de flanken mag ook nog iets extra bij komen. Zelfs voor de centrale verdediging mag nog een backup komen om goed te zijn.
We hebben een prima ploeg als er nog een rechtsback komt, maar we moeten toch oppassen dat we bij eventuele schorsingen en blessures niet teveel verzwakt gaan zijn en dat gevoel heb ik nu wel. De kern is momenteel niet breed genoeg om echt competitief te zijn.
Dat gaan ze nooit doen. De Schryver is een 10 en Maes kan daar ook spelen. Ze hebben bewust gekozen voor een krappe kern met spelers die op verschillende posities uit de voeten kunnen. En dan aanvullen met goeie jongeren. Ik denk voor de flank dat er nog een type watt gaat bijkomen. Was vroeger bij ons diepe spits maar speelt nu vanop de flank. Mss Tony zelf wel want liked alles van de club tegenwoordig. Houden ze hem achter de hand op de abo-campangne te openen??
Was ik ook aant denken. Maar lijkt me toch straf.

Nu, een flankspeler komt er sowieso nog. En als ik naar de kern kijkt zullen we ook wel nog een RB halen zeker? Vergeet niet dat er misschien nog wat huurspelers bij zullen komen.

Zovko

Post by Zovko » Sat May 22, 2021 1:46 pm

Denk dat Pierre-yves Ngawa onze RB wordt als ik de tacktiek volg die bij vorige transfers kloptte 😊

KRKN

Post by KRKN » Sat May 22, 2021 2:29 pm

Zovko wrote:
Sat May 22, 2021 1:46 pm
Denk dat Pierre-yves Ngawa onze RB wordt als ik de tacktiek volg die bij vorige transfers kloptte 😊
Gezien de RB niet genoemd werd in het interview, gok ik dat het om een huurcontract zal gaan. Zou een echt een hele goeie naam zijn hoor.

Berrem

Post by Berrem » Sat May 22, 2021 2:54 pm

Is die naam realistisch? Zou wel echt een geweldige speler zijn voor ons. Ineens een goede backup voor de positie van CV
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.

Axassin

Post by Axassin » Sat May 22, 2021 3:25 pm

Denk dat deze niet realistisch is. Verlengde een maand gelede nog maar zijn contract. Kent eerder de mensen op het lisp nog van bij zijn vorige passage
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Flor

Post by Flor » Sat May 22, 2021 4:24 pm

Berrem wrote:
Sat May 22, 2021 2:54 pm
Is die naam realistisch? Zou wel echt een geweldige speler zijn voor ons. Ineens een goede backup voor de positie van CV
Lijkt me ook straf. Die heeft echt vaak meegedaan bij OHL.

Carlke

Post by Carlke » Mon May 24, 2021 7:54 pm

Zou Schuurmans 2 de keus geweest zijn want lees net dat ze naast jeugdproduct Antwerp grepen waem, speelde bij MVV nu ! Of zouden. Ze nog een centrale verdediger aantrekken ?

Zovko

Post by Zovko » Mon May 24, 2021 7:58 pm

Carlke wrote:
Mon May 24, 2021 7:54 pm
Zou Schuurmans 2 de keus geweest zijn want lees net dat ze naast jeugdproduct Antwerp grepen waem, speelde bij MVV nu ! Of zouden. Ze nog een centrale verdediger aantrekken ?
Denk dat die Waem zou geweest zijn als backup... kan nog spelen met de beloften ook

Post Reply